ساعدنیوز
ساعدنیوز

زندگی خصوصی بهاره کیان افشار و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  چهارشنبه، 08 آبان 1398   زمان مطالعه 5 دقیقه
زندگی خصوصی بهاره کیان افشار و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
بهاره کیان‌افشار (زاده ۱۲ اردیبهشت ) ترانه سرا، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

بیو گرافی بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار (زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ )ترانه سرا، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی بازیگری را به طور حرفه ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

تصویر

ازدواج

بهاره کیان افشار هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

علاقه از کودکی

از کودکی به بازیگری علاقه داشتم و وقتی کلاس دوم دبستان بودم عضو گروه تئاتر مدرسه مون بودم و از بازی در تئاتر لذت می بردم اما خانواده ام مخالف حضور من در تئاتر بودند و منو همیشه منع میکردند برای همین عطش بازیگری در من بیشتر می شد و دوست داشتم بیشتر به سمت تئاتر پیش برم چون وقتی آدم را از یه چیزی منع کنند مخصوصا در دوران نوجوانی که همه مون خودسر و کله شق هستیم شور و اشتیاقش و عطشش برای رفتن به اون راه بیشتر می شود. پدر و مادر منم مثل خیلی از خانواده های دیگه دوست داشتند من پزشکی بخونم و پزشک شوم برای همین راضی کردن خانواده ام کار خیلی سختی بود و با سختی زیاد بالاخره موفق شدم و الان جزو حامیان اصلی من هستند و کارهایم را با علاقه و اشتیاق خاصی دنبال میکنند.

نحوی بازیگر شدن

من بازیگری را با بازی در سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سیدضیا الدین در سال ۸۲ شروع کردم و در سال ۹۴ در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن یکی از نفش اصلی را بازی کردم که این سریال در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش شد.

تصویر

چهره

چهره من گاهی نه تنها کمک حال من نیست، بلکه مانع من برای حرکت است. برای اینکه من از اول بازیگری را به خاطر نقش آفرینی و تجربه های مختلف از شخصیت های گوناگون و لذت از این کار انتخاب کردم. چهره ام شاید بعضی جاها کمکم کند ولی ویژگی است که نه خودم ایجاد کرده ام، نه می توانم از خودم بگیرم. تا امروز با نگاهی که به مسیرم داشته ام چهره ام بیشتر برایم مضر بوده. به هر حال هر چهره ای وجوهی از شخصیت را دارد. یعنی هم می توانم منفی باشم، هم می توانم پاک و معصوم و مهربان باشم. من تمام تلاشم را می کنم که از آنچه به عنوان چهره در اختیار من است، در راستای آن نقش استفاده درست کنم. هیچ وقت سعی نکرده ام چیزی را تبلیغ کنم که فقط به چهره من برگردد. هیچ وقت نخواسته ام چیزی را مثل یک شیء ارائه کنم. واقعا دلم می خواهد درباره کارم که برایش وقت گذاشته ام، صحبت کنم. واقعا دلم می خواهد که درست باشم و درست پیش بروم.

اهل ماجراجویی هستم

ما خانوادگی -به صورت شاید بیمارگونه- عشق سفر رفتن داریم. (می خندد) دو لذت بزرگ زندگی من تئاتر و سفر هستند. سفر به کسب تجربه، ایده و دیدگاه های جدید کمک می کند. سفر در عین ماجراجویی، آرامش بخش است و حال انسان را بهتر کرده و انرژی دوباره به ما می دهد. به خاطر لطف پدر و مادرم که خیلی اهل سفر بوده و هستند، ایران را حسابی گشته ام و بسیارى جاهای دیگر هم رفته ایم. حتی به مناطقی سفر کرده ام که شاید به خاطر شرایط سختی که وجود دارد، هر کسی علاقه مند نباشد به آنجا برود؛ چون تنها نمی توان برای لذت بردن به این مناطق رفت و باید اهل کشف کردن و کسب تجارب جدید و ماجراجویی بود و روحیه بالاى تطبیق با شرایط متفاوت را داشت.

تصویر

رابط با بهرام رادن و شعر نویسی

از سنین پایین بواسطه علاقه شخصى پدرم همیشه به شعر و ادبیات پارسی علاقه داشته و دارم گهگاهی هم دستی بر قلم دارم و از چینش كلمات كنار هم لذت می برم. ترانه و متن ه ای ادبی را بسیار دوست دارم و خودم هم ترانه و متون ادبی می نویسم. آقای بهرام رادان، پیش از اینكه بازیگر شوم از دوستان من بودند و پس از ورودم به دنیای بازیگری این دوستی بواسطه همكاری پررنگ تر شد ایشان ترانه های مرا خواندند و از چهار، پنج تا از این ترانه ها در آلبومشان استفاده كردند.

تصویر

شغل دوم

علاوه بر بازیگری و کار تئاتر کاری دکوراسیون و تبلیغات هم برای کسب درآمد انجام میدم و در این دو شغل هم خیلی فعال هستم اما دوست دارم مسیر بازیگری و تئاتر را ادامه بدهم. البته من از بازی در تئاتر و صحنه لذت بیشتری می برم تا بازیگری

تصویر

سفیر سلامت خیریه بهنام دهش پور

بهاره کیان افشار، از داوطلبان و همراهان قدیمی و فعال مؤسسه خیریه بهنام دهش پور است. در جشن پایان سال خیریه در سال ۱۳۹۴ ایشان به عنوان سفیر سلامت مؤسسه خیریه بهنام دهش پور برگزیده شد.

گزینه بازیگری نقش اول فیلم جنجالی «لاله

هم زمان با روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۱، از سوی تولیدکنندگان فیلم سینمایی جنجالی «لاله» (دربارهٔ لاله صدیق، قهرمان اتومبیل رانی ایران) اعلام شد که سرانجام بهاره کیان افشار برای ایفای نقش اول این فیلم انتخاب شده است؛ ولی، چندی بعد در بعضی رسانه ها اعلام شد که به دلیل عدم آشنایی کامل این بازیگر با زبان انگلیسی این انتخاب منتفی شده است. آنجلینا جولی، جسیکا آلبا و مهناز افشار نیز از گزینه های قبلی ایفای این نقش بودند. سرانجام، سارا امیری به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «لاله» انتخاب شد.

تصویر

کارنامه هنری بهاره کیان افشار

سینمایی

ردیف

سال

سینمایی

کارگردان

نقش

۱

۱۳۸۷

شیرین

عباس کیارستمی

شیرین

۲

۱۳۹۱

گناهکاران

فرامرز قریبیان

مرجان فرازمند

۳

۱۳۹۱

هیچ کجا هیچ کس

ابراهیم شیبانی

یلدا

۴

۱۳۹۳

طول موج

فرامرز شهبازیان

ناژوان

۵

۱۳۹۳

ع ش ق

قاسم جعفری

واله

۶

۱۳۹۴

کفشهایم کو؟

کیومرث پوراحمد

بهاره

۷

۱۳۹۴

بارکد

مصطفی کیایی

ستاره

۸

۱۳۹۵

کمدی انسانی

محمدهادی کریمی

۹

۱۳۹۵

زرد

مصطفی تقی زاده

نیکی

۱۰

۱۳۹۵

ماهورا

حمید زرگرنژاد

ماهور

۱۱

۱۳۹۶

لونه زنبور

برزو نیک نژاد

تارا

۱۲

۱۳۹۶

عطر تلخ

علی ابراهیمی

سارا

۱۳

۱۳۹۶

دشمن زن

کریم امینی

سهیلا

۱۴

۱۳۹۷

پالتو شتری

مهدی علی میرزایی

کیانا

۱۵

۱۳۹۷

بی وزنی

مهدی فرد قادری

هلیا

۱۶

۱۳۹۷

رؤیای سهراب

علی قوی تن

سایه

۱۷

۱۳۹۸

پسرکشی

محمدهادی کریمی

۱۸

۱۳۹۸

مرد نقره ای

محمد حسین لطیفی

۱۹

۱۳۹۸

سگ بند

مهران احمدی

تلویزیونی

ردیف

سال

تلویزیونی

کارگردان

نقش

۱

۱۳۹۱

کلاه پهلوی

سید ضیاءالدین دری

شادی مستشارنیا

۲

۱۳۹۴

گاهی به پشت سر نگاه کن

مازیار میری

شبنم

۳

۱۳۹۶

نوار زرد

پوریا آذربایجانی

رعنا

شبکه خانگی

ردیف

سال

شبکه خانگی

کارگردان

نقش

۱

۱۳۹۵

عاشقانه

منوچهر هادی

درسا

۲

۱۳۹۶

گلشیفته

بهروز شعیبی

سعیده

۳

۱۳۹۷

هشتگ خاله سوسکه

محمد مسلمی

خاله سوسکه

فیلم کوتاه

ردیف

سال

فیلم کوتاه

کارگردان

نقش

۱

۱۳۸۳

راز ماهی کوچک قرمز

پوریا جهانشاد

۲

۱۳۹۳

بنشین عزیزم

علی نظری

۳

۱۳۹۶

حضور مخفی یک بیگانه

الهام اطیابی

تئاتر

ردیف

سال

تئاتر

کارگردان

نقش

۱

۱۳۹۱

کلاغ ها و دروغ ها

عباس غفاری

۲

۱۳۹۱

بازرس هاند واقعی

بورژین عبدالرزاقی

۳

۱۳۹۲

بوی قهوه و بلال و کباب

احسان کرمی

۴

۱۳۹۳

WOW

تینو صالحی

۵

۱۳۹۴

دست نیافتنی ها

علیرضا کوشک جلالی

۶

۱۳۹۴

هتلی ها

حمیدرضا آذرنگ

۷

۱۳۹۶

آیس لند

آیدا کیخایی

نمایشنامه خوانی

ردیف

سال

نمایشنامه خوانی

کارگردان

نقش

۱

۱۳۹۵

مو

احسان کرمی

۲

۱۳۹۵

یک دقیقه سکوت

۳

۱۳۹۶

صحنه هایی از زندگی پدرم

افشین اخلاقی

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

21 دیدگاه
  دیدگاه ها
اردشیر جانی
2 سال پیش

بسیار زیبا و نجیب و با هیبت هستی از خدا میخام صد سال عمر کنی ای زیبای ایرانی
باران
2 سال پیش

من با بازی تو سریال خاله سوسکه باهات آشنا شدم😇
باران
2 سال پیش

بهاره جون بگو کجا زندگی می کنی عشق جونم
باران
2 سال پیش

منم
محمد
2 سال پیش

عاشق چشاتم، چقدر نازن و خمار
امین
2 سال پیش

اره
امین
2 سال پیش

سلام خوانوم بهاره کیان افشار من به شما علاقه دارم.دوست دارم باشما ازدواج کنم. من ۲۶ سالمه و پرستاری میخونم انشالاه که بتونم پرستار شم من دوست دارم شما را ببینم . اهل اورمیه هستم تا به حال کسی نتونسته دل منو ببره ولی شما خانوم با شخصیت محترم زیبا دل منو ببرید عاشقتون امین 😘😘😘🥰🥰🥰💘💘💘😍😍😍💋💋💋💝💝💝باتشکر لطفا جواب بدید
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم خیلی دوستت دارم بهاره کیان افشار عزیزم بازیگر مورد علاقم تو زن ها بهاره کیان افشار و تو مرد ها امیر حسین رستمی
صبا
3 سال پیش

جذاب دوست داستنی❤❤
پارسا خفن
3 سال پیش

دل منو بردی عزیزم جوووووووووون 😍😍
صدف
3 سال پیش

من عکس های شما رو خیلی دوست دارم عاشقتونم
رومینا
3 سال پیش

من بهاره کیان افشار و خیلی خیلییی دوستت دارم 🤩😉😉
رومینا
3 سال پیش

من خیلییییی بهاره کیان افشارو دوست دارم خیلی 🤩🤩🤩🤩🤩🤩
Amin
3 سال پیش

جذاب دلربا🔥❤👄👅
م
3 سال پیش

خودت میگی ازدواج نکرده بعد میگی همسرش
سارا
4 سال پیش

وایییییییی ❤️❤️❤️❤️ من عاشق بهاره کیان افشارم 😘 عشق کی بودی تو 😍🥰
الیا
4 سال پیش

در پاسخ به: منم همینطور😍🤓
همشهریم شارو
سارو/کوردستان/بانه
4 سال پیش

منم همینطور😍🤓
سارو/کوردستان/بانه
4 سال پیش

بی نهایت عاشقتم بهاره کیان‌افشار❤❤❤
رها
4 سال پیش

هم زیبایی ظاهری دارید و هم بازی عالیی موفق باشید
سارینا
4 سال پیش

من خیلی شمارو دوست دارم.🤩🤩🤩🤩🤩🤩😘😘
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (242 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (214 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (98 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (92 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (79 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (70 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (58 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (57 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (55 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (48 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس (41 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (38 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا : به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس شباهت بی حد و اندازه رابعه اسکویی به پدرش/ مگه داریم انقدر شباهت+عکس عکس تازه منتشر شده از داریوش مهرجویی تام هنکس با هوش مصنوعی جنجال به راه انداخت+ عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ شوخی خنده دار احسان علیخانی با لوله‌کش خوش‌ صدا؛ ما آب حوض، شما شیر موز +ویدیو/ سالن رفت رو هوا😂 رونمایی از بازیگر 2 متری سینمای ایران که از بهرام افشاری هم قدبلندتر است+عکس فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 رقص خنده دار دو پرنده وسط جاده با آهنگ شاد ترکی/از سلاطین حرکات منظم😂+ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 عاشقانه های جذاب سارا والیانی، آسیه گیلدخت و همسر دومش محسن !+عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی خیابانی کولاک به پا کرد؛ صحبت های بی سابقه جواد خیابانی با وزیر ورزش+ فیلم تعریف و تمجید رهبر معظم انقلاب از طعم کیک خوشمزه مادر شهید ارمنی/هر کجا تو با منی من خوشدلم +ویدئو ضیافت باربیکیو همسر شاهرخ استخری در یک مهمونی دورهمی/ رژیم پَر😂+عکس نگاهی به حیاط بسیار ساده و بدون تجملات خانه مصطفی خمینی، پسر ارشد امام خمینی+ویدیو/ منزلی با بافت قدیمی و سنتی نگاهی به ماشین خوش رنگ امیرمحمد یزدانی ستاره کُشتی/ این ماشینو باید قاب کرد زد به دیوار +عکس خلاقیت خنده دار دانش آموز ایرانی که خودش را به عنوان هدیه به معلمش داد/ خدایا چیه این نسل جدید😂 خلاقیت یک دانش آموز ایرانی برای فرار از مدرسه حماسه آفرید+فیلم/ یعنی آدم میمونه تو کار این بچه ها... خلاقیت زیبا و سنتی طورِ پیرمرد دوره گرد شیرازی در فروش میوه نوبرانه بهاری با اُلاغش +عکس/ با دیدنش انگار به گذشته ها سفر میکنین😍 رونمایی از مادر جوان و کم سن و سال رهام هادیانِ گروه ماکان بند/ چقدرم باکلاس و مهربون+عکس رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 چهره رنگ پریده و طبیعی فریبا نادری در اتاق گریم +عکس خلاقیت هوشمندانه شهرداری تبریز در نصب بنر برای اَخم و تَخم معلم حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس تمرینات سنگین ورزشی رامین رضاییان زیر نظر محمدرضا گلزار/ گلزار وارد فاز جدیدی از زندگیش شد+ فیلم شباهت بی‌حد و اندازه محمدطاها به برادر خوش صدایش علی طولابی/ ماشاءالله یکی از یکی زیباتر و خوشتیپ تر+ویدیو آیا در گرجستان فارسی صحبت می‌کنند؛ در گشت شهری تور تفلیس به مترجم نیاز داریم؟ خلاقیت منحصربفرد محمود احمدی نژاد در ایجاد جایگاهی برای دیدارهای مردمی‌اش با یک درِ از جا کنده شده و یک نرده در کوچه‌شان+عکس نوآوری‌ های فناوری در سلامت: دسترسی و کیفیت عکسی زیبا و لورفته از بچه داری سردار آزمون، ابرستاره فوتبال ایران در فرودگاه/ چه دختر خوشگل و نازی! قمار: بازی با آتش یا دروازه ای به سوی ثروت؟ نگاهی به جشن تولد لاکچری نورا دختر دوم علی دایی با تم سیندرلا+عکس/ قیافه شهریار ایران با این کلاه دیدنی شده😍
تیتر امروز   
دانلود آهنگ جدید "قسم» رضا صادقی +فیلم/ شبا بهت فکر میکنم هنوز هنوز عکسات توی خونمونه... تذکر جدی رهبر انقلاب به نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا : به تعطیلی این برنامه اصلاً فکر نکنید +عکس (تصاویر) تنگه قاهان؛ بهشتی چهار فصل در دل کویری قم نفرین شاه باستانی ایران؛ مهمترین یادگار تاریخ فال روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 روایت جالب رهبر انقلاب از مخفی شدن در یک روستای سرسبز و خوف انگیز در مشهد/ خون دلی که لعل شد+عکس فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403+فیلم دستگیری قاتل مست 2 زن در عروسی؛ خواهر داماد و خاله عروس/ ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند! بیوگرافی و زندگی خصوصی فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی این مرد بعد دیدن چهره واقعی عروس خودکشی کرد! +عکس 3 روز از مفقود شدن یسنا، دختر 4 ساله، گذشت/ اعزام بالگرد به منطقه
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...