توصیه هایی برای انتخاب تاج عروس

  یکشنبه، 04 خرداد 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
توصیه هایی برای انتخاب تاج عروس
برای انتخاب تاج عروس مناسب، ابتدا باید مدل موی مورد علاقه خود را برای مراسمتان در نظر داشته به طور( نمونه مدل فر،باز،شنیون و..) سپس تاج مورد نظر خود را انتخاب کنید. مدل تاج باید با مدل لباس عروس هماهنگ باشد، برای لباس پرنسی یا رویال استفاده از تاج بزرگ مناسب است.

تاج مناسب عروس

برای انتخاب تاج عروس مناسب، ابتدا باید مدل موی مورد علاقه خود را برای مراسمتان در نظر داشته به طور( نمونه مدل فر،باز،شنیون و..) سپس تاج مورد نظر خود را انتخاب کنید. مدل تاج باید با مدل لباس عروس هماهنگ باشد، برای لباس پرنسی یا رویال استفاده از تاج بزرگ مناسب است. لباس عروسی که در دوخت آن مراوید به کار رفته نیز با تاجی از مروارید زیبا و جذاب به نظر می رسد. بر اساس مدل لباس خود که ساده و یا اروپایی است از تاج گل سفید استفاده کنید. اگر پارچه لباس شما دارای گل سفید و یا شکوفه است از همان مدل گل نیز برای تاج استفاده کنید، لباس عروس در طرح گل رز نیز می تواند با تاج شما هماهنگ باشد. توجه داشته باشید که برای خانم های که پیشانی بلند دارند تاج های بلند مناسب نمی باشد. برای خانم هایی که قد آنها با همسرشان اختلاف زیادی دارد با شنیون کردن و استفاده از تاج بلند می توانند این اختلاف را کم کنند. خانم هایی که با همسر خود هم قد هستند نیز می بایست موهایشان از پایین شنیون کرده و از تاج ظریف استفاده کنند.عروس خانم هایی که تور عروسیشان از جنس دانته بوده و یا طرح شلوغی دارد انتخاب تاج ساده و ظریف مناسبتر است، حتی میتوانند بدون استفاده از تاج تور را لابه لای مو هایشان جمع کنند. خانم های که رنگ موی مش را برای مراسم ازدواج خود انتخاب کرده اند نباید از تاج های شلوغ استفاده کنند چرا که جلوه زیبایی ندارد. بین تاج گل و سرویس جواهرات نیز باید هماهنگی وجود داشته باشد، خانم های که سرویس طلای آن ها زرد است بهتر از تاج زرد رنگ استفاده کنند همچنین سرویس طلای سفید با تاج نقره ای و سرویسی که مروارید دارد با تاج مروارید زیبا و هماهنگ می شود.

برای خرید تاج عجله نکنید

تاج های عروس به دلیل زیبایی و شکوه خود شما را وسوسه می کند که هر چه سریع تر یکی تهیه کنید ولی صبر داشته باشید. انتخاب یک تاج زیبا به دیگر خریدهای شما بستگی دارد.تاج را بعد از انتخاب لباس عروس و بعد از اینکه مدل موی شما مشخص شد انتخاب کنید نه قبل از آن. هنگام انتخاب لباس عروس خود می توانید اکسسوری هایی مانند تاج عروس و تور عروس را هم با لباس خود تست کنید تا برای انتخاب مدل مناسب ایده بگیرید.

تناسب لباس عروس با تاج

راز زیبایی در تناسب است، حتی ساده ترین لباس ها هم با رعایت تناسب شیک و زیبا به نظر می رسد. تاج خود را با لباس عروس ست کنید چون ابتدا این لباس است که انتخاب می شود.اگر لباس شما دانتل و نگین دوزی زیادی داشته و پرکار است یک تاج ساده ترکیب مناسبی است و اگر لباستان ساده بوده و پر زرق و برق نیست یک تاج پرکار زیبا می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

تاج عروس برای صورت های گرد

اگر صورت شما گرد است یا کمی تپل هستید باید به دنبال تاج هایی باشید که حالت تعادل را در صورتتان ایجاد کند. تاج های گردی که مانند تل دورتادور سرتان را می پوشاند برای شما مناسب نیست.به جای آن تاج های کشیده که در مرکز سر و بر روی پیشانی قرار میگیرند و بلند هستند انتخاب مناسبی برای شما است.

تاج عروس برای صورت های کشیده

اگر صورت شما کشیده بوده و پیشانی بلند هستید از تاج های کوتاه تر استفاده کنید یا تاج هایی را انتخاب کنید که بر روی پیشانی شما می نشیند. تاج های دارای ظرافت بیشتر با چهره شما سازگاری بیشتری خواهد داشت.اندگاری ندارند.تشریفات عروسی و خدمات مجالس، مراسم عروسی شما را برای انتخاب آرایشگاه مناسب راهنمایی می کنند و با انتخاب آرایشگاه دلخواه و سایر موارد مهم مراسم خود را به بهترین شکل برگزار کنید.

برای انتخاب تاج عروس متناسب، اول میبایست مدل موی مورد علاقه خود را برای مراسمتان در پیشنهاد داشته به طور( نمونه مدل فر،باز،شنیون و..) بعدا تاج مورد پیشنهاد خود را برگزینید. مدل تاج میبایست با مدل لباس عروس هماهنگ باشد، برای لباس پرنسی یا رویال استفاده از تاج بزرگ متناسب میباشد. لباس عروسی که در دوخت آن مراوید بکار رفته هم با تاجی از مروارید قشنگ و جذاب به پیشنهاد می رسد. بر اساس مدل لباس خود که ساده و یا اروپایی میباشد از تاج گل سفید استفاده نمایید. اگر پارچه لباس شما دارای گل سفید و یا شکوفه میباشد از همان مدل گل هم برای تاج استفاده نمایید، لباس عروس در طرح گل رز هم می تواند با تاج شما هماهنگ باشد. توجه داشته باشید که برای خانم های که پیشانی بلند دارند تاج های بلند متناسب نمی باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (521 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (21 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان