زندگی خصوصی محسن کیایی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  شنبه، 11 آبان 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
زندگی خصوصی محسن کیایی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
محسن کیایی (زاده ۱۳۶۰ - تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است.

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی متولد 1360 در تهران، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی است، برادر بزرگش مصطفی کیایی کارگردان و فیلمنامه نویس است، محسن شدیدا فوتبالی و طرفدار پرسپولیس است.

تصویر

ازدواج و همسرش

وی در سن 21 با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند و بیشتر کسانی که آشنایی با آنها ندارند خیال میکنند دوست پسر و دوست دختر هستند !. این زوج تا کنون بچه دار نشده اند و بچه دار شدن در آینده جزو برنامه شان است.

محسن کیایی : همسرم مشوق خيلي خوب من در كارهاي هنری است و در خلق فيلمنامه هايم هم سهم زيادی دارد چون خودش هم دست به قلم است.

تصویر

کشف استعداد بازیگری

محسن کیایی می گوید: در همان دوران مدرسه اولین جایزه تئاترم را گرفتم و فهمیدم استعداد بازیگری دارم، اما قبل از آن عمویم اسم من را طوطی گذاشته بود. من از آن بچه هایی بودم که خیلی حرف می زدم و جوک های بی مزه تعریف می کردم و به همین دلیل عمویم من را طوطی صدا می زد.

در مدرسه هم دبیرهای پرورشی مان به خاطر حضور من در تئاتر به حدی من را قبول داشتند که کلید اتاقشان را به دست من می دادند و تئاتر هم بهانه خوبی برای از کلاس در رفتن بود. ما به بهانه تئاتر از کلاس بیرون می آمدیم و دورهم جمع می شدیم و بعد هم دوستانمان را جمع و برایشان اجرا می کردیم تا اینکه در ۱۷ سالگی اولین تئاتر حرفه ای ام را در جشنواره نمایشگران فردا در کرج روی صحنه اجرا کردم.

داوران آن جشنواره گلاب آدینه، داریوش ارجمند، حسین مسافر آستانه و مهدی هاشمی بودند و من در آن جشنواره استانی جایزه ۱ بازیگری را گرفتم و از آن زمان بازیگری برایم جدی شد.

شروع فعالیت هنری

سامان دارابی و فرناز رهنما از جمله همدوره های من در دانشگاه هنر و معماری بودند در ادامه در کنار مصطفی به سراغ دستیار کارگردانی رفتم و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که ساخت، در کنارش بودم

بازیگری

فعالیت خود را با سریال کودک بنام رویای گلی و سریال ایپزودی شاهین می خواند از سال 1379 شروع کرد اما ورودش به سینما با فیلم بعد از ظهر سگی بکارگردانی برادرش در سال 88 بود.

تصویر

شهرت

محسن کیایی با سریال راه در رو بکارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 90 به شهرت رسید سپس نقش او بعنوان روحانی در سریال پرده نشین بکارگردانی بهروز شعیبی در سال 90 به محبوبیت رسید.

پرسپولیسی ام

من به فوتبال خيلي علاقه دارم، عاشق تيم پرسپوليس هستم اوقات فراغت خودم را بيشتر صرف فوتبال می كنم و گاهی نيز همراه همسرم به سينما می روم

اسطوره هام

اسطوره من احمدرضا عابدزاده است هميشه او را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم در خارج از ايران هم من بوفون را دوست دارم و خيلی از او خوشم می آيد. مهدی طارمي و محسن مسلمان از دوستان من هستند

شهرت و تاثیر آن در زندگی

اولين باری كه احساس كردم مردم نوع ديگری به من نگاه می كنند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت آميز مردم، امضاء خواستن، عكس انداختن و… آن ها برايم خيلي جالب بود. اما زماني كه به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتيم، احساس كردم زير يک ذره بين بزرگ قرار گرفته ايم و ديگر مثل سابق آزاد نيستيم و نمی توانيم حتی در خيابان پياده روی كنيم.

تصویر

آدرس پیج اینستاگرام

در مطلب بالا بیوگرافی محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون را خواندید، همچنین شما برای پیگیری فعالیت های هنری وزندگی روزانه وی می توانید به آدرس اینستاگرام وی مراجعه کنید.

mohsen_kiaee@

فیلم شناسی

سینما

  • بی صدا حلزون (بهرنگ دزفولی زاده-۱۳۹۸)
  • مطرب (مصطفی کیایی-۱۳۹۷)
  • ماجرای نیمروز:ردخون (محمدحسین مهدویان - ۱۳۹۷)
  • دینامیت (مسعود اطیابی - ۱۳۹۷)
  • جشن دلتنگی (پوریا آذربایجانی - ۱۳۹۶)
  • چهارراه استانبول (مصطفی کیایی - ۱۳۹۶)
  • لونه زنبور (برزو نیک نژاد - ۱۳۹۶)
  • در وجه حامل (بهمن کامیار - ۱۳۹۶)
  • استیگمات (مجیدرضا مصطفوی - ۱۳۹۶)
  • ایستگاه اتمسفر (مهدی جعفری - ۱۳۹۵)
  • سد معبر (محسن قرایی - ۱۳۹۵)
  • یک روز بخصوص (همایون اسعدیان - ۱۳۹۴)
  • نقطه کور (مهدی گلستانه - ۱۳۹۴)
  • بارکد (مصطفی کیایی - ۱۳۹۴)
  • عصر یخبندان (مصطفی کیایی - ۱۳۹۳)
  • خط ویژه (مصطفی کیایی - ۱۳۹۲)
  • ضد گلوله (مصطفی کیایی - ۱۳۹۰)
  • بعد از ظهر سگی (مصطفی کیایی - ۱۳۸۸)

تلویزیونی

  • کشیک قلب (حسین مهکام - ۱۳۹۵)
  • سر به راه (سعید سلطانی - ۱۳۹۳)
  • پرده نشین (بهروز شعیبی - ۱۳۹۳)
  • مهمانان ویژه (سیدجواد رضویان - ۱۳۹۱)
  • راه در رو (سعید آقاخانی - ۱۳۹۰)

شبکه نمایش خانگی

  • هم گناه (مصطفی کیایی - ١٣٩٨)
  • ساخت ایران ۲ (برزو نیک نژاد - ۱۳۹۷)

نویسنده

  • لونه زنبور (برزو نیک نژاد - ۱۳۹۶)
  • خوب بد زشت (منوچهر هادی - ۱۳۹۳) (طراح فیلمنامه)
  • مهمانان ویژه (سیدجواد رضویان - ۱۳۹۱)

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (628 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (194 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (28 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان