زن تهرانی به دلیل نفرت از مردان از آنها فیلم و عکس تهیه می‌کرد

  پنجشنبه، 11 آبان 1402 ID  کد خبر 361166
زن تهرانی به دلیل نفرت از مردان از آنها فیلم و عکس تهیه می‌کرد
ساعدنیوز: یک زن کینه‌جو پس از طرح دوستی با مردان و بر پا کردن بساط کشیدن شیشه، از آن‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و با تهدید مجبورشان می‌کرد برایش سرقت کنند. او علت این کار را تنفر از مردان اعلام می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال گزارش سرقت از خانه‌ای در شمال تهران، مأموران پلیس راهی محل شدند. مالباخته که مرد جوانی بود در تحقیقات گفت: شب گذشته میهمان خانه عمویم بودم و دیروقت برگشتم، به محض ورود به خانه متوجه به هم ریختگی آن شدم. وسایل با ارزش خانه‌ام به سرقت رفته و چیزی که نظرم را جلب کرد این بود که سارق، دلار و طلاهایم را که در جای خاصی جاساز کرده بودم پیدا کرده بود. تصور می‌کنم سارق باید به خانه من آشنا و از وضعیت زندگی‌ام خبر داشته باشد.

در حالی که مالباخته چنین اظهاراتی را مطرح کرده بود، کارآگاهان در بازبینی دوربین مداربسته اطراف محل سرقت موفق شدند تصویر سارق نقابدار را به دست آورند. گرچه مرد سارق نقاب به چهره داشت، اما زمانی که مالباخته تصویر او را دید، بلافاصله شناسایی‌اش کرد و گفت: سارق را می‌شناسم، درست است که چهره‌اش را پوشانده، اما لباسی که به تن دارد همان لباسی است که مدتی قبل به‌عنوان سوغاتی از ترکیه برایش آورده‌ام. او پسر عمویم آرش است، نمی‌دانم چرا دست به سرقت از خانه‌ام زده است.

با اطلاعاتی که مالباخته در اختیار تیم تحقیق قرار داد، آرش شناسایی و دستگیر شد. مرد جوان که مهندس مکانیک است ابتدا منکر سرقت شد، اما هنگام مواجهه با مدارک پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی قبل سوار بر خودروام در حال عبور از خیابان بودم که دختر جوانی را در انتظار تاکسی دیدم. او را سوار کردم و به خانه‌اش رساندم. همین اتفاق باب آشنایی من و المیرا را باز کرد، بعد از آن چند باری تلفنی صحبت کردیم و در نهایت المیرا مرا به خانه‌اش دعوت کرد. کمی که گذشت المیرا پایپ آورد و شروع به کشیدن شیشه کرد. به خودم که آمدم دیدم من هم در حال مصرف مواد هستم.

او ادامه داد: بدبختی‌هایم با مصرف مواد آغاز شد. المیرا در حال کشیدن مواد از من عکس و فیلم گرفته بود و مرا تهدید کرد که اگر به او پول ندهم تصاویرم را برای خانواده‌ام ارسال می‌کند. من فرد تحصیلکرده‌ای هستم و اگر زنم از این ماجرا با خبر می‌شد زندگی‌ام را نابود می‌کرد. از طرفی معتاد به شیشه شده بودم و مجبور بودم به خانه المیرا بروم به همین دلیل تصمیم گرفتم پولی که می‌خواهد برایش فراهم کنم، اما چنین پولی نداشتم که خود المیرا پیشنهاد سرقت داد. او گفت اگر بین دوست و فامیل کسی را می‌شناسم که وضع مالی‌اش خوب است از خانه‌اش سرقت کنم. پسر عمویم بهترین سوژه بود و با آموزش‌هایی که المیرا داد، زمانی که فهمیدم او در خانه پدرم میهمان است، با کمک‌های المیرا سرقت از خانه‌اش را اجرا کردم.

با اعتراف مرد جوان، المیرا نیز بازداشت شد. در تحقیقات صورت گرفته از او مشخص شد آرش تنها قربانی المیرا نبوده و او با این شیوه و شگرد افرادی را به دام انداخته و از آن‌ها اخاذی کرده است.

گفتگو با زن متهم

المیرا 28 ساله، لیسانس حسابداری دارد و صندوق‌دار یک مغازه است. دختری که مدعی است به خاطر کینه عمیقی که از مردها به دل داشته، از آن‌ها اخاذی می‌کرده است.

چه شد که تصمیم به اخاذی گرفتی؟

از مردها متنفرم. 5 سالم بود که پدرم عاشق زنی شد و ما را رها کرد. وضع مالی‌مان بد نبود، اما نبود پدر درد بزرگی برایم به جا گذاشت. بزرگ‌تر که شدم درس خواندم و به‌عنوان حسابدار و صندوق‌دار در شرکت‌ها و مراکز فروش مشغول به کار شدم و پس‌انداز خوبی داشتم. یکی از برادرهایم به بهانه سرمایه‌گذاری تمام پس‌اندازم را گرفت و از ایران خارج شد. برادر دیگرم هم پس از ازدواج، فراموش کرد مادر و خواهری داشته است. وقتی می‌دیدم مردان زندگی خودم با من چنین رفتاری کرده‌اند از همه مردها متنفر شدم و دنبال انتقام بودم.

شگردت برای اخاذی چه بود؟

کنار خیابان به‌عنوان مسافر می‌ایستادم و سوار خودرو مردان می‌شدم. گاهی اوقات هم در میهمانی‌ها با آنان آشنا می‌شدم. بعد از چند بار صحبت تلفنی با آن‌ها در خانه‌ای که برای این کار اجاره کرده بودم قرار می‌گذاشتم. به محض ورود بساط مصرف شیشه را به پا می‌کردم و آن‌ها وسوسه می‌شدند با من شیشه بکشند. من از تمام این جلسات فیلم و عکس تهیه می‌کردم و چند باری که به‌عنوان تفریح به آن‌ها شیشه می‌دادم، کم‌کم معتاد و وابسته می‌شدند و حالا نوبت من بود که نقشه‌ام را عملی کنم. آن‌ها یا باید پول می‌دادند یا عکس و فیلم‌هایشان را به دست خانواده‌هایشان می‌رساندم. کسانی که پولدار بودند خودشان به حسابم پول واریز می‌کردند، اما اگر وضع مالی‌شان در حد درخواست من نبود، وادارشان می‌کردم که از خانه دوست و آشنا و فامیل پولدارشان سرقت کنند.‌

نمی‌ترسیدی گرفتار شوند و تو را لو بدهند؟

در این سال‌ها آنقدر با افراد خلافکار گشته‌ام که کلی شگرد و شیوه سرقت یاد گرفته‌ام. به افرادی که در دام من گرفتار شده بودند آموزش سرقت می‌دادم و آن‌ها هم به خاطر حفظ آبرویشان و از طرفی تهیه مواد مخدر سرقت‌ها را اجرا می‌کردند. ضمن اینکه از ترس آبرویشان مطمئن بودم مرا لو نمی‌دهند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (656 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (92 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان