تیم کی‌روش در آستانه صعود به جام جهانی

  شنبه، 06 فروردین 1401 ID  کد خبر 197758
تیم کی‌روش در آستانه صعود به جام جهانی
ساعدنیوز: مرحله پلی‌آف‌ جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا با پیروزی تیم‌های مصر، الجزایر و تونس همراه شد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا، مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا با پیروزی تیم های مصر، الجزایر و تونس همراه شد. دیدارهای دور رفت مرحله پلی آف جام حهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا، جمعه شب و بامداد شنبه برگزار شد.

در مهمترین دیدار، مصر با هدایت "کارلوس کی روش" در شهر قاهره میزبان سنگال بود و صاحب برتری یک بر صفر شد تا شرایط خوبی برای صعود داشته باشد. این دیدار حساسیت های زیادی داشت چراکه سنگال چندی پیش در فینال جام ملت های آفریقا با غلبه بر مصر به قهرمانی رسیده بود. همچنین تقابل "محمد صلاح" و "سادیو مانه" ستاره های مصر و سنگال که در باشگاه لیورپول هم بازی هستند نیز موجب افزایش حساسیت ها شده بود. در همان دقیقه سوم ضربه "محمد صلاح" تیرک دروازه میهمان را لرزاند اما در برگشت توپ به "سالیو سیس" مدافع سنگال برخورد کرد و درون دروازه قرار گرفت تا مصر به گل نخست برسد. در ادامه، بازیکنان سنگال روند بازی را در اختیار داشته و درپی رسیدن به گل تساوی بودند و شاگردان کی روش هم مطابق انتظار کاملا به لاک دفاعی روی آوردند. فشار حملات سنگال در نیمه دوم شدت بیشتری گرفت اما گلی ثبت نشد تا مصر به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار مهم، الجزایر در زمین تیم مدعی کامرون با تک گل "اسلام سلیمانی" به برتری دست یافت تا گام بلندی برای صعود بردارد.

نتایج دیدارها بدین شرح است

کنگو یک - مراکش یک

کامرون صفر - الجزایر یک

مالی صفر - تونس یک

غنا صفر - نیجریه صفر

مصر یک - سنگال صفر

دیدارهای دور برگشت نیز چهارشنبه برگزار خواهد شد تا پنج نماینده قاره آفریقا در جام جهانی مشخص شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (379 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (124 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (112 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (41 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (21 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز