دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(عکس) حضور بازیگران سرشناس در بیت رهبر معظم انقلاب / از شهاب حسینی و شاهرخ استخری گرفته تا الهام حمیدی و افسانه بایگان و بهاره افشاری 

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
ساعدنیوز: تصاویری از دیدار هنرمندان با رهبر معظم انقلاب را در سال 1389 ببینید. رهبرانقلاب در این دیدار فرمودند: صدا وسیما عمده ترین مرکز هدایت فکر است. اینکه امام گفتند صدا وسیما دانشگاه است، تعارف نکردند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از کارگردانان، نویسندگان، هنرمندان و دست اندرکاران مجموعه های نمایشی صدا و سیما، جایگاه رسانه ملی و بخصوص بخش «هنرهای نمایشی و فیلم و سریال» را، مهمتر از هر زمان دیگر دانستند و با تشکر صمیمانه از تلاشهای ارزنده مدیران و هنرمندان رسانه ملی در این زمینه افزودند: با استفاده ازامکانات سخت افزاری و نرم افزاری از جمله تاریخ و فرهنگ جذاب و پر فراز و نشیب ایران، می توان فاصله زیاد وضع موجود با وضع مطلوب را کاهش داد وپر کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، هنرهای نمایشی را در "نگاه راهبردی به نقش رسانه در عرصه فرهنگ سازی"، بسیار تأثیرگذار خواندند وافزودند: واقعیات نشان می دهد که صدا و سیما و بویژه بخش هنرهای نمایشی، نقش بسیار مهمی در حال و آینده کشور برعهده دارند.

ایشان رسانه ملی را، مرکز هدایت فکری جامعه برشمردند و با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی درباره صدا و سیما افزودند: این دانشگاه بزرگ باید همچون قله ای عظیم و سرچشمه ای همیشه جوشان، زلالِ معارف الهی – انسانی – اجتماعی – فرهنگی و سیاسی را در زندگی مردم جاری سازد که این جایگاه بسیار مهم، تکالیفی اساسی را در مقابل مسئولان، دست اندرکاران و همکاران هنرمند صدا و سیما قرار داده است.

تصاویری از برخی از هنرمندان حاضر در این جلسه را ببینید:


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
حیات وحش ؛ مستند حیات وحش حیوانات / سمی ترین و خطرناک ترین عقرب دنیا در استان خوزستان
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(فیلم) آتش زدن کفش چرم فاطیما بهارمست، بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت توسط اوستا کفاش / کسی میدونه این کار برای چیه؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
درک لانسفورد: صادقانه بگم من عاشق تمرین کردن با هادی چوپان هستم/ هیچ کس بیشتر از اون و من تشنه قهرمانی تو مستر المپیا نیست
(تصاویر) 24 ایده‌ی ایرانی‌پسند برای تزیین ظرف میوه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی