زندگی خصوصی علیرضا طلیسچی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 16 دی 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
زندگی خصوصی  علیرضا طلیسچی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، است.

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ در تهران، است. یک برادر به نام عرفان دار که عکاس است و کاهای عکاسی علیرضا طلیسچی را هم او انجام می دهد و در مدلینگ نیز فعالیت دارد. شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است.

تصویر

حمایت خانواده

خانواده ام در دوره کودکی کارهایم را جدی نمی گرفتند اما هیچ وقت جلوی علاقه ام را نگرفتند. پس از موفق شدن در موسیقی، خانواده ام بیشتر فعالیت هایم را جدی گرفتند. هیچ کس مشوق من نبود در خانواده فقط من به موسیقی علاقه دارم.

تصویر

ازدواج

علیرضا طلیسچی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

شکست عشقی ؟

در اینکه من آدم احساسی هستم شکی نیست اما تا حالا شکست عشقی نخوردم ولی درون مایه آهنگام دیس لاو هست اونم بخاطر علاقه مردم به این نوع موسیقی است عليرضا طليسچی مجرد است ولی می گوید ازدواج تو برنامه هام است.

تصویر

آشپزی

اصلا آشپزی بلد نیستم ولی من پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی توانم بگویم غذا درست کن خوبی هستم و چون پیتزا خیلی ساده است به خاطر همون خوب درست می کنم عاشق زرشک پلو با مرغ هستم.

اهل برند

عليرضا طليسچی اهل برند و مدلینگ است، در زمینه عطر مارک بلو شنل و در زمینه پوشاک از مارک های ریبوک و منگو می پوشد.

تصویر

ورزش

علیرضا طلیسچی در گذشته اضافه وزن داشته اما با فعالیت در رشته بدنسازی آن را رفع کرده و اکنون به فعالیتش در بدنسازی ادامه می دهد.

اوقات فراغت

علیرضا طلیسچی در اوقات فراغتش ساز می زنذ، آهنگ می سازد و با دوستانش تفریح می کند. وی به فیلم و سریال علاقه زیادی دارد، به خصوص سریال های خارجی و می توان گفت اکثر سریال های خارجی را دنبال می کند. سفر نیز از علایق علیرضا طلیسچی است.

تصویر

شهرت

علیرضا طلیسچی: شهرت به تنهایی هیچ اهمیتی برای من ندارد، آنچه باعث ماندگاری یک هنرمند و خواننده می شود، محبوبیت او در بین افراد جامعه و البته طرفداران اش است. عمر خوانندگی برای ما خوانندگان تا وقتی هست که در بین مردم و جامعه محبوبیتی داشته باشیم.

نحوی شروع فعالیت

خوانندگی ام را در سن 18 سالگی به صورت حرفه ای آغاز کردم در آن زمان با یکی از دوستانم به نام حمیدرضا فعالیت می کردم و با هم یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا ساخته بودیم. در آن زمان قطعاتی را منتشر می کردیم که مردم در آن دوره بسیار استقبال کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتم به صورت جدا فعالیت های موسیقی ام را دنبال کنم

تصویر

ساز تخصصی

ساز تخصص وی پیانو گیتار می باشد او درسال 1384 به طور حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد با همکاری یکی از دوستانش گروه دونفره ای را تشکیل دادند که حاصل آن دو آلبوم به نام نارفیق 1 و نارفیق 2 بود سال 1386 از این گروه جدا شده و آلبوم حلقه را ساخت اما برای مجوز پخش آن دچار مشکلات شد.

تصویر

خاطره

جالب ترین خاطره ام برمی گردد به همان دوره نوجوانی ام با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ با هم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی ام را می گذراندم و فکر می کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم. ناگهان دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش می شود و من بسیار تعجب کردم. با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات لپ تاپش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود. وقتی که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرار گرفته است و این برایم بسیار جالب بود و الان واقعا آن تعمیرکار را دعا می کنم. شاید اگر این اتفاق نمی افتاد شغل پدرم که در معاملات املاک است را ادامه می دادم.

خلق ترانه

ترانه که می گویم داستان شخصیت یک فرد است؛ یعنی خودم را می گذارم جای آن فرد و سعی می کنم ترانه ام را بر حسب حال او بگویم. در گوشی موبایلم متن هایی که یادم می آید را ثبت می کنم و طی مدتی چند روزه ترانه ام را کامل می کنم. اصلا هم برای یافتن واژه ها مطالعه نمی کنم.

کنسرت های علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی بعد از مدت ها انتظار طرفدارانش، برای اولین بار در تاریخ ۱۴ آذر ۹۵ کنسرت خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به رهبری ارکستر «علی ثابت» و تهیه کنندگی «آوای فروهر» برگزار کرد و پس از آن در دیگر شهرهای ایران اجرای زنده داشت و در همه کنسرت ها با استقبال قابل توجهی روبه رو شده است.


18 دیدگاه
  دیدگاه ها
رقیه بیاتی فرد
4 ماه پیش

دوست دارم
هستی ساسانی
3 سال پیش

سلام آقای طلیسچی من یکی از فالوورهای پیج اصلی شما هستم من هستی ساسانی هستم یه سوال دارم چرا امروز استوری نمیذارین اگر نداریم من سکته می کنم
سارینا
3 سال پیش

صداتونوعالیه انشاللا ازاینوبیشترم پیشرفت کنی
Nazgol taliscji
4 سال پیش

منم 😍🥺🥺
مریم
4 سال پیش

من ودخترام با اینکه کوچک هستند دوستش داریم و از کنسرتش خاطره خوبی دارم
Marjan.j
4 سال پیش

من عاشقشم تا حدی ک از شوق هربار ک عکسی یا ویدیویی ازشون میبینم بغض میکنم
بازدیدکننده
4 سال پیش

در پاسخ به: حرف نداره😍❤
کلا یدونست
سمیه
4 سال پیش

حرف نداره😍❤
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (474 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (378 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (123 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (110 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (109 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (40 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (32 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (24 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (20 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) نگاهی به طلاهای بهاره رهنما که همسر سابقش سر عقد به او هدیه داد+عکس/ از حلقه ایی زرد رنگ تا گردنبندی به شکل الله (13 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (13 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز