ویس های علیرضا بیرانوند با یک دختر فاش شد | درخواست طلاق زن علیرضا بیرانوند

  دوشنبه، 17 آبان 1400   زمان مطالعه 2 دقیقه
ویس های علیرضا بیرانوند با یک دختر فاش شد | درخواست طلاق زن علیرضا بیرانوند
ساعد نیوز : ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و همچنین درخواست طلاق همسر بیرانوند از جمله شایعات عجیبی است که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوزبه نقل از شما نیوز، علیرضا بیرانوند بازیکن باسابقه و جوان پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند سال ها در پرسپولیس بازی کرد و از پرسپولیس به تیم ملی رسید . علیرضا بیرانوند هنوز شماره یک تیم ملی را در اختیار دارد . علیرضا بیرانوند پیش از پرسپولیس در نفت زیر نظر علیرضا منصوریان بازی می کرد . ماجرای ویس های علیرضا بیرانوند به یک دختر و همچنین خبر درخواست طلاق همسر بیرانوند از جمله شایعات عجیبی است که طی روزهای گذشته در برخی شبکه های اجتماعی و کانال ها در حال انتشار گسترده است. البته لازم به بیان است این ویس ها مدتی است که در فضای مجازی دست به دست می شود! اما هنوز علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران و همچنین دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص واکنشی نشان نداده است! گفته می شود یکی از علت های افت علیرضا بیرانوند ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران در دروازه این تیم فوتبال در هفته های اخیر، موضوع اختلاف خود با همسرش بوده است! این حواشی باعث شد تا علیرضا جایگاه اصلی خود را در تیم فوتبال پرسپولیس شهر تهران از دست بدهد و در آخرین پیش قبل از تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران، بوژیدار رادوشوویچ ، دروازه بان کروات جایگزین وی در درون دروازه ی تیم فوتبال پرسپولیس شود.

خبر جدایی همسر علیرضا بیرانوند را برخی از شبکه های اجتماعی و کانال ها باز نشر می کنند. این خبر البته در حد شایعه هست و ما هنوز نمی توانیم صحت آن را تایید یا رد کنیم. با این حال سنگربان پرسپولیس هنوز در خصوص این خبر هیچ واکنشی نشان نداده است.

آنچه مسلم است برخلاف مصاحبه چند روز قبل بیرانوند که در آن از تمرکز کافی در دروازه پرسپولیس گفته بود، این گلر طی هفته های اخیر از آمادگی روانی به دور است و تمرکز چندانی برای حضور در درون دروازه ندارد.

علیرضا بیرانوند بعد از گل های عجیبی که در بازی لیگ و لیگ قهرمانان دریافت کرد، جایش را به بوژیدار رادشوویچ گلر کروات پرسپولیس داد. باید دید طی روزهای آینده او در خصوص اتفافات اخیر در زندگی شخصی اش صحبت خواهد کرد یا خیر؟

تصویر

  دیدگاه ها
رامین
3 سال پیش

متاسفم براش 😐😐😐😐😐
بازدیدکننده
3 سال پیش

اصلا این ک نوشنه موقعی ک بازیکن پرسپولیس بوده پس چرا اعلا منتشرش کردن
قرمزته
3 سال پیش

بیرواند فصل سومی هست که پرسپولیس رو ترک کرده حالتون خوشه؟؟؟؟
قرمزته
3 سال پیش

صبح بخییییییر. دیر از خواب بیدار شدی امروز
بازدیدکننده
3 سال پیش

یه جوری میگی لرها باغیرتن انگار اقوام دیگه بی غیرتن بلد نیستی یه جمله رو درست بگی همون نگی سنگینتری
بنازم
3 سال پیش

بنازم
آر
3 سال پیش

همه چی دست به دست هم داده تا تیم ملی موفق نشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

دقیقا
زیبا متینی
3 سال پیش

چرت میگن
هرکی
3 سال پیش

به ماچه
آرتین
3 سال پیش

ما ایرانیا عادت داریم به این چرت و پرتا
سلطان
3 سال پیش

ادم سالم تو مملکت نیست اگر بود این وضعیت ما نبود
ر ص
3 سال پیش

یک لر همیشه با غیرت هیچ وقت خیانت نمیکند
saeed
3 سال پیش

بعیدهم نیست،بعضی تا ب قدرتی یا پولی میرسن،فکر میکنند،خیلی بالاترن و چیزای خوب فقط برا خودشه،اینم شایدیکی از اونا باشه،یادش رفته از کجا ب کجا رسیده
Fj
3 سال پیش

حاجی این یارو که اینو نوشته چی میزنه بیرانوند چند ساله اصلا پرسپولیس نیست 🤣🤣🤣
تینا جعفری
3 سال پیش

آره راس میگه
جهانگیر
3 سال پیش

شایعه است
مرادی
3 سال پیش

ی لک هیچوقت به زنش خیانت نمیکند چون لکها باغیرتن عشق است علی بیرانوند سلطان خواهشا دست از شایعه بردارید
ساسان
3 سال پیش

احتمالا این شایعه مال الان نیست چون الان بیرانود تو پرسپولیس بازی نمیکنه
بازدیدکننده
3 سال پیش

در پاسخ به: عالی بود
همش شایعه است
شاهرخ
3 سال پیش

این ها همه اش شایعه هست
حدیث
3 سال پیش

عالی بود
جوان
3 سال پیش

دروازبان پرسپولیس؟؟؟؟
گیتاریست
3 سال پیش

بازدیدکننده
3 سال پیش

نه بابا دودستی سفت همسرشو نگه داشته طلاق بگیر هم نیست 😂
پربحث های هفته   
علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (164 نظر) مهران مدیری: بعد از مراسم خاکسپاری خسرو شکیبایی دیگه توی هیچ مراسمی شرکت نکرده و نخواهم کرد؛ مردم با گاز پیک‌نیکی و مایه کتلت آمده بودن انگار تفریح بود+ویدیو (92 نظر) نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (83 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (83 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (73 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (62 نظر) نگاهی به ماشین هیوندای هوش پران جعفر غفارنژاد، رقیب مازندرانی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/غول بابلسری سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (54 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (48 نظر) خلاقیت زیبا و جالب همسر جوان سید احمد خمینی برای تبریک تولد با یک شعر عاشقانه سنگین و رنگین/ در نگاه من بهارانی هنوز...+عکس (47 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (41 نظر) مازیار لرستانی: دلم برای شهره لرستانی تنگ شده+ویدئو (39 نظر) نگاهی به گل آفساید گولسیانی به مس رفسنجان از زاویه ای متفاوت +فیلم/ قهرمانی پرسپولیس با اشتباه محرز داوری مسجل شد (39 نظر) نگاهی به ماشین بِنزِ هوش پران حمید لولایی که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (38 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (35 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (31 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
منتخب روز   
تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ...