زیباترین متن تشکر بابت تبریک تولد از اطرافیان

  یکشنبه، 04 مهر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
زیباترین متن تشکر بابت تبریک تولد از اطرافیان
یکی از جملات لذت بخش پیام های تبریک تولد است که دوستان و خانواده برای ما می فرستند و ما هم در این مواقع برای اینکه از آنها تشکر کنیم، می توانیم متن های زیبایی را برای آنها بفرستید.

در این بخش مجموعه ای از پاسخ های پیام تبریک تولد را گردآوری کرده ایم و می توانید این جملات و متن ها را در جواب دوستان و یا همسرتان که به شما تولدتان را تبریک گفته اند ارسال کنید و از آنها تشکری زیبا داشته باشید.با ساعدنیوز همراه باشید.

پیام تشکر از پدر و مادر

داشتنتان مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد و یا مثل برگشتن آدمی که

سالهای سال منتظر آمدنش بودی ؛ آی می چسبد …ممنون پدرومادر عزیزم بابت حضور گرمت و اینکه همیشه کنارم و به یادم هستی.

*****

تمام دیروز دنبال یه شعر غمگین بودم که برای تولدم بگذارم، امروز صبح که پیام تبریکتان را دیدم، از داشتنپدرومادر بهتر از برگ

درخت، بهتر از آب روان حسابی خوشحال شدم. ممنون برای تبریک خوشحال کننده اتان با آرزوی بهترین ها.

*****

تبریک های زیادی بابت تولدم به من گفته شد و خب خوشحال شدم، اما جنس بعضی خوشحالی ها فرق می کند. گاهی بابت یک هدیه تولد و یک تبریک آنقدر خوشحال هستی و هیجان داری که همه چیز غیر از آن یادت می رود و من الان چنین احساسی دارم. الان فقط یک جمله می توانم بگویم:پدرومادرم متشکرم

*****

امروز که تولدم را تبریک گفتید، عشق در وجودم حک شد. شماپدرومادر عزیزم این احساس را در من بوجود آورده اید که گویی بر کوهی تکیه کرده ام، کوهی استوار که تیشه های فرهادوارتان نقش ماندگار عشق را بر آن حک کرده است. قدر این کوه را می دانم و همچون پرنده ای، در شیار های این کوه لانه ای خواهم ساخت و تا ابد با آرامش و اطمینان، در آن سکنی خواهم گزید. لانه ای امن، که هیچ تندبادی نخواهد تنوانست آن را متزلزل کند. ممنون بابت پیام های تبریک تولد سراسر عشق و محبتتان.

تشکر از والدین

پیام تشکر از همسر

همسر عزیزم، کادوی تولد زیبایی که به من هدیه دادی، شرمنده ام کرد. راضی به زحمتت نبودم. سرم که روی شانه ات باشد دیگر هیچ چیز نمی خواهم. شانه ات بس است. سپاس.

*****

در برابر مهربانی بی حساب تو برای تبریک تولدم تشکری ندارم. حضور جاودانه ات در لحظه های تولدم را عشق است.

*****

همسر عزیزم، ممنونم که تولدم را این قدر زیبا تبریک گفتی. بهترین دارایی ام تو هستی، با یک حس قشنگ می گویم همه شادی من از تولدم و همه آرامش من در زندگی بابت محبت تو و تبریک توست. یک قلب پر از عطر دوست داشتن نثارت می کنم و با تمام وجودم می گویم: متشکرم عزیزم.

*****

در روز تولدم تبریک تو بهترین هدیه دنیا برای قلب عاشق من است. هر کس دنیا را برای چیزی می خواهد. اما من فقط تو را می خواهم دنیای من.

*****

مرسی تکیه گاه زندگیم که تولدم رو تبریک گفتی. بودنت خوشی منو توی بهترین روز زندگیم تکمیل می کنه.

*****

از تو سپاسگزارم بابت تمام کار هایی که انجام دادی تا یک روز تولد خاص برای من بسازی. از تبریک تولد و تمام آرزوهایت ممنونم. دوستت دارم عزیزم.

*****

عشق ماندگار من، ممنونم از تبریک عاشقانه ات، لبخند تو زیباترین هدیه ای است که می توانم در روز تولدم بگیرم.

*****

قبل از تو، روز های تولدم همه بی رنگ و بو بودند. ممنونم که به زندگی ام آمدی و معنای واقعی «تولدت مبارک» شیرین را به من چشاندی.

از تو سپاسگزارم بابت تمام کار هایی که انجام دادی تا یک روز تولد خاص برای من بسازی. از تبریک تولد و تمام آرزوهایت ممنونم. دوستت دارم عزیزم.

*****

عشق ماندگار من، ممنونم از تبریک عاشقانه ات، لبخند تو زیباترین هدیه ای است که می توانم در روز تولدم بگیرم.

*****

قبل از تو، روز های تولدم همه بی رنگ و بو بودند. ممنونم که به زندگی ام آمدی و معنای واقعی «تولدت مبارک» شیرین را به من چشاندی.

تشکر از همسر

پیام تشکر از دوستان

به خود می بالم که در این زمانه ای که کمتر می توان به یکدیگر محبت و عشق هدیه کرد، دوستانی دارم همچون آب زلال که دلشان آیینه خورشید است. سپاسگزارم که سالگرد تولدم در خاطرتان بود.

*****

دوستان خوب . مهربانم، با ارسال پیام های تبریک تولد بی نهایت زیبا و دوست داشتنی، نشان دادید که دوستی های مجازی از روابط

و دوستی های دنیای ملموس، واقعی تر است و ارزش و اهمیت این ” دایره دوستی ” را بیش از پیش به من نمایاندید. از همه شما عزیزان که با پیام های تبریک تولد زیبایتان، شادی عمیقی به قلبم بخشیدید سپاسگذارم.

پروردگارا، آرامش و سلامتی را به سرزمین قلب کسانی که تولدم را تبریک گفتند و برایم عزیزند بباران و شکوفه زار وجودشان را نشاط و زیبایی ببخش. ممنونم دوستان.

*****

یک تبریک مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد و اینک تبریک تولد شما نیز مایه مباهات من است. سپاسی بی حد و بی کران که تبریکات زیبای شما را دریافت داشتم.

*****

محبت چشمه ای ست از جنس نور
هم ارادت هم سلام از راه دور
سپاس بابت پیام تبریکتان دوستان عزیزم

*****

سپاس ویژه مرا پذیرا باش. تبریک شما با خود یک پیام زیبا داشت: زندگی زیباست، دقت کن، آرام رد شو، حس کن، نفس بکش؛ همه چیز نعمت است.

*****

عاشقان راه تشکر کردنشان را فدا شدن می بینند و پروانه برای قدردانی از شمع در آتشش آب می شود. آه از دست کوته من که نمی دانم در برابر تبریک مهرآمیز تو چگونه تشکر کنم. خجالت و سپاس مرا همزمان پذیرا باش.

*****

گاه یک سنجاقک به تو دل می بندد و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض تا بیاید از راه از خم پیچک نیلوفرها، روی مو های سرت بنشیند یا که از قطره آب کف دستت بخورد. گاه یک سنجاقک همه معنی یک زندگی است. سپاسگزارم سنجاقک مهربان که روز تولدم به من تبریک گفتی و معنای زندگی ام شدی.

*****

مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست
تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
سپاس بی کران به بهانه تبریک پسندیده تو برای تولدم

*****

چه زیبا بود تبریکتان و چه واژه های بی نظیری را کنار هم نشاندید بودید تا زیباترین تبریک تولد را برای من بسازیدو من چقدر خوشبختم که، چون شما دارم. شادی امروز را با شما تقسیم می کنم

ممنون از وجودتان

*****

پروردگارا ؛

آرامش و سلامتی و نشاط را همچون دانه های سفید برف؛

آرام و بی صدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران….

جاداشت تشکــــــــــــــرکنم از همه عزیزانی که پستهای های پرمهرشون رو از من دریغ نداشتن…

و روز تولدم رو بیادماندنی ترکردنـــــــــد.

دوستانم

ممنون ازلطفــتون..

تشکر از دوست
امیدوارم مطالب ارائه شده مورد پسندتان باشد تا بتوانید خوشحالی خودتان را از پیام تبریک خانواده ودوستان ابراز نماید.

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
رونمایی از علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با عضله های فولادی/ لقب اسطوره بدنسازی ایران برازندشه (196 نظر) رونمایی از چهره همسر محجبه حسن یزدانی در حرم ثامن الحجج +عکس/ جهان پهلوان جایزه مدال المپیک پاریس را از سلطان خراسان گرفت (183 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (115 نظر) شهربانو منصوریان به سجاد غریبی: آقا پاشو بیا باشگاه یه هفته باهات کار کنم اگه نزدی همه رو نترکوندی هر چی خواستی بهم بگو+ویدئو (98 نظر) بیوگرافی و زندگی خصوصی زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی (98 نظر) خلاقیت متفاوت بانوی هنرمند یزدی در طراحی زیبای چهره نورانی رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی به سبک سیاه قلم+عکس (93 نظر) نگاهی به مدل مانتو کژوال ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده در مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک/ هم اسپرت و هم شیک+عکس (68 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (67 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار برای رسیدن دستش به سقف +عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (63 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (59 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (59 نظر) حضور بازیگران و فوتبالیست های معروف در مراسم عروسی شیدا خلیق و همسرش+عکس/ از علی بیرانوند و سعید مهری تا نوید محمدزاده و سروش رفیعی (58 نظر) جشن تولد عاشقانه داریوش ارجمند درکنار همسر جوان و کم سن و سالش فرشته یغمایی/ ساده و خلوت در عین حال زیبا و شیک+عکس (54 نظر) نیلوفر شهیدی: در پروژه ای مشغول کار بودیم از همسرم خوشم اومد و گفتم قصد ازدواج ندارین خودمم فکرشو نمیکردم اما خواستگاری کردم+عکس (50 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (48 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فرماندار شهرستان شوشتر، برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد
حمزه سلیمانی بخشدار جدید شعیبیه شد
انفجار اسپری در خودرویی در تبریز حادثه ساز شد!
به بهانه تشبیه شهید رئیسی به امیر کبیر توسط رهبر معظم انقلاب؛ مروری بر نکات مشترک حکمرانی شهید رئیسی با امیرکبیر در یک نگاه +عکس
کوه های مریخی (دیولر بازاری ) سیوان، جاذبه طبیعی ناشناخته مرند
برخورد مرگبار روآ با نیسان وانت در محور تبریز ارومیه با 3 فوتی و 4 مصدوم
کوه های مریخی روستای زینجناب تبریز، هنرنمایی خدا بر روی زمین ...
خطر سقوط سنگ چندتنی صخره روی روستا زنوزق! + عکس و فیلم
اقدام تحسین برانگیز آتش نشانی مرند / خنک کردن مسیر دلدادگی با خودروی مه پاش
بیوگرافی و زندگی خصوصی کیسان دیباج، سهراب سریال از سرنوشت و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
واکنش جنجالی کاپیتان وریا غفوری به حرف های سخیف اردشیر انتظاری رئیس اسبق دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی در تلویزیون درباره زنان ایرانی و مرحومه مهسا امینی +عکس
کتاب خوب بخوانیم ؛ معرفی کتاب عاشقانه دختری که رهایش کردی
مهم‌ترین علت کوتاهی عمر افراد/ اگر تعداد ضربان قلب‌تان بیشتر از این عدد است به پزشک مراجعه کنید
بهترین سیاست های زنانه؛ بزرگترین راز همسرداری موفق و با سیاست
چرا زمین فقط یک ماه دارد و برخی سیاره‌ها صد ماه دارند؟
منتخب روز   
چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای زندگی کردن عجیب یک زن با اسکلت شوهرش / ماجرای عجیب زوجی که 5 فرزندشان را به پرورشگاه سپردند کبوتر تاج‌دار غربی؛ زیباترین کبوتر جهان که 900 میلیون قیمت دارد! +عکس ویدیویی شوکه‌کننده از پرواز زنبور با وجود قطع شدن سر! +ویدئو عنکبوتی که از «چراغ‌قوۀ طبیعی» برای شکار استفاده می‌کند قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو