زندگی خصوصی حمید صفت و ماجرای قتل + عکس های جذاب ودیدنی

  چهارشنبه، 06 آذر 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی حمید صفت و ماجرای قتل + عکس های جذاب ودیدنی
حمیدرضا امیری صفت (زادهٔ ۱۸ مرداد ۱۳۷۲، تهران) خوانندهٔ رپ فارسی در ایران است.

بیوگرافی حمید صفت

حمید صفت متولد 18 مرداد 1372 در تهران، خواننده است. یک دهه هفتادی که خیلی زود معروف شد، چهره ای متفاوت که فعالیت اش زیرزمینی و غیرمجاز است اما هوادارانش زیادن، می گوید من یاغی ام اما احمق نیستم. نام اصلی اش حمیدرضا امیری صفت می باشد.

تصویر

خانواده

در یک خانواده هنری در محله شمس آباد تهران بدنیا آمدم، مادرم صدای خوبی دارد و خواهرم نیز کارگردان و بیشتر ویدیو کلیپ ها رو با راهنمایی او می سازم، برادرم هم در آمریکا زندگی می کند.

تصویر

ازدواج

فعلا که مجرد است و با خانواده زندگی می کند، برای گذران زندگی تکست می نویسد و می فروشد، دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

شروع فعالیت

فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه پسر دایی اش علی رهرو با ساخت موزیک رپ زیرزمینی شروع کرد، الگویش را افرادی مثل امینم و فیفتی سنت معرفی می کند اولین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود، می گوید سبک رپ بیشتر به روحیه زندگی ام میخورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.

القاب و گروه زد و بند

لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بود اما بعدها ترجیح داد همون اسم و فامیلی اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروع به ساخت آهنگ های گروهی کرد.

تصویر

شهرت

صدای او بیشتر با یک کار دو صدایی بنام بخشش با همکاری او و امیرعباس گلاب شنیده شده و با آهنگ چ بصورت مستقل به اوج رسید.

یاغی هستم …

می گوید بچه یاغی هستم، یاغی را چریکی بودن می داند و از بچگی شر بود و تو کار حد و مرز ندارد ولی می گوید احمق نیستم و در کنارش سیاست دارم. الگویم چمران است از آدم هایی مثل چمران درس می گیرم، بیشتر علاقمند به چریکی بودنش هستم و موزیک ویدیوی چ را در استایل دکتر چمران بصورت چریکی منتشر دادم.

بازیگری و طراحی …

به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد.

تصویر

ورزش

هر روز زیر نظر مربی به طور جدی تمرین می کنم البته به همه ورزش ها علاقه دارم ولی در حال حاضر بدنسازی و فوتبال را بیشتر دنبال می کنم.

ازدواج دوم مادر

پدر و مادر حمید صفت در زمان کودکی او جدا شدند، در سال 1384 وقتی 12 ساله بود مادرش برای بار دوم با مردی بنام هوشنگ ازدواج کرد و مدتی در آلمان زندگی می کرد.

تصویر

ماجرای حمید صفت (قتل)

در 22 مرداد 96 حمید صفت ناپدری اش رو در جریان یک دعوای خانوادگی به قتل رساند، او گفته بود ناپدری اش مادرش را کتک می زد برای همین او کنترل خود را از دست داده است او ساعاتی بعد از مرگ ناپدری در بیمارستان خود را به کلانتری معرفی کرد و به مدت یکسال در زندان رجایی شهر بازداشت بود.

آزادی موقت

در خرداد 97 اعلام شد یک تیم 7 نفره پزشکی قانونی اعلام کرده است 50 درصد علت مرگ مقتول مربوط به بیماری قبلی او بوده است، به این ترتیب حمید صفت با وثیقه 500 میلیون تومانی موقتا از زندان آزاد شد تا با ادامه دادرسی رای نهایی صادر شود.

تصویر

چرا تو ایران موندی ؟

حمید صفت می گوید: ملیتم رو دوست دارم. من اینجا دنیا اومدم برای اینکار. اگه بیرونم کنن می رم. اگه بگن کار نکن می رم. من دغدغم از همه چیز برام مهم تره. ولی دوست دارم توی مملکت خودم حرف هام رو بزنم.


8 دیدگاه
  دیدگاه ها
پریسا❤
3 سال پیش

من خیلی حمید صفت دوست دارم❤❤❤❤من تمام آهنگ هایش را بلدم
محمد یوسفی
3 سال پیش

من حمید صفت و دوست دارم خدا کنه این حکم اجرا نشه
بازدیدکننده
3 سال پیش

هنوز که نمرده
آتنا
3 سال پیش

هنوز که نمرده
بازدیدکننده
3 سال پیش

روحت شاد و یادت گرامی
رُهام
3 سال پیش

من شاهرگ برای حمید میزارم
ناشناس
5 سال پیش

منصفانه اینه که یک بار هم ماجرا از قول فرزندان مقتول گفته بشه مقتول که دستش از این دنیا کوتاهه و نمیتونه از خودش دفاع کنه بالاخره یکبار حرف اولیاء دم رو هم به گوش مردم برسونید.
ناشناس
5 سال پیش

انگیزه قتل مادی بوده هوشنگ قصد قطعی طلاق مادر متهم بقتل رو داشت و با طلاق تمام امکانات مادی هوشنگ از حمید و مادرش سلب میشد حتی اقامت المان مادر حمید هم موقت بود و به مشکل می خورد.\r\nعجیبتر اینکه متهم بقتل بعد از ازادی در منزل مقتول ساکن شده و در این یکستل که مادرش در المانه متهم بقتل با عوض کردن قفل اپارتمان از ورود پسر مقتول که بعد از یکسال به ایران اومده بود ممانعت کرد.
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (337 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (166 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (30 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس