زیباترین و دلنشین ترین متن تبریک تولد برای خودم

  چهارشنبه، 28 مهر 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
زیباترین و دلنشین ترین متن تبریک تولد برای خودم
امروزه با گسترش فضاهای مجازی بیشتر افراد شب تولدشان برای خود متن تبریک میگذارند همه را با خبر میسازند در ادامه ی این مطلب ساعد نیوز مجموعه متن تبریک تولد برای خودم را آماده کرده است امیدوارم لذت ببرید.

در ادامه ساعد نیوز گلچینی از بهترین و زیباترین متن تبریک تولد برای خودم را آماده کرده است که شما عزیزان میتوانید در روز تولد خودتان با استفاده از آن متن ها دیگران را به بهترین وجه از روز تولد خود با خبر سازید.

زیباترین و دلنشین ترین متن تبریک تولد برای خودم

تقویم ورق خورد تا رسید به امروز

روزی که هیچ کس حتی خودم را خوشحال نمی سازد.

تولدم مبارک

*************************

امروز تولد منه

و من توی این دنیا کسی را ندارم

که بهم تبریک بگه جز خودم.

تولدت مبارک من

*************************

امروز تولدمه

منتظر بودم بهم تبریک بگی

ولی انگار واقعا فراموشم کردی

تولدم مبارک..

*************************

امروز تولدم بود

و من به جای تو

به خودم تولدم را تبریک گفتم.

تولدم مبارک

*************************

تولد واژه ای است در پی معنا شدن

مفهومی ست در تب و تاب رسیدن

تولد گاه بهانه ای است برای

دلتنگ خود شدن

تولدم مبارک

*************************

در چنین روزی برای خودم زندگی سرشاز از شادی آرزو می کنم
تولدم مبارک!

تولدم مبارک

تبریک تولد به یه آدم عالی، با استعداد، زیبا و شوخ…. بله درسته! امروز تولدمه!

*************************

Today, I just want to thank God for adding another year to my life. Happy birthday to me
امروز فقط از خداوند سپاسگزارم که یک سال دیگر به زندگی ام اضافه کرد. تولدم مبارک!

*************************

من می خندم و اجازه نخواهم داد مشکلات زندگی من را شکست دهند چون امروز روز تولدم است، تولدم مبارک!

پوستر تبریک تولد برای خودم

من عمیقا در قلبم احساس می کنم که این روز خاص آغاز یک سال شگفت انگیز برای من خواهد بود
تولدم مبارک باشه

*************************

امیدوارم همانطور که شمع های روی کیک تولدم را فوت کردم
در سن جدید همه مشکلاتم از بین برود

*************************

تولدت مبارک جواهر شور و عشق، تولدت مبارک خودم!

*************************

تبریک تولد به باهوش ترین آدم دنیا، تولدم مبارک!

پوستر تولد خودم

امروز روز تولد یکی از شاخ ترین و لاکچری ترین آدمای این دنیاست، چطور هنوز متوجه نشدین و نیومدین که تولدش رو بهش تبریک بگید اشکالی نداره، از اونجایی که ایشون خیلی شاخ و لاکچری هستن نیازی به بقیه هم ندارن و خودشون تولدشون رو به خودشون تبریک میگن. یک دنیا آرزوی خوب برای خودم دارم و از صمیم قلبم برای خودم هر چی اتفاق خوب هست رو میخوام. خودخواهم و خودم رو خیلی میخوام، چیکار کنم دیگه؟ اگه عاشق خودم نباشم عاشق کی باشم؟ تولدم مبارک باشه و خدا سال جدید زندگیم رو پر از اتفاقای خوب و قشنگ بکنه.

*******************

یه روز قشنگ دیگه هم شروع شد، عه، کو وایسا ببینم، تقویم داره داد و فریاد میکنه، مگه امروز چه روزیه؟ حتم دارم که روز خیلی مهمه که تقویم این همه داره خودشو به زمین و آسمون میزنه، صبر کن ببینم، امروز که تولدمه، اها پس برای همونه تقویم خودشو از اون موقع به چند قسمت مساوی تقسیم کرد تا اینو به همه بفهمونه. تولدم رو به همه تبریک میگم چون میدونم که یه اتفاق خاص برای همتون بودم. خدا منو برای همتون نگه داره و هیچوقت سایه ام رو از زندگیتون کم نکنه. الهی آمین. تولدم مبارک.

*******************

تولدم سر رسیده، خیلی از این بابت خوشحالم. روز تولدم برای من یک روز خاص و منحصر به فرده، یک روز که هیچ روزی نمیتونه جاش رو بگیره. این روز برای من یادآوره اینه که من به این دنیا اومدم و یک رسالت مهم بر عهده دارم که باید حتما اون رو به سرانجام برسونم. روز تولدم به من وظیفه انسان بودنم رو یاداوری میکنم و برای همینه که اینقدر برام منحصر به فرده. خدا رو شکر میکنم که یک بار دیگه هم تونستم روز تولدم رو ببینم و در اون روز سالگرد به دنیا اومدنم رو جشن بگیرم. تولدم رو به خودم تبریک میگم.

*******************

تولدم مبارک. من هیچ کادویی از بقیه نمیخوام، هیچ توقعی ندارم که بقیه بهم تولدم رو تبریک بگن و هیچ نیازی هم ندارم که کسی به سراغم بیاد و بخواد روز تولدم کنارم باشه. یدونه خودم برای خودم کافیه و خدا رو شکر میکنم که اتفاقایی رو سر راه زندگیم سبز کرد که همون اتفاقات باعث شدن فقط روی خودم حساب باز کنم و خودم رو بیشتر دوست داشته باشم. این بار هم به رسم هر سال میخوام برای خودم یک جشن یک نفره بگیرم و توی اون جشن کلی قربون صدقه خودم برم. تولدم رو به خودم تبریک عرض میکنم.

*******************

کادوی تولدم توی امسال به خودم اینه که یکم کمتر به مسائل بی اهمیت اهمیت بدم، یکم بیشتر خودم رو دوست داشته باشم، یکم کمتر به مردم توجه کنم و یکم بیشتر به اون چیزی که خودم قلبا میخوام گوش بدم. میخوام توی امسال یکم بیشتر برا خودم باشم و یکم بیشتر به خودم توجه کنم. نمیخوام دیگه به دنبال توجه بقیه برم و نمی خوام دیگه بازیچه دست مسائلی باشم که نقشی توی تغییر دادنشون ندارم. حس میکنم این قشنگ ترین تصمیمیه که یک آدم میتونه توی روز تولدش برای خودش بگیره. امیدوارم که روی تصمیمم بمونم و از اون جا نزنم. تولدم مبارک.

*******************

امروز باز 365 روز از برگ های تقویم عمر من گذشت احساس می کنم که دیگر حس قبل از این 365 روز را ندارم دیگر سن قبلی ام را فقط در جشن تولد دیگران می توانم ببینم امروز تولد من بود و من احساس عالی داشتم نه بخاطر جشن تولد، یا دیدن دوستان بخاطر اینکه هنوز زنده ام، هنوز می توانم برای رسیدن به آرزوهایم بجنگم هنوز می توانم خسته شوم می توانم به کم سن و سال ها بگویم که تجربه چیزی مهمی است و نباید فکر کرد فقط هوش و تلاش کافی است تولد یک انسان یعنی اینکه خدا هنوز از انسانها ناامید نشده است یعنی ورود موجودی شگفت انگیز به دنیای یک پدر و مادر، یعنی شروع سفر زندگی در این سفر قرار است که سختی باشد راحتی باشد محدودیت باشد و البته آزادی، مهم نیست هر سال می توان با یک برونی(کیک شکلاتی) کوچک این روز را جشن گرفت چون این روز شروع سفر هیجان انگیز زندگی است به خودم و تمام کسانی که برایشان زندگی می کنم این روز را تبریک می گویم تولدم مبارک.

*************************

امروز عالی ترین روزی است که خداوند به بندگانش هدیه داده است حس نفس کشیدن در کنار کسانی که دوستش داری و اینکه باز یک سال از عمرت گذشت تا هشداری باشد که وقت ما در این دنیا زیاد نیست برای گفتن دوست داشتن هایی که به تعویق انداخته ایم هشداری است که دلشکتن هنر نیست چون شاید دیگر زمانی برای جبران احساسی که از کسی گرفته ایم نباشید عزیزی می گفت گاهی اوقات چه زود دیر می شود واقعا حق با او بود حس اش را دارم که با تمام وجود به خود بگویم تولدت مبارک چون حس می کنم حداقل لیاقت این را دارم شاید اگر انسان ها یاد بگیرند خودشان را دوست داشته باشند به خودشان احترام بگذراند محیط زیست و حیوانات را دوست داشته و صد البته به افراد اطراف اشان احترام بگذارند و آنها را دوست داشته باشند دیگر هیچ مشکلی در دنیا وجود نداشت پس با تمام وجود می خواهم بگویم من همه را دوست دارم، شادی ها پس از گذر از مشکلات را دوست دارم تولد ها را که می گویند که زنده ایم هنوز را دوست دارم اصلا در حقیقت دوست داشتن را دوست دارم بهترین چیزی را که دوست داشتم داشته باشم را برای خودم می خرم امروز چون فکر می کنم مهم نیست شکست های زندگی من هنوز زنده ام، فرصت دارم و خودم را دوست دارم.

*************************

می گویند که ”ما فقط یک دفعه زندگی می کنیم ولی اگر درست زندگی کنیم همون یکبار هم کافیه” تصور کنید امروز روز تولدتان است و از خانه بیرون می روید هر چیزی که هوس کردید(چیز هایی که هوس کردید بخورید اما همیشه وقت این کار را نداشتید) را می خرید به کافه ای زیبا و دنج پناه می برید موسیقی ای مورد علاقه اتان در حال نواخته شدن است شما از بیرون پنجره ی کافه می توانید مردم را ببینید کودکی دارد با نم نم باران پاییزی که به تازگی آغاز شده است رویا می سازد دو جوان شاد و خوشحال از اینکه می توانند زندگی مشترکشان را بزودی تشکیل دهند عبور می کنند می توانید هیجان را در چشمانشان ببینید خبری از آلودگی هوا نیست، خبری از بوق گوش خراش ماشین ها نیست قهوه ی مورد علاقه اتان را با کمی کیک جلوی خودتان دارید و از بوی قهوه لذت می برید اگر خوب تصور کرده باشید احتمالا تا کمی آرامش یافته اید زندگی همین است خوشبختی بسیار ساده است و لزومی به بودن خانه و ماشین میلیاردی نیست همین که بتوان روز تولدتان را به سادگی برای خودتان جشن بگیرید کافی است تا احساس خوشبختی کنید همین که یاد بگیرید که زندگی ساده است و نیازی به پیچیده کردن آن نیست فرمول خوشبختی است.

تولدم مبارک
گاهی فکر می کنم که احساسات حتی از تفکر هم پیچیده تر است حس شادی، غم، ناامیدی، عصبانیت و ... از کجا می آیند از رفتار ها؟ فکر می کنم که تمام اینها لازم هستند برای هر انسانی، اگر شادی نبود چگونه می توانستیم زندگی را ادامه دهیم؟ اگر غم نبود پس شادی چه معنایی داشت؟ و ما چگونه به مشکلات فکر می کردیم؟ یا اگر عصبانیت وجود نداشت پس چگونه از خود دفاع می کردیم؟ امروز روز تولد من است و احساسی آمیخته از شادی و غم و عصبانیت دارم از اینکه می توانم جشن بگیرم و خوشحال باشم احساس شادی دارم از اینکه باز یک سال دیگر از عمرم را رفته می بینم احساس غم دارم و عصبانی هستم که چرا در تمام عمرم بیشتر نخندیدم، بیشتر محبت نکردم چرا اینهمه دوست داشتن گفتن را عقب می اندازیم شاید فرصت دیگری زندگی به ما ندهد به امید روز هایی پر از شادی، حس سرزندگی و جشن تولدهایی برای همه.

"من فقط یک سال بزرگتر نشده ام بلکه یک سال شادتر و بهتر شده ام از هر زمان دیگر تولدم مبارک"

*************************

مبارک نیست

بی انصاف

وقتی تو تبریک نگویی..

امیدوارم از مطالب ارائه شده نهایت لذت را برده باشید و در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر به بخش سرگرمی(اس ام اس) ساعد نیوز مراجعه نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (557 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (42 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (32 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (26 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان