زندگی خصوصی فرامرز قریبیان و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی

  پنجشنبه، 14 آذر 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی فرامرز قریبیان و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی
ساعد نیوز : فرامرز قریبیان (زاده ۲۷ آبان ۱۳۲۰ در خیابان ری تهران)، بازیگر و کارگردان ایرانی است

بیوگرافی فرامرز قریبیان

فرامرز قریبیان متولد 27 آبان 1320 در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی رشته بازیگری از مدرسه ویژوال آرت آمریکا است، بعد از دوران طلایی بازیگری به کارگردانی روی آورده؛ تابحال دوبار ازدواج کرده و ارتباط خانوادگی با گوگوش دارد.

تصویر

ازدواج اول

فرامرز قریبیان دهه 50 با مینا خیامی طراح لباس تحصیل کرده در نیویورک ازدواج کرد و از این رابطه صاحب دو پسر بنام های سام و بهزاد شد.سام مدتی بعد از آمریکا به ایران بازگشت اما بهزاد در آمریکا در طراحی موتورهای BMW است، زندگی فریبیان و مینا خیامی بعد از چندین سال به جدایی ختم شد.

تصویر

ازدواج دوم

او در سال 92 با زنی بنام مهشید بازرگانی برای بار دوم ازدواج کرده است.

تصویر

کم خوابی

من اصلا روز خوابم نمی برد كلا آدم بسيار بد خوابي هستم، من شب زنده دار نيستم حتی مهمانی هم تا دير وقت نمی مانم. وقتی مهمانی دعوت می شوم شرط می كنم ساعت 7 می آيم و تا 10، 10:30 هم می روم.

کتاب انگلیسی

چند تا نويسنده هستند كه خيلی دوستشان دارم و تا كتاب تازه شان چاپ می شود سريع تهيه می كنم و می خوانم بيشتر الان كتاب انگليسي می خوانم كه انگليسی يادم نرود.

تصویر

قول و قرار با دوست صمیمی

12، 13 ساله بوديم؛ من و مسعود كيميایی در همين سن حرفه مان را انتخاب كرديم من گفتم دوست دارم بازيگر شوم و می شوم كيميايي هم گفت دوست دارم كارگردان شوم و می شوم.

شروع حرفه ای

فرامرز قریبیان اولین بار بعنوان بازیگر و دستیار کارگردان در فیلم بیگانه بیا بکارگردانی مسعود کیمیایی در سال 1347 وقتی 27 ساله بود شروع کرد.

تصویر

از ایران تا آمریکا

بعد از اولین تجربه اش برای ادامه تحصیل و حضور در دوره های بازیگری به آمریکا رفت و سه چهار سالی آنجا بود و در مدرسه ویژوال آرت آمریکا دوره ها هنری را نه بصورت کامل ولی گذراند

شهرت و بازی تا قبل از انقلاب

در سال ۱۳۵۱ بار دیگر در فیلمی از مسعود کیمیایی به نام خاک بازی کرد و بازی خوب و روانش در فیلم گوزنها در کنار بازی قدرتمندانه بهروز وثوقی، نام او را سر زبان ها انداخت

فیلم غزل در سال ۱۳۵۵ سومین همکاری او با مسعود کیمیایی بود در سال ۱۳۵۷ جلوی دوربین بهمن فرمان آرا و در فیلم سایه های بلند باد رفت که آخرین بازی او قبل از انقلاب اسلامی ایران بود.

تصویر

کارگردانی

قریبیان توانایی هایش در کارگردانی را در سال ۱۳۷۸ با فیلم چشمهایش ثابت کر او که به عنوان بازیگر نقش اصلی نیز در این فیلم حضور داشت موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم حراره در سال ۲۰۰۱ شد.

کارگری در آمریکا

زماني كه در سال های جواني به آمريكا رفتم چون هيچ كس را نداشتم كه كمكم كند كارگری كردم و ظرف می شستم كه بتوانم درسم را بخوانم من هيچ وقت هيچ شغل ديگری غير از بازيگری و كارگردانی نداشتم چون علاقه من سينما است.

خداحافظی از سینما فرامرز قریبیان

حدود چهار سال است که از سینما دوری گزیده و فعالیتی در این زمینه نکرده است. سام قریبیان در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از پدر در حال گرفتن جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم مسکو، درباره خداحافظی فرامرز قریبیان مطلبی نوشته است: پست اینستاگرامی سام قریبیان در مورد پدرش «ایشون دائم به من میگن از زمانی که سینما رو بوسیدن و گذاشتن کنار (٤ سالی میشه که غیر رسمی خداحافظی کردن) احساس آرامش و راحتی میکنن و اعصابشون راحت تره. چقدر بده که بعد از ٥٣ سال زحمت، آدم همچین حسی بهش دست بده که اگه حرفه مورد علاقه اش رو ترک کنه، برای آرامشش بهتره! »

تصویر

سیمرغ ها

فرامرز قریبیان تابحال موفق به دریافت سه سیمرغ شده است او در سال 1366 با فیلم ترن اولین سیمرغ را گرفت، در سال 1371 فیلم بندر مه آلود دومین سیمرغ نقش اول مرد را از آن خود کرد و سال 1378 برای فیلم مرد بارانی آخرین سیمرغ را گرفت.

بازیگران مورد علاقه

همچنان اسپنسر تریسی را یک الگو می دانم اما به عنوان بازیگران مورد علاقه ام می توانم از برت لانکس تر، رابرت رد فورد، آل پاچینو، داستین هافمن و رابرت دنیرو نام ببرم.


2 دیدگاه
  دیدگاه ها
منصور
1 سال پیش

از خدای متعال درخواست طول عمر برای ایشان دارم ایشان از جمله هنر مندان خوب و پر ظرفیتی هستند که در دوران هنربخش رنگ عوض نکرد..
بازدیدکننده
4 سال پیش

چهره گرمت بازی‌های حرفه آیت صدای پر معنایت هنوز هم در قلب دهه شصتی ها می تپد دوست دارم از ته قلب فدات بشم رضا معین بچه کرمان
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (644 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (89 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان