ساعدنیوز
ساعدنیوز

زندگی شخصی و خصوصی سحر قریشی + عکسهای زیبا

  سه شنبه، 15 مرداد 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
زندگی شخصی و خصوصی سحر قریشی + عکسهای زیبا
سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، ایران است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است. طرفدار دو آتیشه استقلال است. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. پدر او در آمریکا زندگی می کند و در حال حاضر خودش با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند.

تصویر
تصویر

سابقه فعالیت سحر قریشی

به گفته خودش از کودکی به بازیگر علاقمند بوده است و بعد از اینکه کارتون ها و برنامه های کودک را نگاه می کرده است ، کارهای شخصیت های کارتونی و کودک را تقلید می کرده است. از دوران دبیرستان حرفه ای تر به بازیگری نگاه کرده است و وارد عرصه تئاتر شده است.

از طریق یکی از آشنایان همسر سابقش ( مهران اخوان ذاکری ) ترغیب می شود که برای فیلم سینمایی لج و لج بازی تست بدهد و در سال ۱۳۸۸ برای بازی در این فیلم قبول می شود. پس از بازی در این فیلم توسط سیاوش خیرابی برای بازی در نقش یلدا به سهیلی زاده معرفی می شود.

برای بازی در نقش یلدا تست می دهد و قبول می شود و همین سرآغاز موفقیتش در عرصه بازیگری می شود. بعد بازی در نقش یلدا مشهور می شود و تقریبا برای تمام مردم ایران شناخته شده می شود که بعد از آن در فیلم های سینمایی زیادی ایفای نقش کرده است.

تصویر

خانواده سحر قریشی

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد و تنها یک برادر به نام سپهر دارد. مادر سحر قریشی ندا افشار نام دارد و همیشه مشوق سحر در عرصه بازیگری می باشد. سحر قریشی با تنها برادرش رابطه ی خیلی خوب و عاطفه دارند.پدر او در آمریکا زندگی می کند و در حال حاضر خودش با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند.

تصویر
تصویر

همسر اول سحر قریشی

سحر قریشی یک ازدواج ناموفق با مهران ذاکری داشت و پس از آن مدتی با امید علومی نامزد بود اما به ازدواج نرسید. شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی در رسانه های مجازی منتشر می شود اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

تصویر

دلیل طلاق سحر قریشی از زبان مهران اخوان

همسر اول سحر قریشی با این مصاحبه دلیل جدایی اش از سحر قریش را بازگو کرد : همیشه به نیکی از من یاد کرده و در چند مصاحبه اش در نشریات مختلف گفته اگر همسرم اراده کند یا اجازه ندهد دیگر بازی نمی کنم و هنرپیشگی را تا جایی ادامه می دهم که به زندگی شخصی ام لطمه وارد نشود.

همسرم همواره مشوق و پشتیبانم بوده است. اما اکنون دیگر من موافق بازیگری همسرم نیستم. پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند.

اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند به غیر از تهیه کننده سریال دلنوازان که با من برخورد بدی هم داشت.

جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد. به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است؟ در حال حاضر تصمیم گرفته ام از همسر هنرپیشه ام جدا شوم و او را طلاق خواهم داد و در این مدت نیز حضور در دادگاه های مختلف وقتی به او نمی داد که مصاحبه کند.

نامه ام را با این جمله به پایان میبرم که پروانه ها فراموش می کنند روزی کرم بوده اند.

سحر قریشی در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا بود که با سوال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد. او در این برنامه برای اولین بار در مورد طلاقش به طور کامل صحبت کرد و ادعاهای همسر سابقش را به طور کل رد کرد.

تصویر

پاسخ سحر قریشی در مورد طلاقش

سحر قریشی گفت در ۱۷ سالگی در سل ۱۳۸۴ عقد کردیم و اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود. در آن زمان مادرم در انگلیس بود و پدرم هم در امریکا زندگی می کرد. بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفنم رو جواب می دادند.

خودشون رو مدیر برنامه من معرفی می کردند و چند تا پیشنهاد کار هم رد کردند. بعدش کلی مصاحبه عجیب و غریب کردند. هیچکس از خوشبختی فرار نمی کند و من واقعا خوشبخت نبودم. زندگی من و همسر سابقم ۳ سال طول کشید.

به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می کنم در سن کم ازدواج نکنند. سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جو گیر ! بعد از جدایی از هسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم زندگی می کنیم.

تصویر
تصویر

نامزدی با امید علومی

چند وقت پیش بود که خبر هایی از ازدواج سحر قریشی و امید علومی شنیدیم در برنامه دید در شب سحر قریشی گفت که فعلا تصمیمی برای ازدواج ندارم و قبلا برای آشنایی بیشتر با امید علومی با هم نامزد کرده بودیم و به هم محرم بودیم.

ماجرا ها هنوز ادامه داشت تا اینکه سحر قریشی در مصاحبه با تی وی پلاس گفت : من الان متاهل نیستم و از مجله ایده آل هم شکایت کرده ام. به اجازه چه کسی نوشتید سحر قریشی و امید علومی با هم ازدواج کرده اند؟

البته وی در پایان گفت که من با امید علومی در رابطه هستم و فعلا نامزد هستیم تا ببینیم چه می شود . اگر به توافق برسیم ممکن است ازدواج کنیم ولی الان متاهل نیستم و فقط نامزد دارم. بعد از چندین ماه دیگر در محافل هنری سحر قریشی با امید علومی دیده نشد و در مصاحبه جدید خود عنوان کرد مجرد است و منکر رابطه قبلی خود با امید علومی شد به این تفسیر این دو از بکدیگر جدا شدند.

تصویر

شایعه ازدواج سحر قریشی با طارمی

جدیدا شایعه ازدواج بازیکن محبوب فوتبال تیم پرسپولیس تهران با بازیگرمحبوب سینمای ایران سحر قریشی شد و با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.که خیلی سریع سحر قریشی و مهدی طاری به این خبر واکنش نشان دادند و فقط گفتند یه شایعه بی اساس است. ولی جالب ترین قسمت این شایعه این بود که وقتی در مورد این شایعه با سحر قریشی تماس گرفتند جواب واضحی نداد و گفت این موضوع رو اگه جواب بدهم مجددا باید مصاحبه ای در این باره بکنم.!

سحر قریشی با خنده در ادامه تماس تلفنی اش گفت قرار است با چه کسی ازدواج کنم ؟ فکر می کردم در مورد برادرم تماس گرفته اید تا با من مصاحبه کنید. در پایان این را بگویم که کاربران فضای مجازی از این گونه صحبت ها زیاد می کنند.

تصویر

صفحه اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی با آی دی saharghoreyshiofficialpage در اینستاگرام فعالیت دارد.

تصویر
پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

14 دیدگاه
  دیدگاه ها
نیلوفر
1 سال پیش

سلام خانوم سحر قریشی خیلی دوست داشتنی هستید دوستتون دارم همیشه سرشاد باشید با خانواده محترم شما
بازدیدکننده
1 سال پیش

سلام خانوم سحر قریشی خیلی فیلم شما دیدم و خیلی دوست دارم امیدوارم همیشه زنده باشی
کریم اخباری
1 سال پیش

خانوم سحرقریشی من یکی از طرف دار دلی شما هستم وخواهم ماند
کریم اخباری
1 سال پیش

خوب
آیدا
2 سال پیش

واقعا که خب همه ی بازیگر ها ارایش میکنند نه فقط ایشون ایشون بسیار خوشگل ماشالله و رعنا‌ هستندومن دوستشان دارم رفیقمه
سحر نوامید
2 سال پیش

سلام خانم قریشی خوب هستین انشالله خانم قریشی واقعا بعد عملتون خیلی خوب شدین زیبا بودیم زیبا شدین امیدوارم همیشه و در هر کجا که هستین شادو خوشحال باشین
فرزلنه
3 سال پیش

سلام سحرجون امیدوارم همیشه سالم سرحال باشی فیلمایی ک طنز بازی میکنی خیلی باحالی
فرزانه
3 سال پیش

داری به سحر جون توهین می‌کنی وای عجب حسودی تو
فرزانه
3 سال پیش

سلام سحر رفیق عزیزم خوبی من خیلی دوستت دارم دوست دارم که شما همیشه سالم و سلامت باشین من خیلی خیلی دوستتون دارم فداتون بشم رفیق عزیزم
نرگس
3 سال پیش

سلام خانم سحر قریشی حالتون خوبه ؟ چقدر ماشالله خوشگل هستید ماشالله ماشالله
نرگس
3 سال پیش

ماشالله
سارا
3 سال پیش

سحر قریشی یه بازیگر خیلی باهوش و با استعدادیست و بازیهاشون حرف نداره
علی
4 سال پیش

بابا اینکه ازدواج به کارش نمیاد مشغول سوء استفاده از جیب ورزشکارهاس همه جوره پول در میاره قیافش هم مثل غربتهاس، بدون ارایش نمیشه نگاهش کنن
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (133 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (57 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (51 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (34 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده