ساعدنیوز
ساعدنیوز

ویژگی های کفش مردانه چیست؟

  جمعه، 20 تیر 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
ویژگی های کفش مردانه چیست؟
کفش شما مهم ترین بخش پوشاک شماست؛ به این موضوع شک نکنید. شاید تنوع آن در میان تنوع دیگر پوشاک تان به چشم نیاید اما همان تعداد محدودتر نیز نشان دهنده ی اولویت های شما در انتخاب است.

کفش شما مهم ترین بخش پوشاک شماست؛ به این موضوع شک نکنید. شاید تنوع آن در میان تنوع دیگر پوشاک تان به چشم نیاید اما همان تعداد محدودتر نیز نشان دهنده ی اولویت های شما در انتخاب است. هرچند ممکن است به شیوه ی بسیاری از مردان شما نیز، یک کفش رسمی را با هر لباسی و در هر زمانی به پا کنید اما با توجه به لباس هایی که می پوشید و موقعیت هایی که در آن قرار دارید، داشتن تعدادی کفش برای شما ضروری است.

کفش منفذدار مردانه

از قدیمی ترین مدل های کفش تابستانی ، کفش منفذدار مردانه است که در این نوع ازکفش ها سوراخ های ریز ویا درشتی بروی کفش وجود دارد. پیشنهاد می شود آقایان در این فصل از کفش های چرم استفاده نمایند زیرا خود چرم طبیعی دارای منافذ طبیعی پوست می باشد و تا حدودی جریان هوا را درکفش ایجاد می کنند.استفاده از کفش های تابستانی سبب جلوگیری از تعریق پا در فصل گرما و بروز بیماری های پوستی می شود.استفاده از کفش های تابستانی در فصل گرما موجب می شوند تا بوی بد درپا ایجاد نشود.

در مدت کوتاهی از سال می توان ازکفش های تابستانی استفاده کرد.بیشتر کفش های تابستانی برای پیاده روی طولانی مناسب نیستند و به پا آسیب وارد می کنند.در پیاده روی طولانی با کفش های تابستانی گرد وغبار به داخل کفش نفوذ کرده وباعث کثیف شدن زودتر پاها می شوند.

صندل برای ساعت های تفریح

برای هر کدام از انواع پوشاک زمان و مکان خاصی وجود دارد. در این میان صندل ها بدترین انتخاب ها برای قرارهای رسمی، حضور در محل کار، دیدارهای خانوادگی و مهم تر از همه خواستگاری رفتن هستند! تصور نکنید که چون فصل گرما در راه است می توانید یک جفت صندل بخرید، با آن جوراب سفید بپوشید و هر کجا خواستید سر بزنید.هرچند که طراحان مد در دنیا از این نوع کارهای عجیب و غریب زیاد می کنند، مانند مد بهار و تابستان سال 2012 هرمس که در آن کت های کوتاه با شلوارهای گشاد تابستانی کوتاه و صندل، سِت شده بودند.می شود با این صندل ها همه کار کرد و آنها را با کت و شلوار، کراوات و شال گردن بافتنی ست کرد اما باید حواس تان را جمع کنید که اگر قرار است در کنار دیگران، عادی و در عین حال شیک به نظر برسید باید کمی از استانداردهای زندگی شهری پیروی کنید.به این نکته می رسیم که این کفش ها را در چه شرایطی باید پوشید. به طور خاص صندل ها برای گپ های شب های گرم تابستان، قدم زدن در کنار ساحل، در طول روزهای تعطیل، قرارهای دوستانه در پارک و کافه و محیط های این چنین مناسب است.رانندگی در مسیر سفر، رفتن به گل فروشی برای خرید گلدان های بالکن در فصل بهار و کارهای این چنین را نیز به این مجموعه اضافه کنید. در چنین موقعیت هایی با پوشیدن یک صندل چرمی و خوش رنگ خوش تیپ به نظر خواهید رسید.خوب باید بپذیریم که کارکردهای صندل محدودتر از دیگر کفش هاست اما این دلیل خوبی برای نداشتن صندل نیست.کارکردهای صندل محدودتر از دیگر کفش هاست اما این دلیل خوبی برای نداشتن صندل نیست

کفش تخت برای تک تک لحظه ها

هر جا که لباسی بر تن دارید، کفش تخت مناسب شماست، شک نکنید! اگر رنگ های تیره و روشن آن را انتخاب می کنید، می توانید آن را با هر لباسی سِت کنید. محل کار، خرید، مهمانی های خانوادگی و دوستانه، دانشگاه، مدرسه و هر جایی که فکرش را بکنید این نوع کفش ها قابل استفاده هستند.بسته به اینکه کدام نوع آن را انتخاب کنید به راحتی با شلوارهای جین، کتان و پارچه ای هماهنگ می شوند و هماهنگی آسان بهترین ویژگی برای هر کفش است.کفش تخت مردانه انواع و اقسامی دارد که ممکن است آن را در دسته ی رسمی، غیررسمی، ورزشی و یا حتی صندل ها قرار دهد. اما آنچه معمولاً در ایران با گفتن کفش تخت به ذهن ما خطور می کند، کفش تخت معمول غیررسمی و یا نیمه رسمی است که می توانید آن را در انواع پارچه ای و چرم پیدا کنید.به راحتی با شلوارهای جین، کتان و پارچه ای هماهنگ می شوند

ورزشی برای فعالیت بیشتر

راحت ترین کفش هایی که نوع بشر در طول تاریخ ساخته است، از همین نوع اند! کفش هایی مخصوص لباس های ورزشی و شلوارهای جین شما. در استفاده از این نوع کفش ها همیشه یک چیز را به یاد داشته باشید؛ اگر مشکل خاصی در پا، کمر و کلاً استخوان های خود ندارید باید حساب کفش های پیاده روی را از کفش های دو و ورزش حرفه یی جدا کنید.قطعاً دو مورد آخر نمی توانند گزینه های مناسبی برای پوشیدن به همراه شلوار جین باشند؛ این کفش ها مخصوص لباس های ورزشی و زمان ورزش هستند. پس برای تیپ های روزانه، محل کار و تحصیل خود بر روی کفش های پیاده روی حساب کنید.کفش ورزشی تنها کفشی است که در انتخاب رنگ آن هیچ محدودیتی وجود ندارد! هرچه رنگی تر و متضادتر، بهتر و هرچه هماهنگ تر و ساده تر، زیباتر! همیشه ترکیب های ورزشی به چندرنگ بودن معروف بوده اند.

کفش مجلسی مردانه

برای انتخاب کفش مناسب باید دانست کفش رسمی با کفش مردانه مجلسی تفاوت زیادی از نظر جنس رویه، کفی و هم چنین کاربرد آن ها دارد. کفش مردانه مجلسی دارای رویه هایی از جنس متفاوت نظیر چرم، ورنی و غیره است و می تواند دارای کفی از جنس چرم نیولایت باشد. این نوع چرم ممکن است گاها طبیعی و یا مصنوعی باشد. مسلم است که نوع طبیعی آن دارای کیفیت ویژه ای است. اکثرا کفش مجلسی مردانه را به رنگ مشکی یا قهوه ای براق می بینیم که با کت و شلوار تاکسیدو (رسمی) به رنگ خود و با یقه ی براق و ساعت بند چرم و کمربند چرم همرنگ تیپ مناسبی را تشکیل می دهند. برای رفتن به مجالس جشن و عروسی و … علاوه بر استفاده از نکاتی که ذکر شد استفاده از پاپیون یا کروات مورد نظر خود نیز از نکات مهمی است که باید حتما رعایت شود. ولی کفش رسمی مردانه از درجه ی رسمیت پایین تری نسبت به کفش مردانه مجلسی برخوردار است و از جنس های چرم جیر یا چرم های طبیعی ساده با طرح ها و دوخت های مختلفی به وجود آمده است که می توان آن ها را با کت و شلوار های اداری و بیزینسی و یا معمولی به خوبی ست نمود و از اکسسوری های مختلفی مانند ساعت بند چرم و یا حتی استیل برای این تیپ می توان استفاده نمود.

بهتر است از کمربند های هم جنس کفش و همرنگ آن برای استایل های رسمی و نوع رسمی تر یعنی مجلسی استفاده شود. برای خرید کفش های مجلسی مردانه می توان از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های نجومی را در نظر گرفت که بستگی به بودجه ی خرید کفش افراد دارد. هر چند باید گفت که هر چه قیمت بیش تری برای خرید کفش مناسب پرداخت شود، در صورت معتبر بودن کفش فروشی، می توان جنس با کیفیت تری را خریداری نمود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (104 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (82 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (82 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (41 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (35 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (31 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (29 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (27 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (26 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (26 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس
تیتر امروز   
محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...