زندگی شخصی و خصوصی مهران مدیری + عکس های خانوادگی

  سه شنبه، 29 مرداد 1398   زمان مطالعه 5 دقیقه
زندگی شخصی و خصوصی مهران مدیری + عکس های خانوادگی
مهران مدیری در 1346 از والدین اراکی درمیدان بروجردی در سر آسیاب دولاب منطقه ای در جنوب تهران به دنیا آمد.

بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران، بازیگر است. تحصیلات دانشگاهی را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد، حالا مشهورترین هنرمند و کارگردان طنز بوده و قدرتمندترین هنرمند سیاسی فرهنگی ایران است.

خانواده مهران مدیری

مهران مديری فرزند آخر يک خانواده 6 نفری است. دو برادر بزرگ تر او خارج از کشور زندگی می کنند یکی از برادرهايش در گوشه ای از تهران و با تدريس امورات می گذراند. کمتر کسي می داند که مهران مديری سيد اولاد پيغمبر (ص) است ! او سيد طباطبايی می باشد و در یکی از برج های قیطریه ساکن است و مادرش نیز در یک مجتمع در کنار واحد او زندگی می کند.

ازدواج مهران مدیری

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت های تلویزیونی اش استفاده کرده است.

تصویر

فرزندان مدیری

فرهاد مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 می باشد. در هنرستان موسیقی یاد گرفته و سپس در خارج از کشور به دانشگاه رفته است؛ او حالا یک گروه موسیقی دارد و اغلب در کارهایش پدرش بعنوان آهنگساز حضور دارد. او هم در چهره و هم در شوخ طبعی به پدرش رفته است. او اهل ورزش های رزمی است و اهل دفاع شخصی؛ با پدرش هم بیلیارد بازی می کند. با هم کنسرت نیز زیاد می روند.

شهرزاد مدیری متولد 13 بهمن 1375 در تهران، طراح است. فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است، علاقه ای به بازیگری ندارد به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا 100 طراحی و دوخت را برعهده دارند. اما در حوزه نقاشی و موسیقی نیز فعالیت می کند. شهرزاد مدیری شباهت فوق العاده ای به پدر خود دارد. او پیش از این چندان در رسانه ها حضور نداشت تا اینکه در اکران خصوصی فیلم سینمایی "ساعت ۵ عصر" همراه با پدرش در مقابل دوربین عکاسان حضور پیدا کرد. وی به این شکل توانست فعالیت خود در حوزه مد را بر سر زبان ها بیاندازد.

تصویر
تصویر

حضور مهران مدیری در جنگ

از سال 66 تا 68 یعنی تا پایان جنگ در جبهه بودم و در عملیات مرصاد و حلبچ هم حضور داشتم، از راه دور به دشمن سنگ هم می زدیم آرپیجی هم می زدم و مدتی هم راننده آمبولانس بودم. در جبهه هم هر كارى از دستم بر مى آمد انجام می دادم و چند ماه قبل تر یعنی حدود سال های 65 هم در جبهه براى رزمنده ها در سنگرها نمایش بازی می کردیم.

شایعه برادر ناتنی

به خاطر شباهت مدیری به امید سلطانی خواننده لس آنجلسی شایعه ای پخش شد مبنی بر اینکه این دو برادر ناتنی یکدیگر هستند. اما مهران مدیری هرگز این موضوع را تایید نکرد. جدا از تفاوت نام فامیل این دو هنرمند، قابل توجه است که امید سلطانی متولد ۶ مرداد ۱۳۴۵ در الیگودرز بوده و تنها ۸ ماه از مهران مدیری بزرگتر است.

تصویر

سیگاری بودن مهران مدیری

در 4 شهریور 1395 در نشست خبری اولین فیلم خود بنام ساعت 5 عصر در هتل هما به سوالات خبرنگاران پیرامون فیلم جدید خود پاسخ داد

طی این نشست خبری، وی اقدام به سیگار کشیدن کرد که این کارش واکنش های گسترده ای را در پی داشت، او از بازیگران سیگاری است که هنوز هم حاضر به ترک آن نشده است.

تصویر

ماشین باز حرفه ای

مهران مدیری یک ماشین باز حرفه ای است وبه گفته دوستانش هر ماه یکی دو ماشین عوض میکند، او کلکسینی از ماشین های لوکس نیز دارد

تصویر

موسیقی در خانه مدیری ها

مهران مدیری علاوه بر بازگری و کارگردانی در حوزه موسیقی و خوانندگی نیز وارد شده است. مدیری صدای خوبی دارد و هربار آهنگی بیرون داده مورد استقبال قرار گرفته است. او تیتراژ برخی از کارهای خود مانند دورهمی و باغ مظفر را خودش خوانده است. فرهاد مدیری نیز پیانو می نوازد و گاه برای پدرش ساز می زند تا او بخواند. فرهاد معتقد است پدرش استعداد بی نظیری در موسیقی دارد.

ممنوع التصویر شدن

پس از پخش تیزرهای انیمیشن تهران ۱۵۰۰ درسال ۱۳۹۲ با وجود آن که مهران مدیری در نقش یک بازی کرده بود، معلوم شد که هیچ اشاره ای به وی نشده است. تهیه کننده این مجموعه در واکنش به این موضوع عنوان کرد، به دستور بازرگانی صدا و سیما، نشان دادن تصویر مهران مدیری و حتی پخش صدای او و اشاره به نامش ممنوع است.

تصویر

ثروت مهران مدیری

شایعات زیادی مبنی بر ثروت زیاد مدیری وجود دارد. اما واقعیت این است که مهران مدیری شاید به اندازه ای که می گویند ثروتمند نباشد اما دستمزدها و جوایزی که وی برای ساخت و اجرای برنامه هایی چون دورهمی دریافت می کند، مبالغ ناچیزی نبوده و قطعا درآمد بالای وی قابل انکار نیست. برای مثال مجریان ناشناس و کمتر محبوب برای هر اجرای خود دستمزدهای بالایی حدود ۵ میلیون دریافت می کنند، بنابراین دور از ذهن نیست که کسی چون مدیری برای هر اجرای خود مبلغی چندین برابر آن را دریافت کند.

دکترای افتخاری مهران مدیری

دانشگاه لیبرتی آمریکا (American Liberty University) به پاس انجام فعالیت های هنری و انسانی، به مهران مدیری مدرک دکترای افتخاری اهدا کرد. مراسم اهدای دکترا به مدیری در ۲۱ تیرماه ۱۳۹۰ (۱۲ ژوئن ۲۰۱۱) در دانشگاه لیبرتی واقع در لس آنجلس برگزار شد که مهران مدیری به دلیل ضبط ادامه مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. در این مراسم، دکتر رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مهران مدیری رساند.

تصویر

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پرهام
3 سال پیش

بهترین
پربحث های هفته   
رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (199 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (188 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می کنم، ده و ربع دیگه دلم میخواد بخوابم+ویدیو (175 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (138 نظر) نگاهی به ماشین BMW لوکس و هوش پران رهبر معظم انقلاب+ویدئو (106 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (54 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (48 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (44 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (21 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (19 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) نگاهی به کیک تولد تزیین شده با توت فرنگی و بلوبری میلاد کی مرام بازیگر جذاب و خوش استایل +عکس/ مبارکاا باشه (7 نظر)
تیتر امروز   
نگاهی به گنجینه حرم حضرت ابوالفضل علیه السلام/ از قطعه های طلا تا ستاره بلورین
ماجرای تکیه 200 ساله تجریش از زبان پیرغلام 90 ساله
از نوحه خوانی دکتر پزشکیان در شب عاشورا تا جزئیات زلزله کرمان در حواشی داغ امروز سه شنبه 26 تیر 1403
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در محضر رهبر انقلاب برگزار شد
تأثیر سوابق تحصیلی/ جزئیات نحوۀ محاسبۀ نمره کل و ضرایب کنکوری‌های 1403
اولین تصاویر از حادثه شاهچراغ و زنده شدن دوباره صحنه های ترس و وحشت+فیلم
اعلام زمان ثبت‌نام آزمون زبان انگلیسی آیلتس
چالش ذهنی/ آیا می‌توانید معمای بقای مردی که از ارتفاع مرگبار پرید را حل کنید؟ کمتر کسی توانسته این معما را حل کند!
معمای ریاضی / در جستجوی نابغه‌ها هستیم؛ آیا شما توانایی و هوش کافی برای حل این معمای المپیادی پیچیده و چالشی را دارید؟
توضیحات دادستان شیراز در خصوص تیراندازی در شاهچراغ
ویدیو/ دکتر عباس موزون: "لَعنَ الله" در زیارت عاشورا به معنای دشنام یا ناسزا نیست
ویدیو/ دکتر الهی قمشه‌ای: امام حسین (ع) زنده است/ «زیرِ شمشیرِ غمش رقص‌کُنان باید رفت»
ویدیو/ تک واژۀ زیارت عاشورا که معنی آن در هاله‌ای از ابهام است/ تفسیر دکتر عباس موزون از کلمهٔ «تَنَقَبَت» چیست؟
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا»/ مکالمات پرکاربرد
شاهکار مهندسی در هلند؛ عبور کشتی‌ها از روی بزرگراه در آبگذر ولئومیر/ از تعجب انگشت به دهان می‌مانید!
منتخب روز   
اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟