ساعدنیوز
ساعدنیوز

تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران، کرج و اصفهان با بهترین قیمت

  دوشنبه، 03 آذر 1399 ID  کد خبر 116294
تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران، کرج و اصفهان با بهترین قیمت
ساعدنیوز: اگر در جستجوی یک معلم خصوصی زبان خوب هستید و می خواهید تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران، کرج و اصفهان با بهترین قیمت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

اگر در جستجوی یک معلم خصوصی زبان خوب هستید و می خواهید تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در تهران، کرج و اصفهان با بهترین قیمت داشته باشید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده کاملترین لیست اساتید و مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم و آقا در سایت ایران مدرس (بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران دارای کاملترین لیست مدرسین و استاد تدریس خصوصی زبان) بر روی این لینک (معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری) کلیک کنید. در سایت preply.com/en/skype/english-tutors هم اساتید زبان native خوبی حضور دارند. هر جای تهران و استان تهران، استان البرز، کرج، اصفهان و یا رد هر شهر دیگری که ساکن هستید و قصد دارید کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و یا آموزش خصوصی گرامر زبان را داشته باشید در سایت ایران مدرس می توانید کاملترین لیست مدرسین زبان خانم و آقا را مشاهده نمائید. داشتن یک معلم زبان انلاین رایگان نیست اما به نسبت کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شود بسیار به صرفه تر است. در ضمن، فرقی نمی کند که شما ساکن، کرج، تهران، اصفهان، تبریز و یا هر جای دیگر ایران و جهان باشید، اگر از کلاس های آنلاین استفاده نمائید می توانید از هر جای ایران و جهان معلم خصوصی داشته باشید و زبان انگلیسی را به بهترین شکل یاد بگیرید. قبل از شیوع کرونا، خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران و کل ایران بسیار مورد استفاده قرار می گرفت اما در حال حاضر با توجه به شرایط موجود کلاس های آنلاین با استقبال بسیار بیشتری روبه رو شده است. در ضمن، تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین فواید دیگری هم دارد از جمله:

- مدرس زبان برای رسیدن به کلاس لازم نیست مدت زمان زیادی را در راه باشد و مشکل ترافیک و هزینه رفت و آمد و ... هم خود به خود حل می شود. بنابراین استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین برای یادگیری زبان بسیار مقرون به صرفه است و همین باعث می شود اساتید قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای را در حالت استفاده از کلاس های مجازی کمتر در نظر بگیرند.

- کلاس های انلاین زبان و یا هر درس دیگری در تهران، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که برگزار شود مزیت بسیار خوب دیگری هم دارد. این کلاس ها محدودیت زمانی و مکانی را از بین می برد. محدودیت زمانی به این معنی که در هر ساعتی از شبانه روز می توان از این کلاس ها استفاده نمود. کلاس های حضوری که در منزل برگزار می شد چنین انعطافی نداشت. از بین رفتن محدودیت مکانی هم به این معنی است که از هر جای ایران و جهان می توان با یک معلم زبان خوب از هر جای جهان کلاس داشته باشید و اصلا محدود به اساتید شهر محل سکونت خودتان نخواهید شد.

تصویر

با در نظر گرفتن این موارد می توان گفت که کلاس های خصوصی و آنلاین زبان می تواند بسیار مفید و به صرفه باشد و بهترین قیمت را هم برای این کلاس ها می توان با استاد هماهنگ کرد. اساتید خوب زبان برای کلاس های آنلاین تخفیف زیادی می دهند چون همانطور که گفته شد این کلاس ها برای خود مدرسین زبان هم به صرفه است.

جمع بندی مزایای کلاس های خصوصی زبان آنلاین

کلاسهای تدریس خصوصی زبان به صورت کلی می تواند برای موفقیت در تحصیل و آموزش زبان انگلیسی به صورت پایه ای و در کمترین زمان بسیار موثر باشد. دانش آموزان و دانشجویانی که از درس و تحصیل خودشان عقب افتاده اند و یا دانش آموزان و دانشجویانی که می خواهند از سطح متوسط به سطح عالی برسند، با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانند در درس و تحصیل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشند. برای یادگیری سریع زبان هم این کلاس ها بسیار مفید است. کلاسهای تدریس خصوصی می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین برگزار گردد. جلسات تدریس خصوصی آنلاین چون مدرس در مسیر رسیدن به منزل دانشجو وقتی را از دست نمی دهد، به احتمال زیاد ارزان تر برگزار می گردد. مزیت دیگری که کلاسهای خصوصی زبان آن لاین دارد این است که در زمانهایی که نمی توان جلسات تدریس حضوری برگزار کرد می توان این کلاسها را برگزار نمود. به عنوان مثال ممکن است شب امتحان دانش آموز یا دانشجویی آخر شب بعضی از اشکالات برایش باقی مانده باشد و لازم باشد با یک مدرس خوب زبان انگلیسی کلاس داشته باشد و رفع اشکال کند. در این حالت امکان استفاده از کلاسهای خصوصی حضوری وجود ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله آموزش زبان انگلیسی آنلاین و بهترین سایت های آموزش آنلاین زبان را بخوانید.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین از طریق کلاس های خصوصی

یک راهکار بسیار خوب برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری استفاده از کلاس های خصوصی ای است که اساتید به صورت غیرحضوری برای آموزش مکالمه یا گرامر زبان و ... برگزار می کنند. در سایت ایران مدرس اساتید مجرب خانم و آقا در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند (بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید تا لیست اساتید زبان را ببینید). این اساتید کلاس های خودشان را به صورت انلاین هم برگزار می کنند و می توانید از طریق اینترنت و به صورت مجازی زبان انگلیسی را اموزش ببینید. این روش به نسبت فیلم و یا فایل های صوتی موجود در اینترنت این مزیت را دارد که کلاس دقیقا منطبق بر خواسته ها و نیاز شما برگزار می گردد و هر سوالی را داشته باشید می توانید از استاد خودتان بپرسید.

تصویر

قیمت تدریس خصوصی زبان آنلاین در تهران، کرج و اصفهان

نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی که به صورت آنلاین و اینترنتی برگزار می شود به نسبت کلاس های حضوری معمولا کمتر است. به عنوان مثال استادی که برای تدریس خصوصی آیلتس هر جلسه 200 هزار تومان دریافت می کند کلاس آنلاین را احتمالا با نرخ 160 یا 150 هزار تومان برای هر جلسه هم برگزار خواهد کرد. در سایت ایران مدرس تمامی اساتید برای کلاس های خودشان نرخ و قیمتی که مد نظر دارند را اعلام کرده اند. شما در کنار رزومه کاری، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس اساتید، نظرات شاگردهای قبلی و .... می توانید نرخ درخواستی هر استاد برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی را مشاهده نموده و از بین اساتید ثبت نامی در سایت ایران مدرس با معملی که رزومه بهتری دارد و در عین حال نرخ مناسبتری را هم برای کلاس های خودش درخواست کرده است کلاس داشته باشید. هزینه کلاس های آنلاین زبان به تعداد جلسات، مقطع تحصیلی، سابقه تدریس استاد و پارامترهای مختلف دیگری بستگی دارد. به صورت کلی شاید بتوان گفت نرخ کلاس زبان در کرج و اصفهان به نسبت تهران کمتر است.

پارامترهای مختلفی بر نرخ کلاس های تدریس خصوصی اثر می گذارد. به عنوان مثال اساتیدی که به صورت تضمینی کار تدریس خصوصی را انجام می دهند و یا از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده اند و سابقه تدریس بالایی دارند نرخ بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می کنند. اگر تعداد جلسه بالایی لازم دارید از استاد خصوصی تقاضای تخفیف کنید. قیمت و شهریه کلاس های تدریس خصوصی زبان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و از 40 یا 50 هزار تومان برای 1 جلسه تا 300 یا 400 هزار تومان و بیشتر هم می تواند متغیر باشد.

مسلما هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی مقطع دانشگاه به نسبت متوسطه بالاتر است و یا اساتیدی که زبان کنکور را تدریس می کنند هزینه بالاتری را هم درخواست می نمایند. هزینه کلاس های تدریس خصوصی تافل و آیلتس توسط مدرسین مجرب به نسبت این مواردی که گفته شد هم می تواند بالاتر باشد. بنابراین یکی از پارامترهای مهم در تعیین شهریه کلاس های زبان سطح کلاس است.

اگر از کلاس های خصوصی زبان برای موفقیت در امتحان زبان و یا کنکور زبان می خواهید استفاده نمائید مسلما به نسبت ایام امتحانات در طول ترم کلاس های ارزانتری خواهید داشت. در ایام نزدیک به کنکور هم نرخ کلاس های خصوصی زبان کنکور بیشتر خواهد بود. بنابراین باید زودتر به فکر باشید. ممکن است هزینه کلاس خصوصی زبان که در طول ترم مثلا 100 هزار تومان است در ایام امتحانات به 150 هزار تومان هم برسد. در ضمن در ایام امتحانات اساتید خوب وقتشان پر است و سخت تر می توان با آنها کلاس هماهنگ نمود.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید: توضیحات بیشتر در رابطه با هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

تصویر

نحوه استفاده بهینه از کلاس های اینترنتی و مجازی زبان انگلیسی

مانند هر روش و راهکار دیگری که برای آموزش زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد، در رابطه با کلاس های اینترنتی online و مجازی زبان انگلیسی هم اگر مجموعه ای از نکات را در نظر بگیرید بازدهی این کلاس ها می تواند برای شما بیشتر شود. اگر برای شرکت در یک امتحان یا آزمونی قصد دارید از کلاس های خصوصی زبان استفاده کنید بهتر است زودتر کلاس ها را شروع نمائید. برای اینکه بتوانید در امتحان زبان، کنکور زبان، آیلتس، تافل و .... موفق شوید باید زمان کافی برای مرور مطالب و یادگیری درس داشته باشید. در نتیجه باید به اندازه کافی زود کلاس ها را شروع کنید. سعی کنید کلاس ها را به گونه ای شروع نمائید که با برگزاری تعداد جلسه کافی باز هم در فاصله بین هر دو جلسه زمان کافی برای مرور مطالب داشته باشید. نکته دیگر اینکه سعی نکنید که حتما کلاس ها با نرخ ارزان برگزار شود. اساتیدی که با قیمت خیلی کم تدریس زبان را انجام می دهند احتمالا خیلی قوی نیستند (البته موارد استثنا همیشه وجود دارد). در هر صورت، بهتر است اولویت اول را برای کیفیت کلاس ها در نظر بگیرید و با یک استاد خوب کلاس آنلاین زبان را برگزار نمائید و در مرحله بعد هزینه را در نظر بگیرید.

چگونه تدریس آنلاین زبان انگلیسی داشته باشیم

محیط های مدرسه آنلاین یا کلاس های مجازی نیز به زبان فارسی در کشور ما طراحی شده است که در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است که https://www.skyroom.online/ یکی از این موارد است. ضمناً https://www.adobeconnect.ir/ نیز می تواند توسط همکاران برای ارائه کلاس های مجازی به کار رود. (منبع: تسنیم).

در تدریس زبان به صورت آنلاین علاوه بر امکان ارائه محتوای دوره ای، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمون ها و آزمایش ها برای دانش آموزان این سبک از آموزش فراهم است. تعاملات بین مدرس و دانش آموزان نیز از طریق ابزار چت امکان پذیر است. آموزش آنلاین به طور معمول به تناسب نیازهای یادگیری خاص هر فرد قابل تنظیم است. بنابراین، این نوع آموزش تقریباً در هر زمان و هر مکان می تواند انجام شود؛ درصورتی که دسترسی به یک رایانه و اینترنت با سرعت مناسب فراهم باشد. منبع: اسکای روم

بهترین های نرم افزار کلاس مجازی برای آموزش خصوصی زبان آنلاین

Newrow Newrow Smart در لیست بهترین نرم افزار دوره های مجازی برای آموزش آنلاین است که در وبلاگ Newrow منتشر شده است. Vedamo ودامو یک سیستم عامل کلاس انلاین و سیستم مدیریت یادگیری است که برای تدریس آنلاین ساخته شده است. BigBlueButton یکی از اولین ورودی های بازار نرم افزار کلاس مجازی بود. این پروژه از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در سال ۲۰۰۹ به عنوان یک پروژه منبع باز در دسترس قرار گرفت! LearnCube نیز برای آموزش و تدریس بصورت آنلاین ساخته شده است. مانند سایر سیستم عامل های کلاس مجازی در این لیست ، LearnCube مبتنی بر مرورگر است که شما را قادر می سازد کلاس های مجازی را بدون نیاز به بارگیری نرم افزار شخص ثالث ؛بارگیری کنید یا به Flash تکیه کنید. Electa Live نرم افزار کلاس انلاین و سیستم مدیریت یادگیری را برای دوره های آنلاین فراهم می کند. کلاس مجازی از کراس پلتفرم پشتیبانی می شود. Adobe Connect حامل استانداردهایی برای نرم افزار کلاس مجازی بوده که شاهد رشد شایانی در آموزش عالی بود. نسخه مبتنی بر وب ؛امروز هنوز به Flash احتیاج دارد ، اما یک نسخه بارگیری مشتری برای دور زدن الزامات Flash وجود دارد. کلاس انلاین WizIQ ؛ کلاس مجازی مبتنی بر مرورگر را با گزینه Flash و WebRTC فراهم می کند. برای ملحق شدن به جلسه ؛شما نیاز به بارگیری نرم افزار اضافی ندارید. منبع: tehranserver.ir

منبع: IranModares.com

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (74 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (36 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (33 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (29 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (21 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (21 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (22 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (20 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...