ساعدنیوز
ساعدنیوز

زنان از کدام رفتارهای مردان نفرت دارند؟

  یکشنبه، 13 مرداد 1398   زمان مطالعه 8 دقیقه
زنان از کدام رفتارهای مردان نفرت دارند؟
یکی از بزرگ‌ترین چیزهایی که زن را ناراحت می‌کند، یکی از بی‌خطرترین و حساس‌ترین جنبه‌های یک رابطه‌ است. وقتی مرد، رمانتیک بودن را کاملا فراموش می‌کند و اهمیتی برایش قائل نیست، همسرش را به شدت آرزده می‌کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از بهداشت نیوز، کدام رفتارهای یک شوهر برای همسرش نفرت انگیز است؟ این رفتارها چه در دوران نامزدی باشند و چه در زندگی مشترک، چه در اتاق خواب و چه بیرون از خانه و در میان عموم، در این مطلب چند رفتار مردان را که زنان از آنها بدشان می آید برای تان می گوییم.

1. انحصاری کردن ریموت کنترل تلویزیون


تماشای تلویزیون با هم می تواند برای یک زن، بینهایت رومانتیک یا فوق العاده آزاردهنده باشد که بستگی به این دارد که آقا کنترل تلویزیون را فقط در دست خودش بگیرد یا در اختیار همسرش هم بگذارد. انحصاری کردن ریموت کنترل تلویزیون یک عادت مردانه است که بیشتر زنان از آن بدشان می آید. درست همانطور که زن، گزارش های ورزشی خسته کننده را که ظاهرا هرگز تمام نمی شوند یا فیلم های اکشن و پُر سروصدا و خشن را تحمل می کند، انتظار دارد همسرش هم با او یک فیلم کمدی – رمانتیک تماشا کند و موهایش را نوازش کند!


2. کاملاغیر رمانتیک بودن و ابراز نکردن احساسات


یکی از بزرگ ترین چیزهایی که زن را ناراحت می کند، یکی از بی خطرترین و حساس ترین جنبه های یک رابطه است. وقتی مرد، رمانتیک بودن را کاملا فراموش می کند و اهمیتی برایش قائل نیست، همسرش را به شدت آرزده می کند.

زنها توقع ندارند همسرشان مانند نوجوان های عاشق رفتار کند اما ابراز مکرر عشق و احساسات به صورت بوسه، یک آغوش ناگهانی و گرم، دادن یک شاخه گل بدون هیچ مناسبتی و یا تحسین زیبایی و ظاهر او، خواسته های بجای یک زن هستند.


3. فقط به وقت نیاز، شنونده ی خوبی بودن


اینکه مردها فقط زمانی یک شنوند ه ی خوب و فعال می شوند که نیاز دارند، مورد نفرت خانم هاست. وقتی در مکالمات و گفتگوها، مرد به طور آشکار موضوعاتی را که دوست دارد بشنود جدا می کند و فقط در مواقعی خاص یک شنونده ی خوب است، زن را می رنجاند. مثلا وقتی موضوع صحبت، تکنولوژی و اتومبیل و ... است، مرد مکالمه ای کاملا فعال و پُر جنب و جوش دارد و زمانی که زن صحبت از مدل جدید موهایش می کند، مرد در خاموشی مطلق فرو می رود، برای زن واقعا ناخوشایند است.


4. درنظر نگرفتن شرایط و احساسات زن در روابط جنسی


اگر مرد بعد از یک روز سخت و پُر تنشی که زن پشت سر گذاشته از او توقع برقرار کردن رابطه ی جنسی داشته باشد یا انتظار داشته باشد با وجود بگومگوهای مکرر و فرسوده کننده ای که با هم دارند، زن به رابطه ی جنسی تمایل نشان بدهد، فکر و وجود او را پُر از نفرت و بیزاری خواهد کرد. زنها، زندگی جنسی شان را با زندگی روزمره ی خود ارتباط می دهند. تمایل جنسی زن مستقیما تحت تاثیر اتفاقاتی است که در خانه و محل کارش روی می دهد و برای همین انتظار دارد همسرش برای برانگیخته کردن او تلاش کند، نه اینکه بدون در نظر گرفتن شرایط و پیشنوازی، فقط نیاز خودش را در نظر بگیرد.


5. تداوم ارتباط با عشق گذشته


مردی که همچنان با عشق سابق خود در ارتباط است همسرش را از خودش بیزار می کند. یک زن هر چقدر هم که اعتماد بنفس داشته باشد و در رابطه ی خود و همسرش احساس امنیت و اطمینان کند، باز هم نسبت به عشق گذشته ی شوهرش یا همسر سابق او حس حسادت دارد.


آیا دلش برای عشق سابقش تنگ شده؟ آیا ممکن است هنوز هم احساسی به او داشته باشد؟ آیا خاطراتی با او دارد که بهتر از رابطه ی کنونی ماست؟ این سوال ها مشغله های آزاردهنده ای هستند که اگر مرد به ارتباط با همسر سابقش ادامه بدهد، ذهن زن را تسخیر خواهند کرد و باعث رنجش و فرسودگی او خواهند شد.


6. چشم چرانی کردن


وقتی مرد به زنان دیگر خیره می شود، زن واقعا دل آزرده می شود، چون در هر حالتی که باشد، یک توهین مستقیم به زن است. مردها معمولا این ویژگی شان را تقصیر ژنتیک و ذات شان می اندازند و این نگاه کردن ها را بی منظور و عادی جلوه می دهند، اما زنان هم دلیل پشت این رفتار را به خوبی می دانند. یک زن برای مردی که در روبرویی با یک زن یا دختر جذاب، چشم هایش را به او نمی دوزد، احترام و ارزش بسیار زیادی قائل است.


7. شلختگی و بهم ریختن خانه


یکی از علت های شایع جروبحث ها بین زوج ها، شلختگی مرد در خانه است. بی نظم و شلخته بودن مرد، توهین مستقیم به زن است زیرا تلاش های او در حفظ تمیزی و نظم خانه نادیده گرفته می شود.


8. بی علاقگی نسبت به کارها و علاقه مندی های زن


وقتی یک خانم از همسرش می خواهد برای خریدن کفش با او همراهی کند و مرد با بی حوصلگی و بی علاقگی رو برمی گرداند، باعث دلگیری و رنجش زن می شود. یک زن دوست دارد درست همانطور که خودش نسبت به علاقه مندی های همسرش اهمیت می دهد، او نیز به فعالیت های مورد علاقه ی زن، اهمیت بدهد. نادیده گرفتن کارهای مورد علاقه ی زن باعث می شود او احساس کند مورد بی عدالتی قرار گرفته.


9. افراط در بدنسازی و اندام اغراق آمیز


مردی که تناسب اندامش را حفظ می کند و حتی بعد از ازدواج هم سعی می کند با ورزش و تغذیه ی مناسب، سالم و متناسب باشد، واقعا مورد تحسین همسرش قرار می گیرد، چه به طور مرتب باشگاه برود و چه در خانه روی تردمیل ورزش کند یا تمرینات هوازی در خانه انجام بدهد. حتی این زن می تواند از اندام متناسب و عضلانی همسرش انگیزه بگیرد و خودش هم وزن ایده آلش را حفظ کند و اندامی جذاب داشته باشد.
اما اگر مرد زیاده روی کند و از راههای گوناگون اندامی مبالغه آمیز پیدا کند، این منبع انگیزه می تواند به منبعی از نفرت تبدیل شود، مگر اینکه در زمینه ی بدنسازی یا فیتنس یک حرفه ای باشد. یک زن هیچ دلیل منطقی برای صرف هزینه های سنگین جهت مکمل های ورزشی، رژیم های احمقانه و صرف اوقات فراغت در باشگاه برای شبیه یک هیولا شدن نمی بیند!


10. غرور بیش از حد در رابطه


زنان دوست دارند وقتی با همسرشان هستند او غرورش را کنار بگذارد زیرا فضای شخصی زن، جایی برای غرور بیجای همسرش ندارد. گاهش مردها نمی توانند این را درک کنند که نیازی نیست در رفتارشان با زنان، مثل زمانی که با همکاران و دوستان شان هستند، آنقدر مردانه و غرورآمیز باشند. یک خانم واقعا دوست دارد غرور متعادل و جذاب همسرش را ببیند اما اصلا انتظار ندارد او در رابطه شان همان اندازه مغرور باشد که در مقابل دیگران است.


11. نفرت نشان دادن نسبت به مسائل بهداشتی زنانه


یک زن دوست دارد همسرش نسبت به تمام مسائل بهداشتی زنانه اش مانند سیکل ماهیانه، پذیرا باشد. بیشتر مردها معمولا نسبت به هر چیزی که مربوط به اینجور مسائل می شود کاملا خود را کنار می کشند. یک زن وقتی که همسرش صورت خود را اصلاح می کند، چندشش نمی شود و بد نگاه نمی کند، پس چرا وقتی یک زن پاهایش را شِیو می کند، همسرش باید چهره در هم بکشد و برایش ناخوشایند باشد؟!


12. تمام روز تعطیل را روی کاناپه لم دادن


روزهای تعطیل به خودی خود اکثرا خسته کننده هستند. وقتی مرد در این روزها فقط روی کاناپه لم می دهد و تلویزیون تماشا می کند و گِیم بازی می کند و خوراکی می خورد، برای زن اصلا خوشایند نیست. زنها دوست دارند همسرشان بتواند یک تعادل مناسب بین استراحت و انجام کارهای مفرح در روزهای آخر هفته برقرار کند.


13. آروغ زدن و ...


وقتی یک مرد در حضور همسرش با صدای بلند آروغ می زند یا صداهایی اینچنینی ایجاد می کند، همسرش را واقعا بیزار می کند، چون این یک رفتار نابهنجار و نخراشیده است! احساس صمیمیت و راحتی نباید مورد سوء استفاده قرار بگیرد. یک زوج که مدتهاست با هم هستند ممکن است یک یا نهایتا دو بار طی سالها چنین چیزی برای شان پیش بیاید، اما واقعا فقط همین یک یا دو بار باید باشد!


14. مقایسه کردن همسر با این دو نفر: مادر و عشق گذشته


مردی که همسر خود را با مادرش یا با عشق گذشته اش مقایسه می کند باعث می شود همسرش احساس بی ارزش بودن بکند. مقایسه کردن، احساس حقارت به زن می دهد و فکر می کند مهمترین زن در زندگی همسرش نیست. این اتفاق در بیشتر موارد زمانی روی می دهد که مرد دست پخت همسرش را با دست پخت مادرش و یا عادت یا رفتاری از همسرش را با ویژگی های عشق گذشته اش مقایسه می کند. بیشتر این مقایسه ها ممکن است بدون منظور باشند یا به علت عصبانیت گفته شوند اما در هر صورت آسیبی که به زن وارد می کنند جدی است.


15. توجه وسواس گونه به اتومبیل و ...


مردها ممکن است تمایل و علاقه شان به اتومبیل و موبایل و ... تا حدی باشد که یک سرگمی تبدیل به وسواسی اعصاب خردکن شود و زندگی را تحت تاثیر قرار دهد. مثلا مردی که عادت کرده مدام با موتورسیکلتش ور برود ممکن است هر ثانیه از وقت آزادش را در گاراژ سپری کند! این سرگرمی افراطی او می تواند صدها یا هزارها دلار را هدر بدهد و همسرش هم از اینکه ببیند رابطه شان همیشه در درجه ی دوم اهمیت قرار دارد متنفر است.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (68 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (39 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (31 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (21 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (20 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (18 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (18 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید دمنوش آرامبخش فوری نگاهی به جشن تولد ساده و بدون تجملات 71 سالگی حسن روحانی در هواپیما/ سورپرایز رئیس جمهور سابق در آسمان+عکس نگاهی به خانه ابدی سیروس گرجستانی و سنگ قبر منحصر به فردش/ چه متن معنادار و زیبایی روی مزارش نوشتن+عکس فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 خلاقیت جالب و خنده دار شهرداری تهران برای تبریک روز دانشجو/ این بنر بامزه پربازدید شد+عکس شوخی بامزه رهبر انقلاب با درخواست های متعدد یک دانشجو برای گرفتن هدیه: دَبه در نیار...+ویدیو خطرات پروتز پستان ابراز علاقه خنده دار حامد آهنگی به نعیمه نظام دوست در خیابان: باید عروس ننم بشی+ویدیو شباهت بی حد و اندازه جواد عزتی به پدر و برادر جوانش/ چه خانواده اصیل و صمیمی+عکس نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس اولین ویدیو از دختر گمشده گلستانی بعد از نجات معجزه آسا/ تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان+ویدیو لحظه احساسی بوسه آیت الله هاشمی رفسنجانی بر پیشانی رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+عکس بازی یکتا ناصر مقابل منوچهر هادی در فیلم مشترکشان قبل از طلاق +عکس/عجیب ترین تقابل عشق و نفرت... نگاهی به خونه زندگی لوکس و ایرانی پسند علیرضا نیکبخت واحدی با رونمایی از بریز و بپاش های همسرش برای جشن تولدش/ خونه نگو کاخ بگو😍 فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 خلاقیت فوق خنده دار پدر ایرانی در هدایت باد کولر بین پذیرایی و اتاق با کندن دیوار حماسه آفرید + ویدیو/ انیشتین ثانی برازنده توست هموطن😂😂 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 کادوهای جالب و بامزه یک معلمِ منطقه محروم برای روز معلم که پربازدید شد+عکس/ عشق و صفا توی این هدیه ها خلاصه میشه😍 روایت جالب و شنیده نشده از رابطه رهبر انقلاب و پدرشان: آنقدر برای پدرم کتاب میخواندم که سرم گیج می‌رفت+ویدیو دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم برادر قدبلند و چهارشانه الناز حبیبی، شیوای سریال دوپینگ/ ماشاءالله چقدرم خوشتیپ+عکس خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای نگه داشتن جای پارک حماسه آفرید/ اوج ابتکار با کمترین امکانات+ عکس نگاهی به حجله عزای مرتضی پاشایی خواننده ناکام و محبوب ایرانی+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی روش منحصربفرد رهبر معظم انقلاب برای مدیریت زمان در سخنرانی های خودشان در نماز جمعه + عکس تصویری معنادار و احساسی که مهران مدیری با انتشار آن خبر فوت مادرش را داد + عکس/ روحشون شاد
تیتر امروز   
نگاهی به خانه مجلل و بزرگی که 3400 سال قبل فرعون مصر در آن استراحت کرد+عکس رونمایی از گواهینامه یک مرد تهرانی که برای نخستین بار 95 سال پیش تصدیق گرفت!+عکس فال ابجد روزانه جمعه 14 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد/ نمی‌خواستم او را بکشم فال شمع روزانه امروز جمعه 14 اردیبهشت1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت +عکس فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه جمعه 14 اردیبهشت ماه 1403 کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم تهیه فیلم سیاه از زن متاهل در یک کارگاه توسط مرد بدهکار برای باجگیری (ویدئو) آیا با گوی آذرخش، این پدیده‌ی نادر طبیعت آشنایی دارید؟ (ویدئو) صحبت‌های جدی با چاشنی طنز تلخ مهران مدیری/ عصر ابتذال است، دانشمند نابغه فالوور ندارد اما... (ویدئو) معلمی که معنی جایزه را نمی‌داند/ معلم کوچک 9 ساله با آرزوهای بزرگ
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...