زندگی خصوصی میلاد محمدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 16 دی 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی میلاد محمدی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
میلاد محمدی (زادهٔ ۷ مهر ۱۳۷۲ - تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال خنت در پست مدافع چپ بازی می‌کند.

بیوگرافی میلاد محمدی

میلاد محمدی متولد 7 مهر 1372 در تهران، فوتبالیست است سرعت فوق العاده ای دارد، خودمانی و ساده حرف می زند و می گوید بچه پایین شهر است بخاطر سرعت فوق العاده اش به میگ میگ مشهور است.

تصویر

خانواده ورزشی

بچه پایین شهر هستیم و به این موضوع هم افتخار می کنیم، دو برادر دیگرمان میثم و محسن پرورش اندام کار می کنند و هر دو مشوق ما برای ورزش به شمار می روند.

تصویر

برادر دوقلو

میلاد و مهرداد محمدی دو برادر دوقلو هستند، میلاد 5 دقیقه زودتر بدنیا آمده و هر دو فوتبالیست اند، دو برادر بزرگ بنام میثم و محسن و یک خواهر نیز دارند.

تصویر

مدلینگ

نشریه بولا اسپورت مالزی در گزارشی از پتانسیل چهره جذاب میلاد محمدی برای مدلینگ خبر داد، اما خود میلاد می گوید اصلا به این فکر نکردم روزی مدل شوم من بازیکن فوتبالم و سخت گرفتار تمرینات و بازی، بنابراین وقتی برای انجام کار مدلینگ ندارم.

ازدواج

آقا میلاد محمدی روز یکشنبه 15 دی ماه 1398 در 26 سالگی با انتشار عکس بالا رسما خبر ازدواج خود را اعلام کرد و به جرگه متاهلان پیوست.

تصویر

شروع با تیم محلی

فعالیت خود را از 14 سالگی با تیم محلی جاوید فلاح در منطقه فلاح تهران به صورت جدی شروع کرد سپس به آکادمی استیل آذین رفت و مدتی بعد برای سربازی در نیروی زمینی بازی کرد.

درخواست تست از استیلی

سال 93 : روزی به تمرینات تیم راه آهن رفتم و به آقا حمید استیلی گفتم بچه پایین شهر هستم و زحمت زیادی کشیدم، می شود مرا ببینی، ایشان هم لطف کردند از من تست گرفتند همان روز به عضویت راه آهن درآمدم.

تصویر

ماجرای ترانسفر به روسیه

در سال 94 با هماهنگی تیم راه آهن برای تست تیم اشتورم گراتس به اتریش رفته بود؛ در بازی دوستان این تیم با تیم روسی مورد توجه مربیان رقیب قرار گرفت و به این صورت برای بازی به روسیه دعوت شد.

قرارداد

قرارداد او در سال 93 با راه آهن 50 میلیون و در فصل بعدی 200 میلیون بود، باشگاه ترک گروژنی روسیه با پرداخت 1/3 میلیارد تومان رضایت نامه او را از راه آهن گرفت.

در لیگ بلژیک

میلاد بعد از 3 سال حضو در تیم احمد گروزنی روسیه حالا از سال 2019 در تیم خنت بلژیک بازی می کند و از بازیکنان تاثیر گذار تیم اش می باشد.

تصویر

الگو ها

در ایران الگوی فوتبالی ام مجتبی محرمی است فیلم های بازی آقا مجتبی را دیدم و از آن گذشته او بچه محل ماست، در خارج هم بازی ژوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا را خیلی دوست دارم چون بارسایی هستم.

در جام جهانی و جام ملت ها

درخشش و سرعت فوق العاده او باعث شد کارلوس کیروش به او میدان بازی دهد به همین دلیل تجربه بازی در جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 را در کارنامه خود دارد.

علاقه به شکار و تیراندازی

میلاد در روسیه هم کاری جز تمرین ندارد و حتی در تعطیلات هم مثل دیگر بازیکنان راهی مسکو نمی شود تا خوش بگذراند. میلاد در این باره حرف جالبی می زند و می گوید: وقتی تیم تعطیل می شود خیلی از بچه های تیم راهی مسکو می شوند ولی من برنامه خودم را دارم. باشگاه این امکانات را به ما داده که به یک پادگان نظامی برویم. در آنجا برای شکار به ما اسلحه می دهند. راستش من عاشق شکار کردن هستم و تعطیلاتم را این طور می گذرانم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (517 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (176 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (92 نظر) الهام چرخنده: نمی‌خواهم در قطعه هنرمندان دفن شوم! (87 نظر) (ویدیو) پیام مهم شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان برای مردم ایران / وی بعد از ثبت نام در دانشگاه گفت : رییس جمهور بعدی خودمم منتظر باشید ! (51 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (45 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (34 نظر) خلاقیت خنده دار راننده شمالی، با نوشته پشت کامیون حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس🤣 (28 نظر) شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم (27 نظر) خلاقیت عاشقانه یک مادر ایرانی برای پختن پیتزا حماسه آفرید/ مامان نگو معدن طلا بگو+عکس (27 نظر) نگاهی به ست ورزشی زرد قناری بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در سالن بدنسازی فوق لاکچری/ رقیب تبریزی هادی چوپان در حال درخشیدن +فیلم (24 نظر) نگاهی به کیک تولد شکلاتی آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (23 نظر) لحظه اعطای جایزه 60 میلیاردی بهروز تابانی قهرمان پرورش اندام تبریزی در دبی پرو +فیلم (23 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش شمالی با عکس حشمت فردوس حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (22 نظر) زهرا گونش نه مرسی ما آیتک سلامت داریم / فیلم درخشش ستاره آذری چشم رنگی والیبال ایران در زمین مسابقه 😍 (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه شهاب حسینی: انقد خدا از قواره من بلندتر به من داده همین الان اگه خدا ترمز دستی رو بکشه و بگه اسنپ کار کن نه تنها طلبکار نیستم بلکه بدهکارشم تغییر چهره سایت رهبر معظم انقلاب بعد از ترور اسماعیل هنیه+عکس شهاب حسینی باعث جدایی این کارگردان از نامزدش شد+ویدئو حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی