زنان ناسازگار چه ویژگی هایی دارند؟

  یکشنبه، 26 بهمن 1399   زمان مطالعه 12 دقیقه
زنان ناسازگار چه ویژگی هایی دارند؟
احتمال برقراری رابطه بین یک فرد عاطفی و یک فرد بی روح بسیار سخت است.  فرد عاطفی سرانجام احساس ناامنی خواهد کرد . اگر زنی که دوستش دارید ، به روشی کاملا متفاوت از آن چه که شما می خواهید به شما ابراز احساسات می کند ، او نشانه های زن ناسازگار با شما را دارد و در طولانی مدت موجب ناامیدی شما از رابطه خواهد شد .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، اولین نکته در برخورد با همسر ناسازگار این است که بدانیم همسر ناسازگار در درجه اول فردي بيمار و آسيب خورده است او از نظر رفتاري و شخصيتي با مشكلاتي روبرو است. طوري كه مشكلات رفتاري و شخصيتي او در ارتباطات او خصوصا ارتباط با وي با همسر تاثير گذاشته است. البته عمده ترين و اساسي ترين محل و فردي كه مشكلات و بيماري در رفتار بروز مي كنذ،در ارتباط با همسر است كه نزديك ترين، صميمي ترين و محرم ترين فرد زندگي است.به همين جهت قسمت عمده ي ناسازگاري هاي رفتاري در مواجهه با همسر آشكار مي شود.

از ويژگي هاي بارز و مهم رفتار اين است كه عوامل مخل آزار دهنده و آسيب زا در وکوتاه مدت تاثير چنداني بر جاي نمي گذارند، بلكه تاثيرات مخرب اين عوامل در بلندمدت بروز پيدا مي كند. به عبارت ديگر همسر ناسازگاربر اثر يك سري عوامل آزار دهنده و آسيب در رفتار، بيمار و ناسازگار شده است. بنابراين بهبود رفتار امري راحت و كوتاه مدت نخواهد بود.

بسیاری از مردان علاقه دارند بدانند زنی که انتخاب کرده اند ، چه میزان با آن ها سازگاری دارند . در این مقاله به نشانه های زن ناسازگار اشاره خواهد شد :

نشانه های زنی که سازگار نیست :

۱. او نمی داند چگونه با شما بحث کند .

اختلاف نظرها در یک رابطه طبیعی است ، تا زمانی که شما هر دو شیوه مبارزاتی سالم داشته باشید . زنی که سازگار است ، استدلال را به صورت عقلانی و بدون فریاد زدن با شما حل می کند . گوش ندادن به صحبت های شما و داشتن یک مبارزه به جای صحبت منطقی بر سر مشکلات ، از نشانه های زن ناسازگار است .

۲. او هرگز سمت شما نیست .

” شریک زندگی شما باید بهترین طرفدار شما و بزرگترین تشویق کننده شما باشد .” وقتی اینگونه نباشند ، می توانید نشانه های زن ناسازگار را مشاهده کنید .

۳. سلیقه کاملا متفاوتی با شما دارد .

اگر شما مینیمالیسم را ترجیح می دهید ، ممکن است زندگی با شخصی که زندگی را درهم و برهم می بیند ، دشوار باشد . ” این به نظر کوچک می رسد ، اما با گذشت زمان می تواند به یک ناامیدی بزرگ تبدیل شود .”

۴. او در برابر شما احساس تواضع ندارد .

ممکن است یک نوع بیهودگی به نظر برسد ، اما داشتن تواضع بسیار مهم است . زندگی سخت است ، زمان هایی در مسیر زندگی شما پیش می آید که مشکلات زیادی خواهید داشت . بحران های زندگی شما را از پای درآورده اند و ضعیف و آسیب پذیر شده اید . نداشتن تواضع در زمان ضعیف بودن شما ، سرزنش کردن یا تکبر از نشانه های زن ناسازگار است که شما می توانید در بحران های زندگی به وضوح مشاهده کنید .

۵. دیدگاه او نسبت به پول با شما متفاوت است .

شاید در زمان دوستی چندان مهم به نظر نرسد که دیدگاه شما نسبت به پول چگونه باشد . اما اگر شما شخصی هستید که اهل سرمایه گذاری باشید و زن مورد علاقه تان دوست دارد با پول هایش به مسافرت های گرانقیمت برود ، این یکی از نشانه های زن ناسازگار است و شما در زمان ازدواج به مشکلات مالی برخواهید خورد . حتی اگر شما هر دو مستقل هستید و درآمدهای جداگانه دارید ، برای داشتن یک ازدواج موفق ، همچنان نیاز است که دیدگاه های نسبتاً مشترکی در مورد پول داشته باشید .

۶. او همیشه شما را منتظر نگه می دارد .

این نوع نقص شخصیت می تواند خیلی زود بروز کند . داشتن هماهنگی ، نشانه ای است که می توانید با هم کار کنید و هم مسیر های زندگی خوبی باشید . یک مثال پیش پا افتاده این است که هنگام آماده شدن ، او همیشه شما را منتظر نگه می دارد . برای انجام کارها همیشه انتظار می کشید . فعالیت های مشترک شما در اولویت او نیستند و این ها از نشانه های زن ناسازگار هستند .

۷. او به شما احساس ناامنی می دهد .

شاید احساس کنید که این مورد ، به نشانه های زن ناسازگار بی ربط است . اما یک رابطه سالم باعث می شود احساس امنیت داشته باشید ، نگران یا مشکوک نباشید . زن سازگار ، توجه دقیقی را که شما نیاز دارید به شما خواهد داد . و زمانی که شما در مرز ناامنی قرار دارید ، او با گذشت و سازگاری آن را رفع می کند . اما زن ناسازگار با لجبازی به احساس شما دامن می زند .

۸. رژیم های غذایی شما بسیار متفاوت است .

اختلاف رژیم ممکن است برای بعضی ها مشکل ایجاد کند . برای مثال این که همسر شما گیاه خوار باشد و گوشت خواری را منع کند ، در زندگی مشترک می تواند به رژیم غذایی شما بی توجهی یا توهین کند . و این موضوع برای شما ابدا خوشایند نیست و مشکل ساز خواهد شد .

۹. او نمی تواند راهی مشترک برای حرف زدن با شما پیدا کند .

وقتی دو نفر سازگار هستند ، می توانند هر گله ای را که می خواهند از راه درست و توافقی بگویند و اشکالی ندارد . حتی مشکلی ایجاد نمی شود و به بهتر شدن رابطه کمک می کند . اما از نشانه های زن ناسازگار این است که او برای پیدا کردن راه درست حرف زدن تلاش نمی کند . او در زمان مشکلات یا ناراحتی و عصبانیت ، فریاد می زند ، قهر می کند یا سکوت و بی محلی را انتخاب می کند .

۱۰. او در مسیری متفاوت از شما حرکت می کند .

یک مثال ساده وجود دارد ، شما از فلفل متنفر هستید و زنی که دوستش دارید ، مدام در غذایتان فلفل می ریزد . اگر او مدام مسائل را از روش های خودش حل می کند ، آخر هفته ها به شکلی که او می خواهد برگزار می شود ، برای سفر ها فقط او برنامه ریزی می کند ، مبلمان خانه به سلیقه او است ، او یکی از مهمترین نشانه های زن ناسازگار را دارد که ممکن است ابتدا برای شما مشکلی نباشد ، اما به مرور زمان و هنگام اتفاقات بزرگ ، می تواند شما را آزرده کند .

۱۱. او احساسات متفاوتی با شما دارد .

گفته می شود که حس شوخ طبعی یکی از سه مهمترین ویژگی در رابطه است . اما هنگامی که زوج ها در شوخ طبعی ، در نقاط کاملا متفاوت و دور از هم ، قرار دارند ، می تواند مکالمه ای را کاملاً مرده ایجاد کند . زنی که بیش از اندازه جدی است یا حتی شوخ طبعی شما را سرکوب می کند ، نشانه های زن ناسازگار را در خود دارد . حس شوخ طبعی مشابه می تواند به بهترین وجه به رابطه شما سود برساند . صحبت های مختلف می توانند مکالمات را بسیار ناامیدکننده جلوه دهند ، به خصوص اگر یکی از شرکاء حس شوخ طبعی طرف مقابل را توهین آمیز قلمداد کند .

۱۲. او برنامه های متفاوتی دارد .

اگر برنامه کاری شما کاملاً ناسازگار است ، می تواند در یک رابطه با هم بسیار مشکل باشد . تفاوت عمده در نحوه فعالیت دو نفر به صورت روزانه می تواند چالش های مهم برنامه ریزی را ایجاد كند . این موضوع کاملا دو طرفه است اما اگر انعطاف برنامه های همسرتان بیشتر از شماست و او از تغییر آن ها خودداری می کند ، بدانید که نشانه های زن ناسازگار را دارد .

۱۳. او نیازهای ناسازگار در طول رابطه جنسی دارد .

خواسته های جنسی ناسازگار به دلایل واضح می توانند منجر به مشکل و مشاجره در رابطه شوند . و این مسئله بیشتر به نشانه های زن ناسازگار نزدیک است ، زیرا اغلب خانم ها در مورد رابطه جنسی و نیازهایشان صحبت نمی کنند و اعتراض خود را با سردی در رابطه یا انتقادهای بی دلیل نشان می دهند . بهتر است با صحبت کردن با همسرتان ، به او نشان دهید که صحبت کردن و بیان نیازهای جنسی ، بی شرمانه نیست . با گشاده رویی و اهمیت دادن بیشتر به او ، کمک کنید تا دست از خجالت بردارد و با شما صحبت کند .

۱۴. روشی که او آرامش می خواهد با شما متفاوت است .

اگر دو نفر سبک آرامش کاملاً متفاوتی داشته باشند ، ایجاد یک رابطه بسیار چالش برانگیز خواهد بود . اگر شما می خواهید آخر هفته خود را در طبیعت و تجربه کردن مکان های جدید بگذرانید و زنی که دوستش دارید ، علاقه دارد آخر هفته را در خانه بماند و فیلم تماشا کند ، این موضوع می تواند در آینده به مشکلات جدی ختم شود . اگر شما آرامش یافتن را در سکوت می بینید و همسرتان در صحبت کردن ، شما یک ناسازگاری اساسی با یکدیگر خواهید داشت .

۱۵. او چشم اندازهای کاملا متفاوتی با شما دارد .

اگر زنی را ملاقات می کنید که چشم انداز و اهداف کاملا متفاوتی با شما دارد ، این نشانه های زن ناسازگار با زندگی شماست . شما نمی توانید او را مجبور به تغییر اهدافش کنید . او نیز نمی تواند از شما بخواهد که اهدافتان را تغییر دهید و در مدت زمان طولانی منجر به جدا شدن مسیرهای شما خواهد شد .

۱۶. سطح هوش او با شما متفاوت است .

سطوح مشابهی از اطلاعات می توانند بیان کنند که آیا این رابطه موفق خواهد شد یا خیر و نشانه های زن ناسازگار با شما را نشان دهد . هوش می تواند به معنای کنجکاوی عمومی یا علاقه به یادگیری بیشتر ، تحصیلات یا مدرک دانشگاهی یا هوش هیجانی باشد . اگر در قسمت های کاملاً متضادی از طیف قرار دارید ، این رابطه به هیچ وجه نتیجه نخواهد گرفت .

از دیدگاه کنجکاوی عمومی ، اگر یکی همسر شما انگیزه بسیاری برای دانش داشته باشد و به طور فعال به دنبال فرصت هایی برای یادگیری مهارت های جدید باشد ، و شما کاملاً از جایی که در زندگی هستید و آنچه می دانید راضی باشید ، ارتباط بسیار سخت است . تفاوت در هوش هیجانی همچنین می تواند شرکای زندگی را برای درک یا حتی برقراری ارتباط با یکدیگر دچار مشکل کند ، و تا زمانی که راهکارهای ارتباطی برای کمک به رفع این شکاف پیدا نشود ، ممکن است رابطه نتیجه ای نداشته باشد .

فراموش نشود که نشانه های زن ناسازگار ، دلیل بر بد بودن آن زن یا ضعف در او نیست . این موارد کلی تنها نشان دهنده این هستند که این زن با شما سازگار نیست و ممکن است هر کدام از شما در کنار شخصی دیگر ، کاملا سازگار باشید .

۱۷. روش ابراز احساسات او متفاوت است .

احتمال برقراری رابطه بین یک فرد عاطفی و یک فرد بی روح بسیار سخت است. فرد عاطفی سرانجام احساس ناامنی خواهد کرد . اگر زنی که دوستش دارید ، به روشی کاملا متفاوت از آن چه که شما می خواهید به شما ابراز احساسات می کند ، او نشانه های زن ناسازگار با شما را دارد و در طولانی مدت موجب ناامیدی شما از رابطه خواهد شد . زنی که با شما سازگار است ، تمام تلاش خود را می کند تا همیشه شما را تحت تاثیر قرار دهد و خوشحال کند .

۱۸. او نسبت به وقت گذراندن با شما ، دیدگاه متفاوتی دارد .

همراه بودن به طور واضح بخش بزرگی از رابطه است و برخی از افراد می خواهند زمان بیشتری را نسبت به دیگران با کسی که دوستش دارند ، سپری کنند . افراد در مورد زمان سپری شده با شریک زندگی خود در یک رابطه ، نیازها و انتظارات متفاوتی دارند . کسی که علاقه دارد زمان بیشتری را در تنهایی بگذراند ، در رابطه احساس فشار و اجبار می کند و کسی که تمایل به وقت گذراندن بیشتری با شریک زندگی دارد ، احساس می کند که ارتباط با کیفیتی که باید ، برقرار نشده است . ” اگر مرزها در اوایل روابط برقرار نشوند ، احتمال موفقیت کمی وجود دارد .”

۱۹. عقاید او کاملا متفاوت است .

اگر دو نفر از نظر تمایل خود به خودسازی ، بیش از حد نا هماهنگ باشند ، آینده رابطه ، پر از تنش خواهد بود . اگر شما فردی کاملا مذهبی و معتقد هستید و زنی که انتخاب می کنید به مذهب اعتقادی ندارد ، او نشانه های زن ناسازگار با شما را دارد . اگر او اعتقاد به امور خیریه دارد و به نظر شما دلیلی برای خرج کردن پول در راه کمک به دیگران نیست ، شما با یکدیگر در اعتقادات متفاوت هستید . بهتر است خود را گول نزنید . در آینده تنش های بسیار زیادی را به دلیل تفاوت عقیده خواهید داشت .

۲۰. نظر او در مورد بچه دار شدن با شما فرق می کند .

یکی از مهمترین نشانه های زن ناسازگار با شرایط زندگی شما ، تصمیم او در مورد داشتن بچه است . اگر شما تمایلی به بچه دار شدن ندارید و همسرتان برعکس شما است ، شما به یکی از بزرگترین چالش های پس از ازدواج برخورد خواهید کرد . بهتر است به امید تغییر عقیده در زنی که دوستش دارید ، ازدواج را شروع نکنید . زیرا اگر او بر تصمیم خود بماند ، یا باید خلاف میلتان تصمیم او را بپذیرید یا به ازدواج خود خاتمه دهید .


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (644 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (89 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان