زیباترین دختر جهان عاشق و شیفته کیلیان امباپه شده است

  شنبه، 03 دی 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
زیباترین دختر جهان عاشق و شیفته کیلیان امباپه شده است
ساعدنیوز: مدل بلژیکی دل به زشت ترین فوتبالیست جام جهانی قطر داده است !

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا، مدتی است که شایعه شده است کیلیان امباپه استعداد درخشان تیم ملی فرانسه و رز برترام مدل معروف بلژیکی با هم رابطه دارند. امباپه دیشب در دومین فینال جام جهانی خود شرکت کرد و خوش درخشید؛ اما او و هم تیمی هایش نتوانستند جام را به خانه برگردانند. این ستاره پاری سن ژرمن، در سال ۲۰۱۸ پس از شکست کرواسی در فینال جام جهانی که در روسیه برگزار شد، قهرمان این مسابقات شد.

تصویر

رز برترام کیست؟

برترام ۲۷ ساله است و گمان می رود امباپه را پس از ورودش به صنعت مد در پاریس ملاقات کرده است. رز متولد بلژیک، فرزند پدری بلژیکی و مادرش اهل کیپ ورد است. رز در ۱۳ سالگی به یک آژانس مدلینگ پیوست و از آن زمان در تبلیغات شرکت های مشهور جهانی مانند L’Oreal و H&M شرکت کرده است. او اکنون بیش از ۸۰۰,۰۰۰ دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد که یکی از آنها نامزد ادعایی جدیدش، امباپه است.

با این حال، امباپه فرانسوی اولین بازیکن پاری سن ژرمن نیست که با رز قرار ملاقات گذاشته است.

او قبلاً در ۱۷ سالگی، با گرگوری فن در ویل، رابطه داشته است. این زوج بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶، زمانی که فن در ویل برای پاری سن ژرمن بازی می کرد، در پاریس با هم زندگی کردند.

امباپه هیچ وقت با این مدافع هلندی در پاری سن ژرمن، همبازی نشد و یک سال پس از ترک فن در ویل به این باشگاه پیوست، اما اگر شایعات درست باشد، اکنون با نامزد سابق او همراه است.

رز برترام با پوشیدن لباسی الهام گرفته از پیراهن فوتبال به رنگ قرمز و سفید در مراسم مد قطر، طرفداران خود را شگفت زده کرد. او تصاویری از این مراسم را در اینستاگرام برای فالوورهای خود به اشتراک گذاشت. این پست تصاویری از او و ویدیویی از قدم زدنش در استادیومی مملو از بیننده را نشان می داد.

رز زیر این پست نوشت: «چه شب زیبایی حضور در قطر مد یونایتد! این بزرگترین نمایش مد تا کنون بود. جشنواره مد، فوتبال و فرهنگ با ۵ قاره که در یک مسیر قرار داشت و اجرایی شگفت انگیز که در در طول جام جهانی برگزار شد.»

تصویر

طرفداران او ظاهرش را دوست داشتند و با نظرات دلگرم کننده او را تشویق کردند.

  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

اصلا پول و موقعیت واسش مهم نیست.از اوناست که اخلاق واسش مهمه
بهار
2 سال پیش

اگر این خوشگله پ خوشگلا باید برن بمیرن 😂😂
کاربر
2 سال پیش

عاشق و شیفته امباپه یا پولای امباپه؟ 😁😂🤣
بازدیدکننده
2 سال پیش

خیلی خوشکل خذابه حسادت نکنید😄
فاخ۳۳خخ
2 سال پیش

حالم داره از این قیافه به هم میخوره واقعا بعد شما میگی خوشگله؟
عالجناب
2 سال پیش

کجاش خوشگله الان ما هم از این خوشگلتریم
بازدیدکننده
2 سال پیش

این الان کجاش خوشگله مثل....
پوکر
2 سال پیش

نه تنها خوشگل نیست از نظر من زشتم هست
بازدیدکننده
2 سال پیش

این واقعاً حقیقت داره؟ چرا از خودش چند سال بزرگتر دوس شد؟
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعا این کجاش خوشگله واقعا😬🙄😐
شاهين اسدی نژاد
2 سال پیش

امباپه خیلی هم خوشکله
سونیا
2 سال پیش

کجاش خوشکله این امباپه رو از چشم انداخت برای سلیقش
آلان♥♥♥♥♥
2 سال پیش

خشکل نیست
داوودی
2 سال پیش

کجاش خشگله
بی نام
2 سال پیش

در پاسخ به: الان کجاش خوشگله
واقعا هم🤥😒
فرهاد
2 سال پیش

الان کجاش خوشگله
بازدیدکننده
2 سال پیش

دختران ایرانی ذاتا ازین خیلی زیباترن
X
2 سال پیش

اخه چیه این خوشگله
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا
ارین
2 سال پیش

بله درست میفرمایید ولی افسوس و صد افسوس
بازدیدکننده
2 سال پیش

هیچم قشنگ نیس
عبدالصمد زاهدانی
2 سال پیش

دخترهای کشورمون به مراتب از این مدل بلژیکی زیباتر هستند .
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز