زندگی خصوصی ریحانا خواننده پاپ و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 30 دی 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
زندگی خصوصی ریحانا خواننده پاپ و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
روبین ریانا فنتی (به انگلیسی: Robyn Rihanna Fenty) (زادهٔ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸) که به‌طور حرفه‌ای با نام ریانا (به انگلیسی: Rihanna) شناخته می‌شود خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند ارایشی معروف fenty beauty و دیپلمات اهل باربادوس است.

بیوگرافی ریحانا

ریحانا .روبین ریانا فنتی متولد ۲۰ فوریه ۱۹۸۸ در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس است. ریحانا خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند ارایشی معروف fenty beauty و دیپلمات اهل باربادوس است.
تصویر

خانواده

مادرش «مونیکا» یک حسابدار بازنشسته و پدرش «رونالد» سرپرست یک انبار بود دو برادر به نام های «روری» و «راژاد» و همچنین دو خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی دیگر از طرف پدرش دارد.
تصویر

دستفروشی

معمولاً روزها به همراه پدرش در یکی از خیابان های شهر مشغول فروش لباس می بود. وی در یک خانه ۳ اتاقه به همراه خانواده اش در شهر بریج تاون زندگی می کرده است.

خوانندگی در کودکی

علاقه ریانا به موسیقی از دوران کودکی شروع شد و از همان دوران به موسیقی «رگی» علاقه مند شد و در هفت سالگی خوانندگی نیز می کرد. ریانا در دوران دبیرستان موفق به تشکیل گروهی موسیقی نیز می شود.
تصویر

شروع فعالیت حرفه ای خوانندگی

در دسامبر ۲۰۰۳ بود که ریانا با ایوان روجرز آشنا می شود. روجرز از وی دعوت کرد تا جلوی او نیز آهنگی اجرا کند. اجرا و خوانندگی ریانا روجرز را تحت تأثیر قرار داده و این شد که از ریانا دعوت می کند و در نهایت نیز ریانا به همراه مادرش به شهر کانکتیکت در آمریکا می روند تا بتواند با کمک روجرز چند آهنگ نمونه ضبط کند. در اواخر ۲۰۰۴ چهار نمونه آهنگ های ریحانا به کمپانی های مختلف ازجمله دف جم ارسال شد. مدیر وقت این شرکت جی زی بود، بعد از شنیدن صدای ریانا با شک و تردید از وی دعوت به حضور در شرکتش کرده تا جلوی وی نیز یک آهنگ را شخصاً اجرا کند. ریانا در فوریه ۲۰۰۵ برای اجرا مقابل جی زی به نیویورک، مقر شرکت دف جم رفته و سه آهنگ را اجرا می کند. پایان این مسافرت به نیویورک با بستن قراردادی با شرکت دف جم پایان می پذیرد.

اولین آلبوم

اولین آلبوم وی با نام موسیقی خورشید در ماه اوت ۲۰۰۵ روانه بازار می شود. این آلبوم توانست رتبه دهم در بیلبورد ۲۰۰ را از آن خود کرده و گواهینامه طلایی ای را نیز از انجمن صنعت ضبط موسیقی آمریکا دریافت نمود. موسیقی خورشید همچنین موفق به فروش بیش از دو میلیون کپی در دنیا شد و بازخوردهای متفاوتی را نیز دریافت کرد.
تصویر

بازیگری

ریانا در سال 1384 اولین فیلم سینمایی خودش را نیز بازی کرد. نام این فیلم کشتی جنگی بود و در آن ریانا نقش یکی از افسران نیروی دریایی را بازی می کند. عمده نظرات نسبت به این فیلم و نقش آفرینی ریانا متوسط رو به منفی بوده و وی نتوانست موفقیت خوبی در این زمینه پیدا کند. بخاطر بازی در این فیلم ریانا برنده جایزه تمشک طلایی برای بدترین بازیگر نقش مکمل زن شد. در ادامه ریانا در بخشی از ویدئوی کیتی پری: بخشی از من که در مورد زندگی نامه دوستش کیتی پری است و همچنین قسمت اول از فصل دوم یک برنامه تلویزیونی محصول اپرا وینفری شرکت کرد. کیتی پری و ریحانا دوستان بسیار صمیمی هستند. و تقریبا هر سال ریحانا یک فیلم بازی می کند.

برنده جایزه زیبایی

ریحانا در دوران تحصیل در مدرسه، یک بار در جشنواره زیبایی شرکت کرده و برنده جایزه «میس کامبیرمیر» شده است.

تحصیل در دانشکده افسری

ریحانا در دبیرستان نه تنها در جشنواره زیبایی شرکت کرده، بلکه در مدرسه افسری نیز نام نویسی کرده و دوره های ارتش را پشت سر نهاده است.اما بعد از ورود به هنر آنرا ادامه نداد.
تصویر

تتوهای ریحانا

جالب است بدانید این خواننده جوان، 23 تاتو روی بدن خود دارد و اعلام داشته که در آینده به تعداد آن ها خواهد افزود. یکی از تاتوهای وی جمله ای با این مفهوم است:«هرگز بازنده نخواهم بود، زندگی همیشه یک درس است.» این جمله الهام بخش، یکی از شعارهایی است که او را در مسیر موفقیت های هر چه بیشتر یاری می رساند.

بیمه پاهاش

ریحانا در سال 2007 میلادی پاهای خود را به مبلغ 1 میلیون دلار بیمه نمود.
تصویر

برند عطر ریحانا

ریحانا برند عطری با نام خود را دارد.

ریحانا سبزیجات دوست ندارد

ریحانا بیشتر به خوردن میوه و نوشیدن آب علاقه دارد و سبزیجات را دوست ندارد و تا حد امکان از مصرف آن ها خوددداری می نماید. وی همچنین از غذاهای هندی، چینی، مکزیکی و ژاپنی فراری است و حاضر به صرف آن ها نیست.

یکی از زنان تاثیرگذار جهان

در سال 2012، مجله تایم، ریحانا را در جایگاه بیستم در فهرست «100 فرد تاثیرگذار جهان» دسته بندی کرد.

تصویر

ریحانا بنیان گذار موسسه «ایمان» است

در سال 2006 میلادی، ریحانا موسسه «ایمان» را به منظور کمک و درمان کودکان تاسیس نمود.

خشونت خانگی ریحانا

در سال 2009 میلادی، ریحانا وی نتوانست در پنجاه و یکمین مراسم جوایز گرمی حاضر شود. بعدها اعلام کرد که دلیلش این بوده که کریس براون، نامزدش، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. در دادگاه رسیدگی به این شکایت، براون مجرم شناخته شد.

تصویر

11 دیدگاه
  دیدگاه ها
شاهرخ
2 سال پیش

واقعآ گل گفتی هموطن گلم احسند👌👏👏👏👏💔🖤❤🖤❤🖤❤🖤〽️
Bahar
2 سال پیش

خیلی جذابه
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی خوشکله و صداش هم قشنگه 💜
.
3 سال پیش

واقعا خیلی بدهست حرفاتون تمام موجودات خداوند زیبا هستن و اینکه ایشون نگفتن درمورد قیافش نظر بدین هرچند بدین یاندین براش فکرنکنم مهم باشه😏
Harley Quinn
3 سال پیش

اون واقعا زشته قبول کن اره هممون قیافه ی زیبایی داریم حتی خودت ولی ریحانا مثل میمونه البته هر کی نظری داره از نظر من اون خیلییییییی زشته از شتم گذشته
بازدیدکننده
3 سال پیش

اینجا صورتش باد کرده بعدشم تو خودت خوشکلی اینجور حرف میزنی خیلیم خوشکله تو خودت مشکل داری با قیافش قرار نیس کاری کنیم
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی اونایی که میگن زشته خودشون قیافه دارن
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی مسخره است هر بی بوته ی اظهار وجود میکند
جمز
4 سال پیش

مگه قیافش میخوای خواننده باید صداش ببینی
1
4 سال پیش

تو خودت خوشکلی ! قشنگ !
محمد
4 سال پیش

واقعااا بدونه آرایش قیافه نداره اونجایی که مرده زدش رو ببینین تو رو خدد قیافش مثه.... خیلی زشته فقط با آرایش و پول شهرت پیدا کرده😒
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (49 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان