زندگی خصوصی و فوق لاکچری کریستیانو رونالدو و همسرش +عکس های جذاب و دیده نشده

  سه شنبه، 12 آذر 1398   زمان مطالعه 7 دقیقه
زندگی خصوصی و فوق لاکچری کریستیانو رونالدو و همسرش +عکس های جذاب و دیده نشده
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ تلفظِ پرتغالی اروپایی:[kɾiʃˈtjɐnu ʁoˈnaɫdu]؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است.

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در پرتغال، بازیکن فوتبال است قد او 185 سانتیمتر و وزن او 80 کیلوگرم می باشد. ثروت او حدود 400 میلیون دلار تخمین زده شده می شود. تا مقطع ابتدایی (دبستان) بیشتر سواد ندارد و تنها 6 سال مدرسه رفته است، با از خود گذشتگی یکی از دوستانش تبدیل به ستاره پرآوازه فوتبال در جهان شد.

تصویر

ماجرای از خودگذشتگی دوست اش

رونالدو اعتراف می کند موفقیتش را مدیون یکی از دوستانش بنام آلبرت فانترآو است. ماجرا به آخرین بازی آنها بر می گردد زمانی که باشگاه لیسبون اعلام می کند هر کسی گل بیشتری در این بازی بزند وارد آکادمی این باشگاه می شود. این بازی 3 بر صفر تمام شد، گل اول را رونالدو زد، گل دوم را آلبرت و گل سوم در حالی که آلبرت در یک موقعیت تک به تک دروازه را هم دریبل کرده بود، بجای باز کردن دروازه خالی به رونالدو پاس گل سوم را داد به این ترتیب رونالدو در آکادم پذیرفته شد.

تصویر

زندگی آلبرت بعد از آن بازی

چند سال بعد روزنامه نگاری به خانه آلبرت رفت و در مورد ماجرا پرسید، او تایید کرد و گفت رونالدو از او بهتر بود برا همین ترجیح دادم او گل بزند و بالا برود گفت بعد از آن بازی دوران فوتبال من تمام شد و حالا بیکار هستم، وقتی خبرنگار از او پرسید این خانه و ماشین را چطور داری ؟ آلبرت پاسخ داد این ها از طرف کریستیانو است .

انتخاب نام + پدر و مادر

کریستیانو متولد روستای فونچال پرتغال است. نامش به علت علاقه پدرش به رونالد ریگان رئیس جمهور وقت، رونالدو گذاشته شد.

مادر آشپز و پدر باغبان

زندگی خانواده بسیار ساده بود. مادر او ‘ دولورس’ آشپز و پدرش ‘ ژوزه’ باغبان بود و به سختی نان شب خود را تامین می کردند. مادرش زن سرسختی است که پسرش را هم سرسخت و مذهبی تربیت کرده ، البته در کنار عشق بسیار زیاد مادری. رونالدو می گوید:«به دلیل شرایط خاص زندگی، هرگز به آرزوهای کودکی ام نرسیده ام. اما از نظر عاطفی لوس و وابسته به خانواده و پدر و مادرم هستم.»

تصویر

پدر الکلی

رونالدو برخلا آنچه نشان می دهد یک انسان خجالتی و درون گرا است که می گوید اغلب نسبت به رفتارش سوء برداشت می شود. او دلتنگ پدرش است که هنگامی که 19 ساله بود درگذشت و می گوید موفقیت های او در عرصه فوتبال و تجارت هرگز نتوانسته از اندوه فقدان پدرش بکاهد. وی گفت: البته پدر من یک الکلی بود و هیچوقت نمی فهمید من چه کار می کنم. من بازیکن با استعدادی بودم که به انگلیس رفتم. خیلی از بازیکنان به انگلیس میروند ولی باید قبول کرد دشوار است به کشوری بیگانه بروید و در آنجا بهترین باشید. رونالدو در پاسخ به این سوال که اگر فوتبالیست نبود چه حرفه ای را انتخاب می کرد، با خنده پاسخ داد:نمی دانم… شاید یک نویسنده یا یک مدل.

خواهر و برادر

آخرین فرزند خانواده است و دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، او در یک خانواده مسیحی کاتولیک و فقیر که هر 4 خواهر و برادر یک اتاق مشترک داشتند زندگی می کرد.

تصویر

راز جدایی کریس رونالدو از نامزدش

شاید باورتون نشه ولی کریس رونالدو و ایرینا شایک خیلی ساده از هم جدا شدند , رونالدو پرده از راز جدایی اش از ایرینا شایک برداشت . او خیلی ساده بین ایرینا و مادرش , مادرش را انتخاب کرد که الانم خیلی خوشحال است. بازیکن پرتغالی گفت:« رابطه بسیار خوبی داشتیم تا اینکه به من گفت چرا هرجا میری مادرت هم باید بیاید .من هم مادر دارم.» من هم در جواب گفتم :«می توانم تو را ترک کنم اما مادرم را هرگز. خوشحالم که اکنون به جای او مادرم را دارم »

تصویر

ازدواج + تولد فرزند

در سال 2010 خبر پدرش شدن رونالدو موجب حیرت مردم شد، او که هیچ ازدواج رسمی و غیر رسمی نداشت هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه ای کند. اما خبرهای لو رفته حاکی از تولد این فرزند از یک خدمتکار هتل است که مدت کوتاهی با رونالدو بصورت پنهانی رابطه داشت، این پسر با نام کریستیانو جونیور در آمریکا بدنیا آمده است.

رونالدو از سال 2010 با ایرینا شایک مدل روسی وارد رابطه شد و بعد از 5 سال در ژانویه 2015 به رابطه خود با او پایان داد و سپس مدت کوتاهی با لوسیا ویالون خبرنگار اسپانیایی در ارتباط بود. قبل از آنها هم با مدل های آلیس گودوین و گما اتکینسون ارتباط داشت.

تصویر

رونالدو و جورجینا + رحم اجاره ای

رونالدو از سال 2016 با یک مدل بنام جورجینا رودریگز در همایش برند D&G آشنا شد، در سال 2017 از طریق یک رحم اجاره ای صاحب دو فرزند دوقلو یک پسر بنام متئو و یک دختر بنام اوا ماریو شد.فرزند چهارم هم دختری بنام آلانا مارتینا توسط جورجینا رودریگز اواخر سال 2017 بدنیا آمد، علاقه رونالدو به شماره 7 باعث شده او به فکر 7 فرزند باشد که هنوز 4 تاش بدنیا آمده است.

تصویر

اخراج از مدرسه

در 14 سالگی پس از پرتاب صندلی به سمت معلم اش که به او توهین کرده بود برای همیشه قید درس را زد، سپس با حمایت مادرش تمام وقت خود را برای فوتبال گذاشت.

تصویر

عمل جراحی

در 15 سالگی بیماری تند تپشی قلب اش می توانست باعث شود فوتبال را کنار بگذارد اما باشگاه از او و خانواده اش حمایت کرد و با یک عمل جراحی مشکل حل شد.

درآمد و تبلیغات

گفته میشود خالص دارایی رونالدو معادل 400 میلیون دلار است او علاوه برا قرارداد فوتبالی به عنوان مدل های تبلیغاتی شرکت های مختلفی چون نایک، لباس امپوریو آرمانی، کوکاکولا، کونامی، کی اف سی، هواپیمایی امارات، روغن موتور کسترول و دها شرکت دیگر است.

خیر نیکوکار

رونالدو بدون چون چرا یکی از خیرترین بازیکن فوتبال جهان است که برای درمان بچه های سرطانی تابحال کم نگذاشته است، او کفش طلای سال 2011 خود را برای احداث مدرسه ای در غزه فروخت. در صدها بازی دوستانه و خیرخواهانه حضور داشته و بارها خبر کمک هزینه های ساخت چند بیمارستان را از او به گوش رسیده است.

تصویر

اهدای خون

رونالدو نه خالکوبی دارد و نه سیگار می کشد، بخاطر مرگ پدرش در اثر اعتیاد به الکل، تابه حال اصلا الکل مصرف نکرده تا به این ترتیب بتواند مرتب خون اهدا کند.

چربی بدن

چربی بدن رونالدو 10 درصد است به همین دلیل سریع می دود، 185 سانتی متر قد دارد و به طور متوسط 80 کیلوگرم وزن او است.

شروع فوتبال

فوتبال را از سال 1993 از 8 سالگی با تیم محلی آندورینها که پدرش مسئول تدارک تیم بود شروع کرد دو سال بعد به باشگاه ناسیونال مادیرا رفت و قهرمان لیگ نوجوانان شد.

تصویر

حرفه ای

در سال 1997 وقتی 12 ساله بود با قرارداد 5 ساله به آکادمی باشگاه اسپورتینگ لیسبون رفت و از همانجا به تیم ملی زیر 16 سال پرتغال دعوت شد.

بین بارسلونا و رئال

بازی های درخشان اش باعث شد نمایندگان باشگاه منچستر یونایتد و بارسلونا پیشنهاد به خدمت گرفتن او را به باشگاه بدهند اما با اصرار الکس فرگوسن، باشگاه منچستر یونایتد با قرارداد بسیار بالای 12.5 میلیون یورویی با رونالدوی جوان قرارداد 4 ساله بست.

درخشش و تمدید با منچستر

سیر موفقیت رونالدو از فصل 2006 با عنوان بازیکن برتر لیگ انگلستان شروع شد و سپس عنوان جوانترین بازیکن سال رو هم از آن خود کرد در سال 2007 پیشنهاد 80 میلیون یورویی رئال را نپذیرفت. اما منچستر با قرارداد هنگفت هفته ای 120 هزار یورو با او تمدید کرد.

تصادف با فراری + بازیکن سال جهان

در 8 ژانویه 2008 با خودرو فراری خود از یک تصادف شدید جان سالم به در برد، چهار روز بعد برای اولین بار عنوان بهترین بازیکن سال جهان را از آن خود کرد.

تصویر

حضور در رئال

در فصل 2009 با قبول پیشنهاد قرارداد 6 ساله به مبلغ 94 میلیون یورو با رئال مادرید را قبول کرد و در مراسم معرفی با 80 هزار نفر رسما عضو این باشگاه کهکشانی شد.

افتخارات

رونالدو تاکنون 5 بار در سال های 2008 – 2013 – 2014 – 2016 – 2017 موفق شده توپ طلا را بگیرد که در این آمار با لیونل مسی مساوی است.

در کفش طلا هم در سال های 2008 – 2011 – 2014 – 2015 توانسته 4 بار صاحب آن شود و باز هم با مسی مساوی است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (567 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (9 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
شهاب حسینی برای سومین بار پدر شد +عکس/مادر شدن ساناز ارجمند همسر جدید آقای بازیگر
شهید رئیسی چرا گفت :«دفعه بعد خودم باید پشت فرمون بشینم»؟
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس