دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

(فیلم) بسته حمایتی رئیس‌جمهور قربانی گرفت! 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا گفته بود: مجرمان سایبری این‌ بار با ترفند دریافت بسته معیشتی رئیس جمهور منتخب مترصد کلاهبرداری از هموطنان با ارسال پیامک حاوی لینک‌های آلوده هستند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، سرهنگ رامین پاشایی رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در ارتباط با جزئیات این خبر گفت: ارسال لینک‌های آلوده با عناوین مختلف یکی از ترفندهای مجرمان سایبری است که همواره امنیت مالی و داده هموطنان را تهدید می‌کند و بارها و بارها در ارتباط با این موضوع هشدارهای لازم را به هموطنان گرامی داده‌ایم و خوشبختانه در ارتباط با این ترفند نیز تعداد زیادی گزارشات مردمی از طریق سر شماره 096380 مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا دریافت کرده‌ایم که هموطنان این فرایند مجرمانه را به پلیس فتا گزارش کرده‌اند. اما متأسفانه شاهد فریب تعدادی از کاربران و تشکیل پرونده‌های قضائی در این خصوص هستیم.

سرهنگ پاشایی در ادامه افزود: هموطنان گرامی همواره باید آگاه باشند که به هیچ عنوان فریب این پیامک که از طریق سر شماره شخصی و یا از طریق پیام رسان‌های بومی و غیربومی که با سوء‌استفاده از نام دوستان و آشنایان برای آنها ارسال می‌شود را نخورند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مجرمانه می‌توانند موارد را از طریق شماره 096380 مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا و یا سایت پلیس فتا به نشانی https://fata.gov.ir گزارش کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) یادی کنیم از مصاحبه خنده دار ایرج نوذری در صندلی داغ با منوچهر نوذری / پسرشو جلو همه چه قشنگ ضایع میکنه؛ نمونه بارز پدر ایرانی 😂😂
مراحل سابمیت مقاله
تست هوش تصویری/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 5 ثانیه کلمۀ "iron" را در "جدول حروف" پیدا کنند
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)