زندگی خصوصی نگار عابدی و طلاقش+ عکس های جالب و دیدنی

  دوشنبه، 11 آذر 1398   زمان مطالعه 5 دقیقه
زندگی خصوصی نگار عابدی و طلاقش+ عکس های جالب و دیدنی
نگار عابدی (زادهٔ ۱۸ بهمن ۱۳۴٩ در اهواز) بازیگر ،تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌است.

بیوگرافی نگار عابدی

نگار عابدی متولد 18 بهمن 1349 در اهواز، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، تنها یک دختر از همسر سابقش دارد. او در رشته پيلاتس (آمادگی جسمانی روحی) هم فعالیت میکند.

تصویر

ازدواج و طلاق

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت چند سال پیش به طلاق منجر شد بعد از آن هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد.

تصویر

بعد از طلاق

وقتی دخترم هنوز به دبستان نرفته بود من و همسر سابقم، هدایت هاشمی حس كردیم كه مسیر زندگی مان را باید از هم جدا كنیم به همین خاطر مدتی به اتفاق دخترم به منزل پدر و مادرم رفتم تا كارهای مربوط به جدایی انجام شود.

رابطه با دخترش

رابطه من و دخترم از همان ابتدا یك رابطه دوستانه بود به نظرم وقتی بچه ها با پدر و مادرشان رفیق هستند، راحت تر مسائل شان را با آنها در میان می گذارند اِمای من هم از همان دورانی كه كم سن و سال بود تا حالا كه كلاس اول ابتدایی رفته عادت كرده همه چیز را برایم تعریف كند، همین موضوع ما را به شدت به هم نزدیک می كند.

تصویر

ارزش مادر شدن

برخی از بازیگران فکر می کنند با ازدواج و بچه دار شدن شان جایگاه شان در بازیگری به مخاطره می افتد و باعث می شود که نتوانند مانند سابق کار کنند درحالی که در کشورهای صاحب سبک در عرصه بازیگری ما شاهد آن هستیم که چهره های مطرح تشکیل خانواده می دهند و صاحب خانواده پرجمعیتی هم می شوند. فکر می کنم باید جلوی این موج را که به نظر می رسد پشت آن عمدی هم در کار باشد را گرفت و اجازه داد افراد در فضای سالمی به حرفه بازیگری بپردازند.

شاید به شکل مقطعی بازیگران بتوانند به واسطه چهره و موقعیتی که ایجاد می کنند پیشرفت کنند اما شک نداشته باشید چون جایگاهی که در آن قرار گرفتند واقعی نیست خیلی زود از آن جایگاه کنار کشیده می شوند و فرد دیگری آن جایگاه را تصاحب می کند به همین خاطر همواره سعی کردم در عرصه بازیگری در فضای سالمی حرکت کنم هرچند اگر این سلامت مانع از آن شود که پله های ترقی را به س

تصویر

رعت طی کنم و زمان برایم کندتر بگذرد، اما معتقدم جایگاهی که در این شرایط به دست می آورم قابل اتکاست و برای به دست آوردن آن به توانایی و استعدادم تکیه کرده ام.

خانه داری منافاتی با شیک پوشی ندارد

این روزها تعریف زنانگی تغییر کرده و بسیاری از دختران امروزی فکر می کنند زنانگی صرفا در داشتن ظاهری آراسته است و اینکه خودشان هیچ کاری در خانه انجام ندهند، هرچند فکر می کنم جنس زنانگی و خانه داری در طول سال ها تغییر کرده و در هر نسلی نسبت به نسل قبل عوض می شود و جدا از آن کار در خانه را وظیفه زن نمی دانم اما فکر می کنم اینکه ما زن بودن را صرفا در ظاهر زیبا ببینیم هم اشتباه است.

از گذشته این تصویر خوشایند در مورد خانم ها وجود داشت که در هر خانه ای حضور دارند به آنجا رنگ می دهند و ظاهری آراسته به آن می بخشند و در آن خانه، بوی خوش عطر غذا می پیچد هرچند شاید زن مدرن نتواند همه این کارها را به تنهایی انجام دهد و نباید انجام کار خانه برایش تبدیل به وظیفه شود اما فکر می کنم اگر زنی خانه اش را آراسته کند و غذای دلخواه اهل خانواده را بپزد اعتمادبه نفسش هم بیشتر می شود و قالب کلیشه ای و مصنوعی را هم می شکند.

عشق به تئاتر

پیش از هر چیز این را بگویم كه اساسا و از ریشه خودم را مدیون تئاتر می دانم و عاشق هنر تئاتر هستم، چون همیشه آن تازگی، زنده، صمیمی و مادر بودن تئاتر به نسبت دیگر هنرها مرا خیلی به خودش جذب می كند سینما را هم بعد از تئاتر خیلی دوست داشتم.

تصویر

روانشناس اگر بازیگر نبودم

دوست دارم آدم ها را بشناسم و آنها را بفهمم خیلی به آدم ها فكر می كنم، شخصیت و رفتارشان را تحلیل می كنم روحیه شناختی بالایی دارم شاید اگر بازیگر نمی شدم روانشناس می شدم.

از بی بی سی تا شکسپیر

وقتی تنها 9 سالم بود تمام نمایشنامه های شكسپیر را خوانده بودم در آن مقطع ما به واسطه شغل پدرم در شهر اهواز زندگی می كردیم و به همین خاطر می توانستیم سایر شبكه های عرب زبان را هم بگیریم. من هم از این فرصت استفاده می كردم و تئاترهای معروفی نظیر «رومئو و ژولیت» كه از شبكه بی بی سی پخش می شد را تماشا می كردم.

شروع بازیگری

از کودکی علاقه به بازی داشت اما 20 ساله بود که با دیدن آگهی کلاس بازیگری از رشته اش انصراف داد و در این کلاس ها ثبت نام کرد و زیر نطر مهتاب نصیبرپور و رویا تیموریان دوره دید او سپس وارد عرصه تئاتر شد و از این طریق به سینما در سال 87 با فیلم مانا معرفی شد و سپس حضور موفقی در تلویزیون داشت.

تلویزیون و شهرت

با سریال نگرانی از شبکه دو وارد قاب تلویزیون شد اما در سال 1392 با سریال دودکش شناخته شده و سپس با سریال شمعدونی سال 93 به شهرت زیادی رسید.

تصویر

نقش های تاریخی که رد کردم

برای ایفای نقش خانم كوچیک سریال پس از باران از من دعوت شد اما به قدری بازی در تئاتر برایم مهم بود كه آن پیشنهاد را رد كردم، همین موضوع را در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک هم تكرار كردم. اگر بدانم آخرین نفر هستم، خیلی وحشتزده می شوم.

تنهایی نگار عابدی

معمولا در تنهایی شعر می خوانم، عبادت می کنم، گاهی وقت ها روزه می گیرم و … اینها کارهایی است که از نظر معنوی خیلی به من کمک و من را به خدا نزدیک می کند.


7 دیدگاه
  دیدگاه ها
ساجده
2 سال پیش

تیپ محجبه خیلی بهش میاد وقتی تو سریالا محجبس خیلی زیبا و معصوم میشه 😍💕🙂
ع
2 سال پیش

🙃😊😍
محمدمحبی
3 سال پیش

بازیگری پر احساس هستند.و همیشه خنده رو.
بازدیدکننده
3 سال پیش

بازیگری پر احساس هستند.
نا شناس رحمانی
3 سال پیش

موفق باشید خانم عابدی
بازدیدکننده
3 سال پیش

تو تمام بازیهاتونم خوب درخشیدن مخصوصاً تو مجموعه های دودکش
بازدیدکننده
3 سال پیش

آفرین به خانم نگار عابدی تمام حرفای شمارو می پذیرم کلا تو تمام کاراتون میشه فهمید که خانم خوبی هستین وازاینکه گفتین تو وقت بیکاری خودتونو با نوشتن و شعرو نمازو روزه وو عبادت مشغول می کنید خیلی خوشم اومد چون تا به حال هیچ هنر پیشه ای ازخذا و عیادت به درگاهش چیزی نگفته بود .خیلی خوبه که آدم در زندگیش خدارو از یاد نبره پس اگه ناراحت نمی شین تو جشنواره ها و دور همی دوستانه سعی کنید بخاطر نمازتان حجابتان یادت نره زیبایی فقط برا همسر هست نه دید دیگران موفق باشید ان شاالله که دخترت دانشگاه بره وخوبتر ا
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (227 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (16 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر) عکسی از شوهر کم سن و سال فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش (4 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس