توبیخ یکی از مجریان مشهور تلویزیون

  سه شنبه، 22 تیر 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
توبیخ یکی از مجریان مشهور تلویزیون
ساعد نیوز : مدیر شبکه پنج سیما تأکید دارد که مجری "سلام تهران" بدون هماهنگی با سردبیر و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخته است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکار نیوز، برنامه "سلام تهران" و پلاتوی خانم مجری در فضای مجازی واکنش های متعددی را به همراه داشته است. وقتی قدسیه صالحی در جریانِ قطعی برق این چنین به کنایه می گوید: "چه کاری است همین الان دولت را تحویل بدهید! خسته اید اداره کنید تحویل بدهید زودتر! مردم شما را درک می کنند. فیلم هایی از اتفاقات بعدی قطعی برق آمده که دل همه را درد می آورد و شما چطوری دل تان به درد نمی آید و... و انتقاداتی که به دنباله آن آمده است."

پیگیر شدیم که گویا این مجری با تذکر و توبیخی روبرو شده است.

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما در گفت وگویی با تسنیم درباره این اتفاق و توبیخ خانم مجری توضیحاتی داده که در ادامه بخوانید:

اشناب تأکید کرد: شبکه پنج سیما به عنوان عضوی کوچک از خانواده دغدغه مند رسانه ملی، همدلی با مردم شریف و رشید کشور را افتخار دانسته و انعکاس مشکلاتشان را وظیفه خود می داند. در روزهای اخیر که قطع بی برنامه برق مشکلات فراوانی را بر مشکلات جاری مردم افزوده و فرصت را برای دشمنان قسم خورده ایران عزیز مهیا کرده تا کلیت نظام را به ناکارآمدی متهم کنند، وظیفه رسانه ای حکم می کند زبان گویای مردم و پل ارتباطی آن ها با مسئولان باشد. بدون تردید ادای این وظیفه باید حرفه ای، هوشمندانه و به دور از عواطف و هیجانات فردی باشد.

او درباره مجری برنامه "سلام تهران" و حواشی که در فضای مجازی به وجود آمده، گفت: خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه مند سیما است ، در برنامه "سلام تهران"، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه و خارج از چارچوب حرفه ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.

تصویر

35 دیدگاه
  دیدگاه ها
رمضانی
3 سال پیش

افرین به این شیر زن حرف حق زده حرف حق تلخه
بازدیدکننده
3 سال پیش

ناگهانی شد تقصیری نداشت بزرگش کردند
حمید
3 سال پیش

سلام و احترام ان شاءالله این مجریان شجاع، منصف باشند و در همه ی دولتها و از همه ی اشخاص انتقاد کنند و صدای مردم را به جامعه برسانند.
..
3 سال پیش

به جای توبیخ باید تشویق میشد درود به غیرتت
.
3 سال پیش

آفرین حرف دل همه ی مردم ایران رو گفتید
Mb
3 سال پیش

کاش مسئولین هم اینقدر شجاعت داشتن
میرعالی
3 سال پیش

دستت درد نکنه همه رو سوزوندی شیر زن
مرادی
3 سال پیش

ماشالا حرف تمام ملت اینه😪😭
مجید
3 سال پیش

حقیقت تلخ است
طفل معصوم
3 سال پیش

نشه مثله آزاده نامدار
بازدیدکننده
3 سال پیش

اجراشون هم همیشه عالی همین طوری بود چیز خاصی نگفته ایشون فقط خودشون بودن
مجید
3 سال پیش

خوب راست گفته
بازدیدکننده
3 سال پیش

صدها هزار آفرین به این شیز زن.
بازدیدکننده
3 سال پیش

چیز بدی نگفت حقیقت رو گفتن
بازدیدکننده
3 سال پیش

👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌
بازدیدکننده
3 سال پیش

باید حرف حق زده بشه
غزاله
3 سال پیش

احسنت آبجی ماخسته ایم خسته
زهرا
3 سال پیش

احسنت شیر مادرت حلالت
بازدیدکننده
3 سال پیش

خب درست گفتن
بازدیدکننده
3 سال پیش

عزیز من یه انتقاد ساده کرده،اگه بخوایم انتقادپذیر نباشیم که کشور میره رو هوا
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی گفت ماشاالله
لقمان
3 سال پیش

اولین باری که یک نفر در تلویزیون حرف دل مردم رو زد واحساس خوبی به صدا و سیما پیدا کردیم همین صحبت ایشون بود ،کسی که لیاقت ترفیع داره توبیخ میشه اونم به دلیل بیان مشکلات و حرف دل مردم.جای تاسفه
سامانی
3 سال پیش

حقیقت تلخه کار شما را دیدم و لذت بردم از شجاعت سما. درود بر شما
سروش
3 سال پیش

شیر مادرت حلالت دستتو میبوسم
محسن
3 سال پیش

باید تشویق میشد
امیر
3 سال پیش

آفرین به این شیرزن شجاع
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین حقیقت را گفت خیلی ها همین رو هم نمیگن
امیر کریمی
3 سال پیش

افرین
بازدیدکننده
3 سال پیش

دمش گرم زن با غیرت حرف دل مردم رو زده
ایرانی اصیل
3 سال پیش

از مردها خیلی با غیرت و جسورتر بود ماشالله
بازدیدکننده
3 سال پیش

افرین بە این زن مقتدر
بازدیدکننده
3 سال پیش

ماشاالله زنده باشی
بازدیدکننده
3 سال پیش

توبیخ ایشونو توضیح بدین یعنی چی اخراج میشه یا فقط یه تذکر
محسن
3 سال پیش

نرود میخ آهنین بر سنگ
Mona
3 سال پیش

خب راست میگه دیگه 😕
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (600 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (27 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان