زندگی جوان ترین کاندیدای ریاست جمهوری زیر ذره بین؛ از همسر جراح تا ماشین سوزوکی و خانه ای در میدان شهدا

  پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ID  کد خبر 393538
زندگی جوان ترین کاندیدای ریاست جمهوری زیر ذره بین؛ از همسر جراح تا ماشین سوزوکی و خانه ای در میدان شهدا
ساعدنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: منزل من در میدان شهداست. خودم جراحم و همسرم هم جراح است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه 30 خرداد 1403 در برنامه «بدون تعارف» در پاسخ به این پرسش که چرا وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده است؟ گفت: باور این که باید انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره برگزار شود برایمان سخت است. تا 2 ساعت مانده به اتمام ثبت نام انتخابات صبر کردم تا افرادی که برایم محترم هستند ثبت نام کنند. اما چون افراد مورد انتظار من ثبت نام نکردند لاجرم به میدان آمدم. عدم غنیمت شمردن زمان انتقادی است که به عملکرد خود در سال‌های گذشته داشته‌ام و شهید رئیسی نیز مدام این تذکر را در جلسات کابینه به ما می‌دادند.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی دولت تحول و مبارزه با فساد بود. این موارد قطعا نارضایتی‌هایی برای مدیران خسته اداری بوجود خواهد آورد. مبارزه با فساد پروژه بگیران را با مشکل مواجه می‌کند و علیه ما موضع می‌گیرند. تغییر سازوکارهای حکمرانی کشور مبنای دولت "مردم و خانواده" است.

قاضی‌زاده درباره زندگی شخصی خود گفت: منزل من در میدان شهداست. خودم جراحم و همسرم هم جراح است. آپارتمانم 20 سال ساخت است. امکان زندگی اشرافی را داشتم اما جوری تربیت شدم که دنیا را مسیر سعادت اخروی دانسته‌ام. ماشین بنده سوزوکی است. یک پسر دانش آموز و یک دختر دارم که دانشجوی برق دانشگاه شریف است. بنیاد شهید 20 سال بود که باید از بنگاه‌داری خارج می‌شد و در سه سال گذشته این کار را انجام دادیم. سازمان اقتصادی کوثر از بنگاهداری بنیاد شهید خارج شد. اگر همه مدیران تصمیم بگیرند آنچه را که باید انجام دهند، مشکلی ایجاد نخواهد شد. تلاش کردم بی حساب حرف نزنم و مبتنی بر کارشناسی حرف بزنم. همیشه سعی کردم اخلاق را رعایت کنم و زندگی آرامی داشته باشم.

این نامزد انتخاباتی در پایان عنوان کرد: وعده من مبنی بر اصلاح سه روزه بورس باعث سوء تفاهم شد. اعتماد مردم به بازار سرمایه مانند 1400 نیست. به همین دلیل این وعده در این زمان سه روزه قابل حل نیست. این که می‌گویند نامزد پوششی هستم اشتباه است. چون رئیس‌جمهوری با معاون اول خود کاندیدا شد این فکر غلط میان مردم اجرا شد. در دوره قبل هم تا آخر ماندم. تصمیم قطعی من حضور جدی در انتخابات تا پایان است و رقابت با همه نامزدهاست. چرا که معتقدم نسخه‌ای که ارائه می‌کنم نزد نامزد دیگری نیست. امیدوارم کارم به بازنشستگی نرسد و شهید شوم. بعضی‌ها خود را رییس‌جمهور آمریکا و روسیه می‌دانند. ریاست‌جمهوری در ایران مقام دوم کشوری است. شهید رئیسی نقش اجرایی را پذیرفته بود اما روسای جمهور دیگر در جایگاه ایدئولوژ قرار گرفتند. منتقدان اصلاح را در نظر بگیرند و اصلح را انتخاب کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (37 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (34 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (26 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (24 نظر) تور عروس و آرایش شبیه عروس، ترکیب جدید بهاره رهنما برای جدیدترین استوری اش بعد از بازگشت از کربلا+ عکس (23 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (20 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (19 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (15 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (12 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 3 تیر 1403
مرگ 2 کودک هنگام تمرین تیراندازی پسر جوان
فال ابجد روزانه یکشنبه 3 تیر 1403
دانلود آهنگ جدید «میزنم قدم» مسعود صادقلو+فیلم/ ببین هم واسه تو آدم زیاده هم واسه من ...
نگاهی به اتاق خواب هنری و ساده نیما شعبان نژاد+عکس/چقدرم شلخته و شلوغ و پلوغه...
حکم اعدام توماج صالحی لغو شد
عیادت رهبر معظم انقلاب از همسرشان در بیمارستان دولتی/ 20 روز بستری به صورت ناشناس و احوالپرسی رهبری در آخرین روز حضور همسرشان در تخت بیمارستان
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 3 تیر ماه 1403
تذکر جدی رهبر انقلاب به هر 6 کاندیدای ریاست جمهوری: از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنید
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 3 تیر 1403 + فیلم
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
این زن خاطرات دوران جنینی‌ خود را در شکم مادرش به یاد دارد😲
علت خودداری رهبر معظم انقلاب از درمان دست راست شان با طب سوزنی در چین!
لیلا زیباکلام: حال عمومی بابا خوب است و اختلالی در روند درمان اتفاق نیفتاده است