زندگی خصوصی سید جواد هاشمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  یکشنبه، 17 آذر 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی سید جواد هاشمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
سید جواد هاشمی پوراصل (زادهٔ ۲۷ دی ۱۳۴۴ بندر انزلی)، هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و مجری ایرانی است. او در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

بیوگرافی سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی متولد 27 دی 1344 در بندر انزلی، بازیگر استفارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد و تابحال 29 بار در فیلم و سریال شهید شده و تجربه نویسندگی، کارگردانی و مجری گری هم دارد.

تصویر

خانواده + شروع

در محله مسیحی نشین بندر انزلی متولد شده است. فعالیت خود را از سال 1358 وقتی 14 ساله و دانش آموز بود با نمایش حج ابراهیم، حج عاشورا در تئاتر شهر شروع کرد تا اینکه سال 63 بعنوان معلم وارد آموزش و پرورش شد. در کنار تدریس در زمینه های سرورد و آهنگ های انقلابی نیز وارد فعالیت شد، ایشان از سال 62 نیر نویسندگی و کارگردانی را از تئاتر آغاز کرد.

ناراحتی مادرم از شهید نشدم

مادرم آدم خیلی مذهبی بود، روی سردر خانه یک تابلو نوشته بود که هر که باشد با خمینی بد گمان / حق ندارد پا نهد در این مکان … من همه زندگی ام را مدیون مادرم هستم، واقعا دوستش دارم شما فکر کنید یک پسر بیشتر نداشت و آن را هل می داد به سمت جبهه ! سرافکنده بود که شهید نشدم (خنده)، البته هنوز هم امیدوار است که مادر شهید شود.

تصویر

ازدواج و همسرش

سید جواد هاشمی سالهاست با فرزانه پورحسینی متولد 1348 ازدواج کرد که ثمره آن دو فرزند بنام ها محسن متولد 1370 و فاطمه متولد 1374 می باشد فرزانه (ربابه) پورحسینی دارای دیپلم تجربی و خانه دار است.

تصویر

حضور در جبهه

در سال 1364 وقتی 20 ساله بود تصمیم گرفت به جبهه برود اما چون قدش کوتاه بود به شادگان رفت تا از آنجا با تیپ قدس خوزستان اعزام شود مدتی در بخش تبلیغات گردان محمد رسول الله بود تا اینکه به جبهه رفت.

از سینما تا تلویزیون

اولین بار سال 1365 وقتی 21 ساله بود با فیلم سینمایی پرواز در شب به کارگردانی رسول ملاقلی پور وارد سینما شد آشنایی اش با رسول ملاقلی پور در جبهه شروع شد او سپس با فیلم تلویزیونی سیمرغ سال 66 وارد قاب تلویزیون شد.

تصویر

هم دانشگاهی های مشهور

در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران همکلاس خیلی از آدم های بزرگ هنر ایران بودم اصغر فرهادی، حمید فرخ نژاد، علیرضا اوسیوند و همسرش حمیرا ریاضی و سعید آقاخانی این ها همه کسانی بودند که با هم در یک کلاس بودیم.

شاگردان مشهور

شاید کسی باور نکند فرزاد جمشیدی، احسان علیخانی ،امیرحسین مدرس در رده مجری گری، حسین هوشیار، ابوالفضل بختیاری در مداحی، شاگرد های من بودند شاید کسی باورش نشود شهناز حقیقی، امیر بکان، علی تفرشی و علی لهراسبی در حوزه موسیقی، علی سلیمانی، عباس غزالی و خیلی از بازیگرهای اصلی تئاتر شاگرد های من بودند. من برای همه آن ها خوشحالم که بهتر از من شدند.

اجرا و خوانندگی

شاید کمتر کسی بداند که جواد هاشمی هم تجربه خوانندگی تیتراژ داشته است. سال ها پیش هاشمی، تیتراژ فیلم تشنه به کارگردانی حسین قاسمی جامی را آهنگسازی و خوانندگی کرد، وی در زمینه مجری گی ی هم فعالیت دارد؛ می گوید : دوست دارم تمام عرصه های هنری را تجربه کنم، دوست ندارم به من مجری، بازیگر، کارگردان، نویسنده، آهنگساز و بگویند، دوست دارم به من هنرمند بگویند.

تصویر

حاشیه ها

  • در انتخابات ریاست جمهوری ایران 1388 از میرحسین موسوی حمایت می کرد.
  • در مصاحبه ای صریحا اعلام کرد که اقدام گلشیفته فراهانی قابل احترامه و این احترام همانطور که برای الهام چرخنده هست باید برای وی نیز باشد
  • او بارها از بازیگران جم نیز برای بازگشت به ایران و ادامه فعالیت دفاع کرد
  • صحبت های حمایتی او از امیر تتلو خیلی مورد توجه قرار گرفت

بغل همه عکس دارم

من هرگز نگاه سیاسی نداشتم و سیاستم به کسی نزدیک است که اخلاقی و به حق حرف بزن من بغل همه عکس داشته ام با همه رئیس جمهوران عکس دارم و رفیق هستم. چون اعتقاد دارم آنها از مردم رای گرفته اند و باید به آنها احترام گذاشت.

هیئتی ها هم تلویزیون نمی بینند

متاسفانه بخاطر نبود برنامه سازی درست حتی بچه هایی که به هیئت می آیند و عشقه نام اباعبدالله آنها را به هیئت می کشاند هم شب ها تلویزیون خودمان را نگاه نمی کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (642 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (191 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (153 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان