دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

توضیح دانشگاه شریف در خصوص حواشی جشن فارغ التحصیلی در پردیس کیش 

شنبه، 27 آبان 1402
کد خبر: 362932
ساعدنیوز: روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص حواشی به‌وجود آمده در مراسم دانش‌آموختگی پردیس بین‌الملل کیش این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ایسنا، در متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف آمده است: «مراسم دانش‌آموختگی 81 نفر از دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در جزیره کیش، روز پنجشنبه 25 آبان 1402، برگزار شد. متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته‌جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رئیس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رئیس دانشگاه شد. دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم‌کردن ناهنجاری اتفاق‌ افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته‌اند را در اسرع وقت اعلام می‌نماید.»

در پی انتشار ویدیویی کوتاه از جشن فارغ التحصیلی تعدادی از فارغ التحصیلان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف در فضای مجازی، دکتر علی شمسی پور، سخنگوی وزارت علوم در صفحه ایکس خود نوشت: پیرو اتفاقات ناهنجاری که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف افتاده است، وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف 48 ساعت صادر کرد.

وی تاکید کرد: با متخلفین در هر سطحی برخورد قانونی و جدی انجام خواهد شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍