زندگی شخصی و خصوصی بهنوش بختیاری و همسرش +عکس های زیبا

  دوشنبه، 11 شهریور 1398   زمان مطالعه 4 دقیقه
زندگی شخصی و خصوصی بهنوش بختیاری  و همسرش +عکس های زیبا
بهنوش بختیاری در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است. او بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شد آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه و این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراند.

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر طناز سینما و تلویزیون و منشی صحنه کشورمان، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اصالتا بختیاری است. او اکنون در شهرک ژاندارمری سکونت دارد. در کودکی دختر آرامی بوده و علاقه داشته مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی منظم و بسیار با سلیقه دارد.

تصویر

خانواده بهنوش بختیاری

پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. پدر وی کارخانه تولید ابزار ایمنی داشت و مادرش خانه دار می باشد. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری است. یک خواهر بنام تینوش و دو برادر بزرگ تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.

تصویر

ازدواج بهنوش بختیاری

در سال ۱۳۸۴ سر کار سریال جایزه بزرگ مهران مدیری با همسرش محمدرضا که جزو نویسندگان بود آشنا شد و از همانجا به خواستگاری و ازدواج ختم شد. بهنوش بختیاری در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین، نویسنده و کارگردان تلویزیون ازدواج کرد. محمدرضا آرین نویسنده ی کارهای طنز مهران مدیری است.

بهنوش بختیاری از زندگی مشترک خود بسیار راضی است و می گوید: هر چی ندارم درعوض زندگیم بوی عشق وسادگی میده و درباره ی حسش به همسرش می گوید: تواین دنیا از همه چیز و همه کس بیشتر دوسش دارم.

تصویر

شغل دوم بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری: در زمانی که دانشجو بودم اوایل خرید و فروش قطعات کامپیوتر می کردم بعد فروشنده عمده لنزهای رنگی چشم شدم و سپس بعنوان منشی آموزشگاه کنکور بودم. و در حال حاضر خانوم بازیگر یک سالن زیبایی بنام تیارا دارد همچین صاحب امتیاز مجله دیده بان می باشد و حالا علاوه بر سهام داری برند لباس پاندورا مالک برند طلا و جواهر روجا گالری می باشد.

تصویر

موسیقی و خوانندگی بهنوش بختیاری

علاقه ام به موسیقی سبک کلاسیک است، از بین خوانندگان پاپ صدای مرحوم ناصر عبداللهی، مازیار و رضا صادقی را دوس دارم و اصلا از رپ خوشم نمی آید.خانوم بازیگر که در کودکی کلاس های آواز را گذرانده است در سال 95 عضو گروه موسیقی پلاریس شده و تجربه چندین کنسرت برای بانوان هم دارد.

علایق بهنوش بختیاری

شنا خیلی دوست دارم اما عاشق ورزش فوتبالم. اما متاسفانه فوتبال هم که برای خانوم ها باشگاه ندارد، طرفدار دو آتیشه تیم پرسپولیسم هستم و حتما بازی هایش را پیگیری می کنم. البته من و همسرم عاشق ابی هستیم و من میمیرم براش، کاریزماشو، کاراکترشو دوست دارم با شعرهاش عاشقی کردم و هنرمند محبوب دل من هست.

جراحی زیبایی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در سن ۱۹ سالگی عمل زیبایی بینی انجام داد او از عمل بینی و پشیمانی اش از این تصمیم می گوید: در تب و تاب جوانی بودم بینی ام را عمل کردم، آن موقع دوست داشتم بینی سر بالا داشته باشم البته آن زمان هنوز بازیگر نبودم و الان پشیمانم.

تصویر

علت بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

خانوم بختیاری در اسفند ماه ۹۴ در برنامه سه ستار احسان علیخانی در یک گفتگوی احساسی اعلام کرد به دلایلی تا آخر عمر نمی تواند مادر شود. یکسال بعد از اینکه اعلام کرد نمی تواند باردار شود در اسفند ۹۵ خبر از قبول سرپرستی فرزندی بنام یگانه را داد، اما در ادامه بعد از گرفتن فرزند همسرش نتوانست با او ارتباط بگیرد و در نهایت بچه به بهزیستی برگردانده شد.

شایعه طلاق گرفتن

چندی پیش شایعه ای در فضای مجازی با عنوان طلاق بهنوش بختیاری پخش شد که توسط خودش تکذیب شد. او در مصاحبه ای گفت که این شایعه را شنیدم و خیلی هم دلم شکست . در حال حاضر ۹ سال است که با همسرم داریم زندگی می کنیم.

خدا را شکر می کنم و از زندگی با همسرم راضی هستم. قصد جدایی و طلاق ندارم و از همه می خواهم به این شایعات پایان دهند. خودش دلیل این شایعه را این موضوع می داند که همسرش در مراسم ها همراهی اش نمی کند و این موضوع باعث دامن زدن به شایعه ها می شود.

تصویر

تجربه مستند سازی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر و کارگردان سینمای ایران تجربه مستند سازی نیز داشته است. نخستین فیلم مستند او که "فصل انگور" نام دارد معضل خودکشی در ایران را بررسی می کند و کارگردان سراغ افرادی رفته که در گذشته اقدام به خودکشی کرده اما نجات پیدا کرده اند.

حمایت از ترنس ها

او را باید تنها بازیگر حامی ترنس ها (دوجنسه ها) در ایران نامید. می گوید اگر فتوای امام خمینی (ره) نبود تغییر جنسیت صورت نمی گرفت، مساله ترنس وجود دارد و اگر درست نبود، امام خمینی فتوا نمی دادند، این حمایتم را از روی رضایت انجام می دهم و می گویدم تا زمانی که توان دارم ادامه می دهم.

رکورد در اینستاگرام

بهنوش بختیاری در اینستاگرام با نزدیک به 7.5 میلیون فالور سومین شخصیت مشهور ایران می باشد، نفر اول مهناز افشار با 8.5 میلیون و رامبد جوان با 8 میلیون فالوو اول و دوم هستند.

بهنوش بختیاری با آیدی behnoosh_bakhtiari در اینستاگرام فعالیت می کند.

تصویر

3 دیدگاه
  دیدگاه ها
سیمین
4 ماه پیش

بازیگر دوست داشتنی وجذاب خیلی دوست دارم ❤❤
حیدر
3 سال پیش

من خیلی از شما خوشم میاد و دوست دارم ❤❤❤❤❤ و دوست دارم حتما شما ببینم🌹🌹🌹🌹🌹
حیدر
3 سال پیش

من از شما خوشم میاد
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (388 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (62 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (50 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (26 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (14 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس