دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

(عکس) کیک تولد پروانه ای بارانا، دختر علیرضا بیرانوند / تولد با تم دلتنگی برای بابا و پاسخ بابا به یکی یه دونش از هزاران کیلومتر دورتر! 

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
ساعدنیوز: علیرضا بیرانوند دروازه‌ بان پرسپولیس که به همراه دیگر ملی پوشان در قطر و جام ملت های آسیا حضور داشت، به دور از خانواده اش بودو تولد دخترش بارانا را از راه دور تبریک گفته و در صحفه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، علیرضا بیرانوند همراه با تیم ملی ایران در قطر حضور داشت. در شرایطی که با توجه به استوری‌ های فرزندان بیرانوند تصور می‌ شد آن‌ ها هم در کشور قطر به سر می‌ برند ولی گویا تصاویر مربوط به سال گذشته آن و جام جهانی 2022 قطر بوده و خانواده دروازه‌ بان تیم ملی در تهران بودند.

فرزند بیرانوند در شب تولدش یک استوری منتشر کرد و از دوری پدرش در شب تولد خود نوشت. این موضوع واکنش بیرانوند را هم در پی داشت و او از راه دور زادروز دخترش را تبریک گفت:


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
تبدیل پایان نامه به مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)