ویژگی های کفش مناسب پاییز چیست؟

  سه شنبه، 17 تیر 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
ویژگی های کفش مناسب پاییز چیست؟
در هر فصلی لازم است کفشی که می‌پوشیم کاملا راحت و‌ سبک بوده و کم‌ترین فشار را به ناحیه پا و کمر افراد وارد کند و در صورت نیاز دارای کفی‌های طبی باشند. در فصول سرد سال کفش انتخابی علاوه بر داشتن تمام ویژگی‌های یک کفش مناسب باید به گونه‌ای باشد که تمام قسمت پا را پوشانده و آن را گرم نگه دارد.

در هر فصلی لازم است کفشی که می پوشیم کاملا راحت و سبک بوده و کم ترین فشار را به ناحیه پا و کمر افراد وارد کند و در صورت نیاز دارای کفی های طبی باشند. در فصول سرد سال کفش انتخابی علاوه بر داشتن تمام ویژگی های یک کفش مناسب باید به گونه ای باشد که تمام قسمت پا را پوشانده و آن را گرم نگه دارد.در فصول سرد سال همه افراد به خصوص افرادی که دارای سابقه شکستگی استخوان و یا کشیدگی و پارگی رباط و تاندون در ناحیه پا هستند، لازم است از کفش های گرم و مقاوم، دارای قسمت جلویی انعطاف پذیر و زیره آج دار باشد.جنس کفش در گرم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد چرا که کفش های با رنگ تیره و جنس چرم علاوه بر جذب نور و گرم نگه داشتن پا مانع از جذب رطوبت و سرما در روزهای برفی و بارانی و درد در مفاصل پا می شود. افرادی که دارای سابقه آسیب به مفصل پا هستند، لازم است از کفی های طبی و کفش های آج دار استفاده کنند تا در روزهای برفی و بارانی که سطح زمین لغزنده است، مانع از سرخوردن آن ها شود.

ویژگی های کفش مناسب پاییز:

کفش باید گرم باشد

کفش مناسب شما برای پاییز باید طوری باشد که تمام قسمت پا را پوشانده و آن را گرم نگه دارد.

جنس و رنگ مناسب داشته باشد

کفش پاییزی شما باید رنگ و جنس مناسبی داشته باشد. جنس و رنگ کفش در گرم نگه داشتن آن اهمیت زیادی دارد. کفش های با رنگ تیره و جنس مناسب سبب جذب نور و گرم نگه داشتن پا می شود و از جذب رطوبت و سرما در روزهای برفی و بارانی جلوگیری می کند.بهتر است کفش هایی که برای پاییز انتخاب می کنید ، رنگ های تیره مثل مشکی، قهوه ای، زرشکی و سرمه ای داشته باشد تا باعث جذب نورخورشید گردد.بهترین جنس کفش برای پاییز ، جنس چرمی با رنگ تیره است که پا را گرم نگه می دارد. کفش های نبوک و مخمل اصلا گزینه های خوبی برای روزهای خیس از بارش باران و برف نیستند.

جلوی آن بسته و انعطاف پذیر باشد

با شروع پاییز کفش های رو باز و صندل به پا نکنید و به جای اون ها از بوت ، اسنیکرز و کفش های سر بسته استفاده نمایید زیرا کفش های بسته و بوت برای فصل پاییز انتخاب عاقلانه تری است. قسمت جلویی کفشتان باید انعطاف پذیر باشد تا در آن احساس راحتی کنید.

کفش باید راحت و سبک باشد

کفش قلب دوم انسان است پس باید کفشتان اصول و استانداردهایی که متخصصان تاکید دارند، داشته باشد. اگر برای پاییز کفش گرم و شیک و زیبایی انتخاب کنید اما کفشتان راحت نباشد پول خود را هدر داده اید. کفش شما باید راحت و سبک بوده و کم ترین فشار را به ناحیه پا و کمر افراد وارد کند.

زیره مناسب و عاج دار داشته باشد

در فصل پاییز بارندگی زیاد است و قرار است شما روی زمین خیس و برف و یخی قدم بردارید بنابراین باید کفشی را انتخاب کنید که زیره عاج دار و شیاردار داشته باشد تا بهتر قدم بردارید و روی زمین لیز نخورید و سلامتی تان به طور خیلی جدی به خطر بیفتد. انتخاب کفش هایی با زیره را فراموش نکنید، اینطوری هم به راحتی قدم بر می دارید و هم سلامتی خود را حفظ می کنید. نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند. نیم بوت های عاج دار بهترین گزینه برای کفش های پاییزه هستند.

انتخاب کفش مناسب:

کفش مهم ترین پوشاکی است که سالیانه برای خرید آن هزینه می شود. پای انسان، قلب دوم بدن اوست و مسلماً کفش هم به عنوان محافظ قلب دوم بدن، باید به اندازه کافی پا را از خطرات و آسیب های احتمالی مراقبت کند.اما اگر کفش که خریده شده است، مناسب پا نباشد و به اصطلاح بعد از مدتی راه رفتن با کفش پاشنه پا، قوزک پا و یا زردپی پا درد بگیرد و آسیب ببیند. انتخاب کفش مناسب می تواند جلوی تمام این اتفاقات را بگیرد.

كفش استاندارد:

یك كفش استاندارد، سه مشخصه بارز دارد

  • کفش استاندارد باید جنس خوب داشته باشد.
  • پاشنه استاندارد کفش بسیار مهم است.
  • قالب و پنجه کفش باید استاندارد باشد.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (220 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (157 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (35 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (12 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (7 نظر) نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌 (7 نظر) امضای 7 پادشاه قاجار را ببینید /از ناصرالدین شاه تا فتحعلی شاه +عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز