تیپ خیلییی متفاوت و باکلاس لیلا اوتادی

  سه شنبه، 23 فروردین 1401   زمان مطالعه 1 دقیقه
تیپ خیلییی متفاوت و باکلاس لیلا اوتادی
ساعدنیوز: لیلا اوتادی تصویری که در ساعدنیوز میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز، لیلا اوتادی در ۱۴ مرداد سال ۱۳۶۲ در شمیرانات تهران متولد شده است. او زمانی که تنها هفت سال داشت به بازیگری علاقه مند شد، به گونه ای که بارها جلوی آینه نقش بازی می کرد و بازیگری را تمرین می کرد. از این رو در همین سنین بود که برای ایفای نقش در فیلم «کیمیا» به کارگردانی آقای درویش انتخاب شد. ولی با مخالفت جدی پدرش روبه رو شد. آقای اوتادی بر این عقیده بود که باید درس دخترش تمام بشود. لیلا اوتادی به تحصیل در رشته معماری پرداخت، ولی همچنان به دنبال علاقه اش رفت. به همین خاطر در تئاتر مشغول شد و همین امر باعث ورود او به سینما و تلویزیون گردید. لیلا اوتادی تصویری که در ساعدنیوز میبینید را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

لیلا اوتادی


23 دیدگاه
  دیدگاه ها
فاطمه
2 سال پیش

ههییئیی از دنیا
مهدی
2 سال پیش

خانم اوتادی دمت به علی گرم که اینقدر تیپ قشنگ و خفنی زدی اصل تیپ آبادانی با کلاه ست و رخ نشینت..زیبایی وقتی به دل طرف میشینه ومهر تو دل روان‌تر و آسون جا باز میکنه که طرف فقط تمام وجودش فقط رخ زیبا و قیافه نباشه و مثل شما به دل نشین هنرو کارهای خلاقانه اش باشه البته بدور از حاشیه های مخرب و متکبرانه.
ویدا
2 سال پیش

خوشگلی به خروار خروار آرایش کردن اگه باشه خوب ما از همه خوشگلتریم
ستی
2 سال پیش

خوشگل خانم😍🌈 هرروز زیباتر از دیروز👌🏻😉 ماشالله🧿🥰❤
بازدیدکننده
2 سال پیش

در پاسخ به: چش نیست گوش
بی ادب😐 اول به خودت نگا کن بعد بیا راجع به لیلا جون این حرفارو بزن
ناشناس
2 سال پیش

آفرین بر خالق زیبایی
غلامرضا
2 سال پیش

چرا این اوتادی شکل جنگجویان سرخ پوست داره چه رشته شکلش
نهال
2 سال پیش

واقعاااا👏👏👏
آیدا رحمانی
2 سال پیش

قلب منی تو
نیایش
2 سال پیش

شعر از؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

چش نیست گوش
هدیه
2 سال پیش

چقد شیک
پری 💐
2 سال پیش

وای خدای من چه قشنگ جذابه وخوشتیپ 😍😍💖💖💖😘💋
بازدیدکننده
2 سال پیش

خوشا آن زیبای که خهانش خداست نه بندی خدا
بازدیدکننده
2 سال پیش

ستایش خدای بزرگ را که زیبای عضانه حجاب زینب است
بازدیدکننده
2 سال پیش

چ خوشگل وطبیعی خوش هیکل وخوش تیپه😍
ستایش
2 سال پیش

در پاسخ به: حالت خوبه لیلا؟
نیایش جان لیلا چشه مگع؟
ستایش
2 سال پیش

در پاسخ به: چ قشنگ ای جان😄😍
خب لیلا جانممم قشنگه دیگه💛
فاطمه
2 سال پیش

در پاسخ به: حالت خوبه لیلا؟
عه وا منظورت چیه ؟؟؟؟
فاطمه
2 سال پیش

چ قشنگ ای جان😄😍
بازدید کننده
2 سال پیش

شبیه ابرو گوندش خواننده ترک شده
نیایش
2 سال پیش

حالت خوبه لیلا؟
ستایش
2 سال پیش

وای لیلااای قشنگم خیلی زیبایی و جذاب هم خودت و هم تیپ قشنگـت جااانـم✨
پربحث های هفته   
دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (120 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (53 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (44 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (35 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (27 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (26 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (21 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (21 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (20 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (11 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز