آموزش کشیدن مرحله به مرحله خط چشم برای تازه کارها

  شنبه، 29 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
آموزش کشیدن مرحله به مرحله خط چشم برای تازه کارها
یکی از خواسته‌های افراد که از ما بسیار پیرامون آن سوال می‌کنند کشیدن خط چشم برای تازه کارها است. ما در این مطلب از ساعد نیوز قصد داریم ساده‌ترین روش برای کشیدن خط چشم را به شما آموزش دهیم تا با چند روز تمرین کردن بتواننید بهترین خط چشم را برای خودتان بکشید

آرایش کردن یکی از کارهای مورد علاقه خانم‌هاست. یاد گرفتن درست و اصولی آرایشگ کردن در زیبا شدن شما کمک بسیاری می‌کند.

آموزش کشیدن خط چشم برای تازه کارها


حالا که تصمیم گرفته‌اید از خط چشم مایع استفاده کنید، باید به شما بگوییم که اولین و مهم‌ترین قدم این است که یک خط چشم مایع مناسب برای خودتان تهیه کنید. به طور کلی، خط چشم‌های مایع دو مدل دارند: خط چشم مایع یا نوک ماژیکی، و خط چشم مایع با نوک مویی.

آماده کردن پلک برای کشیدن خط چشم


برای کشیدن خط چشم درست و زیبا در ابتدا باید سایه چشم زده و مرحله آخر اقدام به زدن ریمل کنید. اگر دوست دارید که راحت‌تر سایه و خط چشم بزنید و همچنین، ماندگاری آرایش چشمان‌تان در طول روز زیاد باشد،، بهتر است که قبل از هر چیز، از یک پرایمر آرایشی مخصوص چشم استفاده کنید.

نکته مهمی که باید بدامید آن است که اگر قصد دارید که پشت پلک خود سایه بزنید، بهتر است که بعد از زدن پرایمر چشم این کار را انجام بدهید و بعد از آن به سراغ کشیدن خط چشم بروید.

زاویه راحت و مناسب برای دستان خود را پیدا کنید


از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید آن است که یکی از عواملی که باعث سخت شدن استفاده از خط چشم مایع می‌شود، این است که دستان شما حالتی راحت نداشته باشند و بلرزند.

در این حالت دست شما به اصطلاح خط خورده و در نتیجه، خط چشم‌تان کج یا تا به تا می‌شود. بنابراین برای اینکه به خوبی از پس این چالش بر بیایید، آرنج خود هر طور که راحت هستید روی یک میز گذاشته، سپس دست خود را روی گونه‌تان بگذارید و شروع به کشیدن خط چشم کنید.

برای اینکه راحت‌تر باشید، می‌توانید به جای اینکه جلوی یک آینه بزرگ بنشینید، در دست دیگر خود یک آینه کوچک گرفته و خط چشم بکشید. بدین ترتیب، می‌توانید پلک‌های خود را از زاویه نزدیکتری ببینید و دقیق‌تر خط چشم بکشید.

چشم

روی خط پلک خود با خط چشم یک ردیف نقطه بگذارید


یکی از مواردی که باید بدانید آن است که سعی کنید در همان ابتدای کار، با کشیدن یک خط صاف خط چشم نکشید؛ این کار مخصوص آرایشگرهای حرفه‌ای است و اگر شما آن را انجام دهید، ممکن است خط چشم‌تان کج شود! به جای این کار، با خط چشم روی خط پلک خود یک ردیف نقطه با فواصل یکسان بگذارید. تا در این مرحله بدانید که خط چشم را کجا باید بکشید.

حالا این نقاط را به هم وصل کنید


حالا از طریق ضربات کوچک، کوتاه و آرام، این نقطه‌ها را به هم وصل کرده تا یک خط چشم صاف پشت پلک‌های شما نمایان شود. با این روش هم خط چشم‌تان کاملا صاف می‌شود و هم تا به تا نمی‌شود.

فقط نکته مهمی که باید بدانید آن است که یادتان باشد که هرگز با یک حرکت سریع این نقطه‌ها را به هم وصل نکنید، چون ممکن است که خط چشم‌تان کج بشود.

خط چشم

خط چشمی که کشیده‌اید را صاف کنید


حالا بعد از انجام این مراحل اقدام به صاف کردن خط چشمتان کنید. اگر پس از انجام تمام این کارها حس کردید که هنوز نقطه‌هایی که کشیده بودید از زیر خط چشم پیدا هستند، ناراحت نباشید.

در ابتدا آرنج خود را روی یک میز بگذارید تا دستتان ثابت بماند. حالا با یک حرکت صاف و آرام، یک لایه نازک دیگر خط چشم روی خط قبلی کشیده تا نقطه‌ها کاملا در زیر آن پنهان شوند.

انتهای بیرونی خط چشم را کامل کنید


باید بدانید که صرف نظر از نوع خط چشمی که شما استفاده می‌کنید، بهتر است که یک دنباله کوچک در انتهای خط چشم و لبه بیرونی پلک خود بکشید. این کار باعث می‌شود تا چشمان شما کشیده‌تر شود.

با استفاده از خط چشم، یک خط کوچک به سمت بالا در انتهاب خط قبلی بکشید. این خط باید به سمت بالا و در امتداد خط مژه‌های شما باشد، اما زاویه آن باید با زاویه برجستگی خط پلک پایین‌تان یکی باشد.

خط چشم


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (333 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (106 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (65 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (52 نظر) در آستانه عید قربان یادی کنیم از خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (42 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (41 نظر) نگاهی به عکس حاج آقا و حاج خانوم های سینمای ایران/ از نیوشا ضیغمی تا رضا گلزار و امیر جعفری در مکه مکرمه (36 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (35 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (34 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (34 نظر) صحبت های تامل برانگیز آقای قرائتی: نکته سنجی های مسعود پزشکیان از زبان ایشان+ویدئو/ وقتی انگشت های دست به ده تا رسید نیاز به حساب و کتاب نداره... (33 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (31 نظر) نگاهی به تدارکات مفصل و رنگارنگ آزاده نامداری برای تولد یک سالگی گندم‌بانو، چشم و چراغ خونه/ طراحی جذاب و فانتزی کیک حرف نداره+عکس (16 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 29 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز سه شنبه 29 خرداد 1403 + فیلم
عکس‌های دیده نشده از «ببر مازندران» در دوران قاجار؛ کلاهی که قاجار بر سر ببر گذاشت
احسان علیخانی شب عید قربان ازدواج کرد؟
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 29 خرداد 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 29 خرداد 1403
اولین جزئیات از شرایط جسمانی آیت الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید عالیقدر بعد از انتقال به بیمارستان
رهبر معظم انقلاب چندبار به سفر حج مشرف شده‌اند؟+عکس ایشان در لباس احرام
سوابق علمی 6 کاندیدای چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری
فراخوان دانشگاه تهران برای جذب سرباز امریه در شهریور ماه
آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا!
زنده بیرون درآوردن نوزادان دوقلوی یاسوجی از سردخانه!
تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه 28 خرداد
سیدحسن خمینی: هر کس دلش برای مملکت می‌سوزد، نسبت‌ به حضور در انتخابات مسئول است