زندگی خصوصی مانی رهنما و همسرش صبا راد +عکس های جذاب و دیدنی

  چهارشنبه، 08 آبان 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
زندگی خصوصی مانی رهنما و همسرش صبا راد +عکس های جذاب و دیدنی
مانی رهنما در تیر ماه 1350 خورشیدی در نارمک تهران متولد شد. او از کودکی به صوت و آواز علاقه مند بود و از 14 سالگی با خرید یک پیانو، رسماً موسیقی را شروع نمود.

بیوگرافی مانی رهنما

مانی رهنما متولد 1350 در تهران، خواننده پاپ است. موسیقی را از 14 سالگی با پیانو شروع کرد و از سال 1371 وقتی 21 ساله بود نزد زنده یاد بابک بیات موسیقیدان برجسته به مدت 6 سال تحت تعلیم قرار گرفت . او از سال 76 با آهنگ فیلم مرسدس رسما فعالیت خود را شروع کرد.

تصویر

پسر مانی رهنما

مانی رهنما از همسر اول خود جدا شده و یک پسر 17 ساله به نام پارسا دارد که پیانو کار میکند و از دوستان فرهاد مدیری پسر مهران مدیری است.

تصویر

ازدواج مانی رهنما و صبا راد

«صبا راد» مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت . همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما با انتشار عکس این خبر را تائید کرد.خواننده موسیقی پاپ درباره آشنایی با صبا راد گفت:آشنایی ما یکدفعه نبود و در یک سلسله مراتب رخ داد ، من و صبا در کارهای زیادی با هم همکاری داشتیم و من همیشه با صدای همسرم در برنامه صبحگاهی رادیو بیدار میشدم و به شوخی گفت گمان میکردم مخاطب همه حرفهای او من هستم.

تصویر

آموزشگاه

حالا در کنار رابطه زن و شوهر این زوج هنرمند یک آموزشگاه موسیقی نیز دارند که مانی و همسرش علاوه بر تدریس موسیقی و فن بیان اداره آنرا هم برعهده دارند.

فعالیت هنری

در مهر ماه سال 1371 به نزد بابک بیات رفت و از همان جا کلید فعالیت هنری جدی خود را زد. در طی 6 سال کار با بابک بیات، اصول خوانندگی را فرا گرفت و سبک صدای خود را نیز پیدا کرد که در سال 1376 و در فیلم «مرسدس» به کارگردانی مسعود کیمیایی این سبک را اجرا نمود. با شعری از ایرج جنتی عطایی.

جایزه بهترین خواننده

در سال 1377 و در اولین جشنواره موسیقی پاپ، موفق به دریافت جایزه بهترین خواننده شد. در سال 1377 آلبوم «مرسدس» و در سال 1378 آلبوم «فصل پرواز» به آهنگسازی بابک بیات و اشعاری از شهین حنانه و پیام پارسا را منتشر نمود که آهنگ پرنده از آهنگهای شناخته شده این مجموعه است.

تصویر

آلبوم ها

  • نوشتار اصلی: ترانه شناسی مانی رهنما
  • مرسدس - ۱۳۷۶
  • فصل پرواز - ۱۳۷۸
  • اعتراض - ۱۳۷۸
  • بغض - ۱۳۷۹ [خوانندگان مختلف] (به یاد واروژان)
  • آخرین غزل - ۱۳۸۰
  • تموم شد ترانه - ۱۳۸۲
  • دلواپس تو نیستم - ۱۳۸۵
  • کجا به خنده می رسیم؟ - ۱۳۸۹
  • من و تو - ۱۳۹۱
  • با خودم می رقصم - ۱۳۹۶
  • تک آهنگ ها

بیوگرافی صبا راد

صبا راد متولد 30 آبان 1359 در تهران، مجری است.علاقه به بازیگری داشت اما اتفاقی وارد اجرا شد، بیان شیوایی دارد و تهیه کننده نیز می باشد، ازدواج اولش به طلاق ختم شد و حالا یک همسر هنرمند و خواننده دارد.

تصویر

ازدواج اول + طلاق

صبا راد اواخر سال 92 با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد، اما خبر این ازدواج مدت ها بعد رسانه ای شد، این رابطه در نهایت در سال 95 به جدایی و طلاق ختم شد.مرتضی علی آبادی علاوه بر مجری گری، مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز میباشد او مدتی است وارد عرصه بازیگری نیز شده است.

تصویر

ازدواج دوم و همسرش

خانم رهنما برای بار دوم در سال 1396 با مانی رهنما خواننده ازدواج گرد، قبل از انتشار خبر انتشار عکس های وی در پشت صحنه اجراهای آقای رهنما شایعه ازدواج آنها را منتشر کرده بود مانی رهنما از ازدواج اول خود یک پسر بنام پارسا متولد 1380 دارد، مهریه ازدواج او با خانوم راد یک قطعه عاشقانه مورد تایید می باشد.

مهریه صبا راد همسر مانی رهنما

مهریه متفاوت صبا راد یک کلام ا… مجید ، آینه و شمعدان و یک آهنگ عاشقانه است.

تصویر

عجولم

صبا راد : من خیلی آدم عجولی هستم و دوست دارم کارهای بسیاری را انجام بدهم و مانی را اذیت می کنم و در مقابلم او آرام است.

از فیزیوتراپی تا رادیو

در سال 1377 وقتی 18 ساله بود و دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی در یک فیزیوتراپی کار می کرد که به دعوت یکی از بیماران که مسئول وقت رادیو بود دعوت به تست شد. صدای خاص و بیان شیوایش باعث قبولی و استخدام در صدا و سیما شد

شروع با برنامه صبحگاهی

اولین اجرایش در رادیو با برنامه ورزش، نشاط و تندرسی سال 77 آغاز شد و کم کم به سمت نویسندگی رفت و حالا در قامت مجری و تهیه کننده نیز تجربه ساخت صدها برنامه را دارد.

تصویر

شهرت با به خانه بر میگردیم

چهره اش با برنامه سیب سال 90 تلویزیون و اجرای مشترک اش با آرزو جعفرپور شناخته شد و در سال 93 با اجرای برنامه به خانه بر می گردیم در تلویزیون به شهرت رسید.

جنجال روزه خواری

تیر ماه 94 بود که در برنامه به خانه بر می گردیم در بخش آشپزی بعد از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند، اما متوجه نبود ماه رمضان هست و در آنتن زنده روزه خواری کرد.کارگردان که متوجه اشتباه مجری شده بود سریعا دوربین را به سمت دیگری سوئیچ کرد اما تصاویر و فیلم این سوتی به شدت در فضای مجازی سوژه شد.

تصویر

  دیدگاه ها
ناشناس
5 سال پیش

چه شعر وور گفتنی یه قطعه اهنگ چچپچچچچچچچچی عاشقانه بایا ولمون کن اینا زر مفت میزنن خدای ادمین محترم خدا خیرت بده بااین پست کلی به این تیکه مهریه خندیدیم خخخخخ جوک میگه هیچی نداره
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (390 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (281 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (140 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (131 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (119 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (100 نظر) ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (68 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (65 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (63 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (53 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (38 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (38 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل و شاه نشین مهران مدیری به سبک پادشاه عربستان/ خونه نگو کاخ بگو قصر بگو+عکس😍👌 (33 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (31 نظر)
تیتر امروز   
از باز شدن پای ترامپ به همستر تا هدیه ویژه پزشکیان در حواشی داغ امروز جمعه 5 مرداد 1403
جزئیات کاهش سن جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها
چاپ مقالۀ دکتر بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در یکی از برترین مجله‌های علمی جهان
بازی سرعت و دقت/ آیا می‌توانید 3 تفاوت بسیار کوچک را در تصویر "پیرزن و مسابقۀ گلف" فقط در 5 ثانیه پیدا کنید؟
ویدیویی شگفت‌انگیز از اولین و آخرین مدل تکنولوژی‌های اختراع شده/ مقایسۀ نوستالژیک وسایل قدیمی و فوق پیشرفتۀ جدید
ویدیو/ جهانی بزرگ درون اتم‌هایی کوچک از تار مو/ شگفت‌انگیز نیست؟
(عکس) لحظه‌ای که تاریکی تسلیم نور شد؛ اولین لامپ موفق توماس ادیسون
ویدیو/ سینما "12 بُعدی" هیجان‌انگیزترین تکنولوژی جهان/ بخشی از فیلم شوید و با آن حرکت کنید
ویدیو/ "چرخ فالکرک" تنها بالابر "قایق چرخان" جهان در اسکاتلند/ شاهکار بی‌نظیر مهندسی با طراحی سیستم عجیب انتقال شناورهای رودخانۀ پایین به رودخانۀ بالا
ویدیو/ تصور کنید... جنگی را هوش مصنوعی سلاح آن باشد!/ ساخت اسلحۀ مرگباری که روی هدف قفل می‌کند
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند " خانۀ گربه‌" را که در این تصویر به شکلی حرفه‌ای استتار شده است، فقط در 3 ثانیه پیدا کنند
ویدئو / پیشگویی‌های شوکه‌کننده بیل گیتس در سال 1995؛ او آینده هوش مصنوعی را 30 سال پیش چگونه می‌دید؟ این مصاحبه را حتما ببینید!
(عکس) تاریخی که از خاک بیرون آمد؛ قابی بی‌نظیر از تخت جمشید قبل از حفاری در دوران قاجار
ویدیو/ "معبد چغازنبیل"، نخستین اثر ایرانی در فهرست آثار جهانی یونسکو/ شاهکاری از معماری خشتی و آجرهای کتیبه‌دار "زیگورات" با خطوط ایلامی و اکّدی
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با سخنرانی "پیتر دینکلیج" بازیگر نقش لنیستر در فیلم «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی و آموزش اصطلاحات پرکاربرد
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....