دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

(عکس) تماشاگران بازی ایتالیا و آلبانی با ماشین زمان به امروز سفر کردند! 

یکشنبه، 27 خرداد 1403
ساعدنیوز: تصاویری از تماشاگران بازی ایتالیا و آلبانی در فضای مجازی پربازدید شد. این تماشاگران با المان‌های ظاهری مربوط به تاریخ سرزمینشان برای تماشای این بازی در استادیوم حاضر شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، جام ملت‌های اروپا 2024 یا یورو 2024 هفدهمین دوره از رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا است که در آلمان در حال برگزاری است. این رقا‌بت‌ها در 14 ژوئن (25 خرداد) آغاز شده و در 14 ژوئیه (24 تیر) پایان می‌پذیرد.

تا پیش از پایان مهلت ثبت نام میزبانی در 3 مارس 2017، تنها دو کشور آلمان و ترکیه به‌صورت رسمی تقاضای میزبانی کرده بودند.در 27 سپتامبر 2018، در شهر نیون واقع در کشور سوئیس، مراسم انتخاب میزبان جام ملت‌های اروپا 2024 برگزار شد و آلمان به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.

دیروز در جریان این بازی ها ایتالیا 2 بر یک موفق به شکست آلبانی شد. دو تصویر از تماشاگران این بازی با ظاهری تاریخی پربازدید شد:

  برچسب ها: تاریخ یورو 2024

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 08 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد با تم حیواناتِ ساتین پسر نازِ شیلا خداداد+عکس/ لوکیشن مراسم خونه پر زرق و برق و لاکچری شونه😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه به کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتخابات 1403 / کدام نامزد پیشتاز است؟
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟