تنظیمات کاهش لگد اسلحه در پابجی موبایل

  سه شنبه، 18 مهر 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
تنظیمات کاهش لگد اسلحه در پابجی موبایل
پابجی یک بازی موبایلی است، اما به دلیل اینکه یک گیم پلی واقع‌گرایانه است، توانسته در میان مردم محبوبیت قابل توجهی را به دست آورد.

یکی از کارهای مهم در بازی پابجی که می‌تواند به پیروزی شما کمک کند، تنظیم کردن صحیح سلاح شما است. پابجی یک بازی موبایلی است، اما به دلیل اینکه یک گیم پلی واقع‌گرایانه است، توانسته در میان مردم محبوبیت قابل توجهی را به دست آورد. در بازی پابجی هر کدام از سلاح‌ها دارای تنظیمات متفاوتی است.

برای شما فرقی نمی‌کند که با چه نوع سیستمی بازی را ادامه می‌دهید، همین که بتوانید به قسمت تنظیمات کاهش لگد اسلحه در پابجی موبایل بروید و سلاح خود را به درستی تنظیم کنید، کمک شایانی به پیروزی خود در این بازی چالش‌برانگیز کرده‌اید. با ادامه مطلب همراه باشید تا بهترین UC Satın Al را به شما معرفی کنیم.

دو انگشت در برابر چهار انگشت (two finger vs four finger claw)

یکی از پرکاربردترین تنظیماتی که بازیکنان تمام دنیا از این روش استفاده می‌کنند، دو انگشت و پنجه چهار انگشتی است. قبل از هر چیز شما باید توجه داشته‌ باشید که کدام روش کنترل برای تسلط هر چه بیشتر اسلحه، به شما کمک می‌کند. نکته قابل توجه این است که بازیکن در بازی پابجی، اگر روی مهارتهای خود کار نکند، به هیچ عنوان نمی‌تواند استفاده صحیحی از سلاح خود داشته‌ باشد.

کنترل دو انگشتی، شست (two finger/ thumb)

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که بین بازیکنان پابجی از محبوبیت خاصی برخوردار است، کنترل دو انگشتی، شست است. استفاده کردن از این روش پر کاربرد بسیار ساده و آسان است. بازیکانی که مهارت خاصی روی بازی با دو انگشت شست دارند، در هدف‌گیری متمرکز تر از بقیه بازیکنان عمل می‌کنند. البته باید توجه داشت که کنترل دو انگشتی دارای معایبی هم هستند، این معایب این است که شلیک کردن شما را در هنگام حرکت دشوار می‌کند. نسبت به این نکته دقت کافی را داشته باشید، اگر می‌خواهید که یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنان در این بازی شناخته شوید، بازی دو انگشتی را با تمرین فراوان بیاموزید.

پنچه چهار انگشتی (four finger claw)

اگر شما یکی از بازیکنان تازه کار هستید، روش پنجه چهار انگشتی را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم؛ زیرا با این روش نمی‌توانید تسلط کافی بر روی بازی داشته باشید. درست است که بازی با پنجه چهار انگشتی، کار بسیار دشواری است، اما شما را به یک بازیکن حرفه‌ای تبدیل می‌کند. با استفاده از این روش می‌توانید هنگامی که در حال جابه‌جایی روی نقشه هستید، همچنان هدف‌گیری خود را هم کنترل کنید. در روش پنجه چهار انگشتی ژیروسکوپ هم خوب کار می‌کند. در ادامه به توضیحاتی در رابطه با اینکه بهتر است از ژیروسکوپ استفاده کنیم یا خیر، پرداخته ایم. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

از ژیروسکوپ استفاده کنیم یا خیر؟

استفاده PUBG Mobile UC یکی از روش‌هایی است که بازیکنان معروف پابجی، در طول رقابتشان در بر می‌گیرند. برای تنظیمات کاهش لگد اسلحه در پابجی موبایل خود بهتر است، تا از ژیروسکوپ استفاده کنید. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده کردن از ژیروسکوپ یکی از بهترین تنظیمات برای از بین بردن لگد زدن اسلحه است؛ زیرا با پیشروی از طریق این روش می‌توانید از لگد زدن اسلحه خود بدون استفاده از انگشت جلوگیری کنید.

تنظیمات حساسیت(SENSITIVITY)

به این بخش توجه بسزایی داشته باشید؛ زیرا به شما در کنترل کردن لگد اسلحه در بازی پابجی کمک می‌کند. تنظیمات حساسیت صفحه نمایش که همراه با دوربین و حساسیت ADS است. تنظیمات مربوط به حساسیت دوربین(CAMERA SENSITIVITY ) در زمان سوآیپ کردن صفحه نمایش، بدون شلیک کردن هم تاثیر خود را روی حساسیت دوربین می‌گذارد. زمانی که روی حساسیت دوربین بکشید، هنگام شلیک کردن تاثیر خود را می‌گذارد. در ادامه این Orelon را در بخش‌های گوناگون به شما نشان می‌دهیم، تا نتیجه دلخواه خود را از این برنامه به دست آورید.

  • 14%: 8X SCOPE

  • 18%: 6X SCOPE

  • 22% : 4X SCOPE

  • 26% :3X SCOPE

  • 40% :2X SCOPE

  • 40% :TPP AIM

  • 40% :FPP AIM

  • 55%:RED DOT/ HOLOGRAPHIC/ AIM ASSIST

  • 130% :1ST PERSON NO SCOPE

  • 135% :3RD PERSON NO SCOPE

به صورت نشسته تیراندازی کنید

یکی دیگر از روش‌هایی که در بازی پابجی به کنترل کردن لگد اسلحه شما کمک می‌کند، نشسته تیراندازی کردن است. اگر هنگام تیراندازی بنشینید، می‌توانید تیراندازی خود را با دقت بیشتری انجام دهید. زمانی که دشمن در معرض دید شما قرار می‌گیرد، به صورت نشسته یا خوابیده روی زمین به او شلیک کنید تا دقت شما بالاتر برود. بهتر است تا سلاح‌های کم لگد در بازی پابجی را بشناسید تا با استفاده از آنها مقدار لگد زدن سلاح را کاهش دهید. سلاح‌های کم لگد بازی پابجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

سلاح‌های کم لگد در بازی پابجی

در بازی معروف و محبوب پابجی چندین اسلحه وجود دارد که لگد زدن آنها نسبت به دیگر سلاح‌ها کمتر است. روزبه‌روز تعداد اسلحه‌های موجود در بازی افزایش می‌یابد. یکی از بروزترین این سلاح‌ها که آخرین مورد اضاف شده است، FAMAS نام دارد. انواع سلاح‌های کم لگد بازی را برای شما بیان می‌کنیم.

سلاحC G36 : بهترین مکان برای گرفتن این اسلحه در موقعیت مکانی ویلا است و پیدا کردن این سلاح کار پیچیده‌ای نیست. این اسلحه دارای 30 خشاب است و گلوله‌های 56/5 را شلیک می‌کند و می‌تواند بهترین جایگزین برای سلاح SCAR-L باشد.

سلاح SCAR-L : این سلاح یکی از معروف‌ترین اسلحه‌ها در بین بازیکنان است؛ زیرا زمانی که صبحت از میزان لگد کمتر و کنترل آسان می‌شود، نام SCAR-L در ذهن مخاطب آشکار می‌شود. تنها تفاوت SCAR-L با G36C این است که SCAR-L در تمامی مپ‌های بازی وجود دارد.

سلاح DP-28 : اولین نوع اسلحه‌ای که گلوله 62/7 شلیک می‌کند، سلاح DP-28 است. این اسلحه دارای لگد بسیار کم است و قدرتی بسیار زیادی دارد. مناسب است تا این اسلحه را در زمانی که به گلوله بسیار زیادی نیاز دارید استفاده کنید؛ زیرا خشاب ان پر از گلوله است.

سلاح 416M : یکی از بهترین اسلحه‌هایی که در این بازی وجود دارد، سلاح416 M است که دارای جنبه‌های مثبت بسیاری است. این سلاح یکی از همه کاره‌ترین اسلحه‌های موجود در بازی پابجی است. باوجود این سلاح نیازی نیست تا شما به بخش تنظیمات کاهش لگد اسلحه در پابجی موبایل خود بروید.

سخن نهایی

اگر شما می‌خواهید در این بازی پیشرفته شوید و همیشه برنده بازی باشید، باید بهترین تسلط را روی تنظیمات اسلحه پابجی خود داشته باشید و با این روش سطح بازی خود را به مرور بالا ببرید. به خاطر داشته باشید که تنظیمات کاهش لگد اسلحه در پابجی موبایل هم می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. با تکرار و تمرین زیاد و استفاده کردن از انواع اسلحه‌ها تسلط خود را نسبت به این بازی افزایش دهید، تا یکی از بازی‌های محبوب شما به حساب بیاید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (480 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (210 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (143 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (139 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (36 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (18 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
اختلاف زن و شوهر بوکانی هفت هکتار مزرعه گندم را به آتش کشاند
تصاویر جالب و دیدنی از آیین های عزاداری محرم در 12 کشور مختلف جهان/ از به زنجیر کشیدن زنان تا عبور کردن پابرهنه از روی زغال‌های روشن
(ویدیو) ترانه سوزناک همایون شجریان در دلتنگی و فراق پدرش/ چه بغضی هم داره
(تصاویر) 9 تا از باور نکردنی ترین مراسم غیرعادی که در برخی مناطق جهان جانشین دفن کردن مردگان شده است/ روی کسانی که مرده‌هاشونو میسوزونن رو سفید کردن کلا
ویدئوی فوق العاده باشگاه اینتر برای معرفی مهدی طارمی/یک شاهزاده ازخلیج فارس/ مهدی طارمی: ایران در قلب من است و اینتر در ذهن من
باقری: لبنان، جهنم بی‌بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود
بغض و غم شبنم مقدمی، داور برنامه "صداتو"، بر سر مزار استاد آواز ایران/ نگاه به خانه ابدی استاد شجریان با سنگ مزار ساده و نوشته ی کوتاه برای مردم سرزمینشان
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان