زندگی خصوصی آرام جعفر و همسرش + عکس های جالب و دیدنی

  شنبه، 18 آبان 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی آرام جعفر و همسرش + عکس های جالب و دیدنی
آرام جعفری (متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۹ در تهران)، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بیوگرافی آرام جعفری

آرام جعفری متولد 22 بهمن 1359 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک و دانش آموخته رشته نفاشی از هنرستان سوره است، اصالتا تبریزی می باشند و یک برادر بزرگتر از خود بنام آرام دارد .

تصویر

خانواده باسواد

پدرم رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران خوانده بود و مدیرکل اداره اقتصاد بود که در سال 1376 درگذشت و مادرم فوق دیپلم ریاضی بازنشسته وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

برادرم هم مهندس مکانیک است.

تصویر

ازدواج و عشق

آرام جعفری در سال 1394 با همسرش ازدواج کرد و متاهل است. به شدت به عشق معتقدم و به آن احترام می گذارم اولین معیارم برای زندگی، متعهد بودن است به نظرم هر دو طرف قبل از تاهل باید تعهد داشته باشند تا بتوانند همدیگر را درک کنند و پا به پای یکدیگر پیش بروند. خدا را شکر همسرم همیشه و در همه جا همراه من بوده و بسیار معتقد و با ایمان است و خدا را شکر بین مان تفاهم های زیادی وجود دارد. او گفته که همسرش در زمینه بازیگری او را بسیار تشویق و حمایت می کند و نیز بیان کرده که به همسرش قول داده به زودی صاحب فرزند شوند. هنوز فرزندی ندارد. او یک گربه خانگی به نام پیشو دارد که بسیار به او علاقه مند است.

تصویر

اوقات فراغت

سعی می کنم گاهی پیاده روی کنم یا وقتم را صرف خواندن کتاب می کنم. کتاب های شعر بسیار می خوانم و اشعار فریدون مشیری، سهراب، فروغ و نیلوفر لاری پور را خیلی دوست دارم کتاب های متفرقه را هم مطالعه می کنم .عاشق ژانر وحشت هستم و کلا هیجان را دوست دارم.

علاقه به هنر از 5 سالگی

وقتی خانواده ام متوجه علاقه ام به هنر شدند از پنج سالگی مرا به کلاس های کانون پرورش فکری فرستادند. از اول راهنمایی هم در کنار مدرسه به کلاس بازیگری می رفتم.

تصویر

شروع حرفه ای

شروع حرفه ای او در 16 سالگی و اجرای یک تئاتر نمایش بود. سپس با حمایت خانواده دوره های بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان گذارند و از همانجا به سریال خارج از حصار در اواخر دهه 70 شمسی معرفی شد

شهرت

استعداد بازی او در مجموعه زیر آسمان شهر در سال 1380 وقتی 21 ساله بود شکوفا شد و چهره او را به مرد شناساند سپس با کاترین قهوه تلخ هم در خاطره ها ماندگار شد

حامیان من

زندگی کاری خودم را بیشتر مدیون مرحوم استاد حمید سمندریان، پرستو گلستانی عزیزم، دوستان خوبم شیرین بینا و برزو نیک نژاد می دانم که در دوران نوجوانی ام به من اعتماد کرده اند و باعث پیشرفت من در بازیگری شدند.

تصویر

عمل زیبایی

او نیز جز بازیگرانی می باشد که از جراحی بینی برای زیباتر شدن چهره خود استفاده کرده است و چهره اش نسبت به سال های اولیه تغییر یافته است.

اینستاگرام آرام جعفری

برای مشاهده بیشتر عکس ها و فعالیت های روزانه آرام جعفری می توانید صفحه او را از طریق لینک زیر در اینستاگرام دنبال کنید.

aramjafari_original@

کارنامه هنری آرام جعفری

سینمایی

  • بازنشسته ها (۱۳۹۱ محسن ربیعی)
  • دزدان خیابان جردن (۱۳۹۱ وحید اسلامی)
  • عطسه های نحس (۱۳۹۰ محمد خراط زاده)
  • بگو که رؤیا نیست (۱۳۸۷ مهدی گلستانه)

تلویزیونی

سال

عنوان مجموعه

کارگردان

توضیحات

۱۳۷۸

میگی نه نگاه کن

کاظم بلوچی

شبکه ۱

۱۰۰ قسمت

گروه کودک و نوجوان

۱۳۷۸

زیر آسمان شهر (سری اول)

مهران غفوریان

شبکه ۳

۹۰ قسمت

در نقش فریده دختر خانم فرامرزی

۱۳۷۹

دختران

اصغر توسلی

شبکه تهران

۳۸ قسمت

۱۳۸۲

خانه ای در تاریکی

سعید سلطانی

شبکه ۳

۳۰ قسمت

۱۳۸۳

رسم شیدایی

اکبر خواجویی

شبکه ۲

۴۰ قسمت

۱۳۸۴

برای آخرین بار

اکبر منصور فلاح

شبکه تهران

۳۰ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۸۴

لبه تاریکی

سعید سلطانی

شبکه

۲۰ قسمت

۱۳۸۵

پرواز در حباب

سیروس مقدم

شبکه ۳

۱۵ قسمت

۱۳۸۵

من نه منم

بهروز خلجی

شبکه ۲

۲۶ قسمت

۱۳۸۵

گلریزان

مسعود رشیدی

شبکه ۱

۲۶ قسمت

۱۳۸۵

آدمخوار

جواد مزدآبادی

شبکه ۲

۱۳ قسمت

۱۳۸۶

پیامک از دیار باقی

سیروس مقدم

شبکه ۱

۱۵ قسمت

پخش در نوروز ۸۷

۱۳۸۷

منظومه آتش

مرتضی متولی

شبکه ۱

۱۶ قسمت

۱۳۸۷

زمانی برای پشیمانی

اسماعیل فلاح پور

شبکه ۳

۵ قسمت

پخش در شب های قدر

۱۳۸۸

کلانتر ۳

محسن شاه محمدی

شبکه ۱

۳۰ قسمت

بازی در اپیزود دوستان

۱۳۸۸

شب هزار و یکم

علی بهادر

شبکه ۱

۱۳ قسمت

۱۳۸۹

قهوه تلخ

مهران مدیری

شبکه نمایش خانگی

۱۰۲ قسمت

در نقش کاترین

۱۳۹۰

تقدیر

عبدالرضا فیروزان

شبکه ۳

۲۰ قسمت

۱۳۹۱

میلیاردر

علیرضا امینی

شبکه ۱

۱۹ قسمت

۱۳۹۳

مدینه

سیروس مقدم

شبکه ۱

٢٧ قسمت

پخش در ماه رمضان

۱۳۹۴

معمای شاه

محمدرضا ورزی

شبکه ۱

۹۵ قسمت

در نقش پروین غفاری

۱۳۹۷

راه و بیراه

داوود بیدل

شبکه ۱

۳۰ قسمت


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (62 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (28 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان