زندگی خصوصی سینا حجازی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  شنبه، 13 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی سینا حجازی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
سینا حجازی متولد 1361 در شهر رضا اصفهان ترانه سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ، رگی است

بیوگرافی سینا حجازی

سینا حجازی (زادهٔ ۳ بهمن ۱۳۶۱ در شهرضا) خواننده، ترانه سرا، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده و بازیگر ایرانی سبک پاپ و رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است.

تصویر

شروع موسیقی از رو کتاب !

سینا حجازی می گوید همه چیز موسیقی را خودم یاد گرفتم و تئوری موسیقی را از روی کتاب های آموزشی آموختم البته به صورت پراکنده به کلاس هایی رفتم که هیچ تجربه ای کسب نکردم مثلا در جلسه دوم کلاس آواز با استاد دعوا کردم و در جلسه سوم کلاس پیانو به استاد گفتم چیزهایی را که درس می دهید، نمی خواهم. شما طبق قواعد و اصولی پیش می روید که به درد من نمی خورد.

بازیگری سینا حجازی

سینا علاوه بر خوانندگی، تجربه ی بازیگری را نیز دارد و در فیلم بلور خون با پدرش همبازی بوده است.

تصویر

پدر بازیگر پسر خواننده

سینا حجازی با قدرت می گوید که فرزند صدرالدین حجازی (بازیگر سینما و تلویزیون) است و هرگز از پارتی و رانت برای به شهرت رسیدن استفاده نکرده جالب است که در این سال ها، صدرالدین حجازی هم هرگز برای پسرش متوسل به پارتی بازی نشده و او نیز روش کاری پسرش را می پسند. سینا یک برادر هم دارد که سمت کارهای هنری نیامده است.

تصویر

نخستین آلبوم موسیقی

نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ 22 اردیبهشت 1394 منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین پور بر عهده گرفت.وی در شب یلدای 95 در برنامه زندهٔ حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد او در اسفند 95 هم در برنامه خندوانه مهمان رامبد جوان شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تا کنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی آنها در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران بوده است. او همچنین سابقه خواندن تیتراژ برنامهٔ ویتامین3 با قطعهٔ ینی صبح شده و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعهٔ دلتنگ را دارد.

تصویر

محبوبیت سینا حجازی

سینا با خواندن تیتراژ سریال مسیر انجرافی بر سر زبان ها افتاد و با ترانه لیلی وجه یک خواننده رسمی را به خود گرفت و محبوب شد، اولین آلبوم وی در سال 1394 بنام رویا منتشر شد.

سبک موسیقی سینا حجازی

موسیقی او نه تند و ریتمیک است و نه شش و هشت. موسیقی او به موسیقی جاماییکایی یعنی سبک رگه پهلو می زند و ویژگی اصلی اش در نوع اجرای اوست. خواندن سینا حجازی حالتی فانتزی دارد و می توان گفت در بعضی لحظات، کمیک است. او در کلام هم طنازی های خاص خودش را دارد هر چند خیلی به وزن و قافیه توجه نمی کند و گاهی به نثر نزدیک می شود اما همیشه و از جمله در قطعات همین آلبوم، در کارهایش جملات مخاطب پسند زیادی دارد که می تواند مخاطبان به ویژه تین ایجر را به شدت جذب کند.اغلب قطعات ریتم آرامی دارند و چندان شلوغ و پرهیجان نیستند. نکته اما اینجاست که سبک او در موسیقی پاپ ما یگانه است.

تصویر

آهنگ های سینا حجازی

سینا حجازی تا الان بیشتر از ۶۰ تک آهنگ منتشر کرده است. بیشتر ترانه های سینا حجازی از سروده های خودش است. تیتراژ برنامه ی تلویزیونی ویتامین ۳ با قطعه ی "یعنی صبح شده" و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعه ی "دلتنگ" بر عهده ی سینا حجازی بوده است.

کنسرت های سینا حجازی

او تا کنون پنج کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا کرده است.

تصویر

ازدواج سینا حجازی

سینا حجازی ازدواج نکرده و مجرد می باشد البته مدتی بود که در فضای مجازی بسیار پرشده بود که سیناحجازی با میترا حجار ازدواج کرده است. ولی طی مصاحبه ای که با میترا حجار در برنامه ی دورهمی شد گفت که من مجردم و ازدواجم با سینا حجازی شایعه ای بیش نیست.

تصویر

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (507 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (26 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (19 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (20 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (18 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان