زندگی خصوصی نگین پارسا و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 18 اسفند 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی نگین پارسا و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
نگین پارسا نوازنده، آهنگساز و خواننده زن ایرانی اسـت

بیوگرافی نگین پارسا

نگین پارسا نوازنده، آهنگساز و خواننده زن ایرانی متولد سال ۱۳۶۸ در تهران اسـت، نگین پارسا در مارکت موسیقی ایرانی کاملا شناخته شده و اکنون با خواننده هاي زیادی بـه خصوص در زمینه راک همکاری می کند.

تصویر

مخالفت خانواده

خانواده اش هیچکس موزیسین نبوده اما همه ی بطور حرفه اي مخاطب موسیقی بوده اند و موسیقی را دوست داشتند ولی در ابتدا از وی حمایت نکردند، اما در نه سالگی کـه راکت بدمینتون را مثل گیتار میگرفته و شروع بـه خیالپردازی نوازندگی می کرده پدرش بخاطر این شوق و علاقه برایش گیتار میخرد و نگین شروع به یادگیری موسیقی کرد.

تمرین با شبکه MITV

با گوش دادن به آهنگ های شبکه MITV تمرینات خود را با ایده از سبک راک شروع کرد و با ضبط آهنگا و تمرین تکرار تا مدت ها بصورت انفرادی ، نواختن را یاد گرفت

تصویر

زیر نظربابک ریاحی پور

او موسیقی را نزد بابک ریاحی پور یاد گرفت. شروع جدی و تازه او از آشنایی با کاوه یغمایی شکل گرفت با حمایت کاوه یغمایی از نگین پارسا او توانست بیشتر رشد کند.

همکاری با خوانندگان

اولین حضور خانم پارسا روی استیج با کاوه یغمایی در قامت همخوان بود سپس با رضا صادقی و بنیامین بهادی هم بعنوان نوازنده گیتار و همخوان همکاری داشت

تصویر

ممنوع الفعالیت نگین پارسا

نگین پارسا، چندی پیش ودر جریان کنسرت حمید عسکری بعلت تکخوانی در کنسرت ممنوع الکار شد. حمید عسکری نیز پس ازآن کنسرت ممنوع الفعالیت شد.

تصویر

موسیقی مورد علاقه

موسیقی مورد علاقه من راک هستش و تمرکز اصلی من روی موسیقی و آواز خواندن است ولی متاسفانه این نوع موسیقی در کشور من مخاطب زیادی ندارد. نگین پارسا در حال جمع کردن گروه راک خودش اسـت و برای آینده اش برنامه هایي دارد و بـه آنها امیدوار اسـت. در سال 96 نیز مدتی در گروه داک شهره سلطانی ، نوازنده بود.

فعال در مدلینگ

نگین پارسا بخاطر چهره متفاوت خود مدتی نیز در عرصه مدلینگ وارد شده و بیشتر در عکاسی های هنری و میکاپ تبلیغاتی دیده می شود.

تصویر

بیماری نادر پدر

پدرم ظرف مدت 8 ساعت در حالی که هوشیار و سالم بود تمام اعصاب محیطی بدنش را از دست داد قلح شد و چند روز بعد به کما رفت بعدا متوجه شدیم مبتلا به بیماری نادری بنام «جی بی اس» هست که با تلاش زیاد و بعد دو سال درمان ایشان در ICU به زندگی بازگشت اما ویلچر نشین شد

تصویر

خواستگاری در بیمارستان!

نگین می گوید وقتی پدرش در بیمارستان بوده خواستگارهای زیادی داشته و بالای سر پدرش برای خواستگاری حاضر می شدند! حتی پزشک هایی که مجرد بوده اند هم به نگین پیشنهاد ازدواج داده بودند.

رابطه عاطفی نگین پارسا و بابک ریاحی پور

بابک ریاحی پور استاد نگین پارسا بوده و نگین پارسا در مصاحبه با تی وی پلاس عنوان کرد که با استادش در سال 90 رابطه عاطفی داشته ، وی گفت که بابت این موضوع به هیچ عنوان پشیمان نیست و به آن افتخار می کند و در هنر ، زندگی و موسیقی از استادش بسیار آموخته است و بابک را پخته و صادق می داند. نگین عنوان کرد که هدف از این رابطه عاطفی ازدواج نبوده و با بیمار شدن پدرش به سمت خانواده اش برای کمک معطوف شده تا تمام وقت به بهبود پدر کمک کند. او در مصاحبه اش گفت که می داند در حال حاضر بابک ریاحی پور ازدواج کرده و برایش آرزوی موفقیت کرد.

تصویر

8 دیدگاه
  دیدگاه ها
عبدالواحد
1 سال پیش

نگین پارسا
دیانا
3 سال پیش

خوشگله
ناشناس
3 سال پیش

صدتا عمل کرده تا خوشگل شده
Nزیباست
3 سال پیش

خوشکله واقعا
مانی
3 سال پیش

این دیگه کیه
بازدیدکننده
3 سال پیش

کی این رو می شناسه الکی گندش میکنین
بازدیدکننده
3 سال پیش

ب ما چه
F
3 سال پیش

خوشگله
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (521 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (162 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (71 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (8 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر) عکسی از شوهر کم سن و سال فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش (4 نظر) 4 پسر و 2 دختر رهبر معظم انقلاب، داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس (4 نظر)
تیتر امروز   
اخبار لحظه به لحظه مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در حواشی انتخابات 1403
5 روش بی نظیر برای اینکه فضای خانه بزرگتر دیده شود
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 12 تیر 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 12 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 12 تیر 1403
فال انبیاء روزانه سه شنبه 12 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 12 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 12 تیر 1403 + فیلم
سلاخی برادر در رختخواب به دست مرد جوان /قاتل با پلیس تماس گرفت
نوزادانی بالدار که نگهبان مردگان این گورستان هستند+عکس
تبریک تولد متفاوت نوه دختری امام (ره) به پسر سید حسن خمینی + عکس / رئیس جمهور آمریکا هم خرداد ماهی بود!
دستگیری گدایی که در قزوین تظاهر به معلولیت می‌کرد! / فقط ببین از چه راهی مردم رو گول می‌زد!
از کپل و مخمل تا زی زی گولو و هادی و هدی/ ما بزرگ شدیم و آنها عروسک ماندند+عکس
رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ...
حشمت الله فلاحت پیشه: آراء قالیباف در هر 2 سبد پزشکیان و جلیلی ریخته خواهد شد
منتخب روز   
تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس