دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

طراحی جالب هوش مصنوعی از چهره نیوشا ضیغمی اگر یکی از بازیگران سریال جومونگ بود +عکس/ ما ورژن ایرانی شو بیشتر دوست داریم👌 

شنبه، 20 مرداد 1403
ساعدنیوز: مخاطبین و طرفداران نیوشا ضیغمی او با برنامه شبیه به بازیگران کره ای کرده اند و نوشته اند: نیوشا ضیغمی اگر در سریال جومونگ بازی میکرد این شکلی می شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. پدرش محسن ضیغمی دبیر و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد.

او می‌گوید با وجود مخالفت والدین، وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد، ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
(فیلم) گفتگوی زهرا پزشکیان با ناهید کیانی در غیاب پدرش
ویدیو/ شب شعر فوق خنده‌دار مهران مدیری با شعرهای بی‌وزن و قافیۀ خلاقانه/ نسبت او من پَهَنم.../ نصف سیبیل‌هاشو خورد
روزی که هادی چوپان برج میلاد را منفجر کرد/ از لندکروز تشریفاتی فوق لاکچری گرگ پارسی تا عکس های دونفره با هواداران خانم و آقا +فیلم
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی