بیوگرافی و زندگی خصوصی محمود پاک نیت، بازیگر نقش ارباب عزت سالاری در پس از باران + فیلم و عکس های جذاب ودیدنی

  چهارشنبه، 20 آذر 1398   زمان مطالعه 2 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی محمود پاک نیت، بازیگر نقش ارباب عزت سالاری در پس از باران + فیلم و عکس های جذاب ودیدنی
محمود پاک‌نیت (زاده 10 دی 1331 در کازرون) بازیگر ایرانی است.محبوبیت این بازیگر توانمند بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال های خاطره انگیز روزی روزگاری در نقش حسام بیگ و سریال پس از باران در نقش ارباب است.

فهرست مطالب


خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی

زندگی هنری

آثار

افتخارات

اینستاگرام

آلبوم تصاویر

فیلم


خلاصه بیوگرافی محمود پاک نیت


نام : محمود

نام خانوادگی : پاک نیت

تاریخ تولد : دهم دی ماه 1331

تحصیلات : کارشناسی بازیگری

رشته هنری : بازیگری

محمود پاک نیت و نوه اش هانا

زندگی شخصی و خانواده محمود پاک نیت


محمود پاک نیت در تاریخ دهم دی ماه سال 1331 در کازرون متولد شد و یکی از بازیگران شیرازی سینما و تلویزیون بشمار می رود. بدلیل اقتضای شغلی پدر محمود پاک نیت، آن زمان خانواده شان به کازرون نقل مکان کرده بودند که آقای بازیگر هم در همان جا متولد شد.

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت و مهوش صبر کن

ازدواج محمود پاک نیت


همسر محمود پاک نیت، خانم مهوش صبرکن است که او هم مثل شوهرش بازیگری میکند و این دو جزو زوج های سینمایی موفق هستند. فاصله سنی بازیگر نقش ارباب سریال پس از باران و همسرش 8 سال بوده و مهوش صبرکن متولد 1339 در شیراز است.

سال 56 در تئاتری به نام شاتره با یکدیگر آشنا شده و به قول خود آقای پاک نیت، که یک دل، نه صددل عاشق و درخواست ازدواج خود را مطرح کرد تا اینکه بعد از دوسال مهوض صبر کن به این درخواست جواب مثبت داد.

بازیگر نقش مادرزن ارباب و مادر خانم بس در سریال پس از باران در این باره می گوید:

من اون موقع فقط 18 سالم بود و به تنها چیزی هم که اصلا فکر نمی کردم، ازدواج بود، به همین خاطر هیچ ملاک خاصی نداشتم، اما عشق و علاقه ما به همدیگه باعث شد که باهم ازدواج کنیم.

فرزندان محمود پاک نیت و مهوش صبرکن


به گفته خود زوج بازیگر، آنها صاحب 2 فرزند پسر به نام های مسعود و مهرداد هستند.

محمود پاک نیت و پسرش

محمود پاک نیت

زندگی هنری و اجتماعی محمود پاک نیت


محمود پاک‌نیت، از سال 1348 در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در 52 نمایش حضور یافت. وی در سال 1352 به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. او مدتها در گروه تئاتر (آزاد شیراز) عضو ثابت بود. بعد از بازی در تئاتر «بی تو مهتاب شبی…» به کارگردانی علینقی رزاقی توسط امرالله احمدجو برای بازی در سریال روزی روزگاری دعوت بکار شد. از سال 1367 به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

پاک‌نیت با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت، و محبوبیت او با مجموعه‌های پس از باران و پشت کوه‌های بلند ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است.

آثار هنری محمود پاک نیت

  • مجموعه های تلویزیونی

روزی روزگاری

روزی روزگاری


1370–1371

پدرسالار

پدرسالار


1372–1374

هتل پیاده رو

هتل پیاده رو


1378

روشن تر از خاموشی

روشن تر از خاموشی


1382

پس از باران

پس از باران


1379

شب دهم

شب دهم


1380

خانه ای در تاریکی

خانه ای در تاریکی


1382

یوسف پیامبر

یوسف پیامبر


1382

در چشم باد

در چشم باد


1389

ساختمان 85

ساختمان 85


1389

پرده نشین

پرده نشین


1393

شهرزاد

شهرزاد


1394

نفس گرم

نفس گرم


1394

حکایت های کمال

حکایت های کمال


1398

نوار زرد 2

نوار زرد 2


1396

گیلدخت

گیلدخت


1400

تب و تاب

تب و تاب


1402

افتخارات محمود پاک نیت


اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینستاگرام محمود پاک نیت


محمودپاک نیت در اینستاگرام از طریق صفحه شخصی خود با نام کاربری mahmood_pakniyat در ارتباط است.

اینستاگرام محمود پاک نیت

آلبوم تصاویر محمود پاک نیت


محمود پاک نیت

محمود پاک نیت، همسرش، پسرش و نوه ها

محمود پاک نیت، همسرش، پسرانش، عروس هایش

محمود پاک نیت و عزت اله مهرآوران

محمود پاک نیت و شهاب حسینی و همسرش

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت در جوانی

محمود پاک نیت و نوه اش هانا

سکانسی از بازی محمود پاک نیت در سریال شهرزاد



4 دیدگاه
  دیدگاه ها
دایانا وکیلی
5 ماه پیش

چه عالی چه متعالی
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (657 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (16 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان