دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) دوبله فوق‌العاده خفن و خنده‌دار باب اسفنجی با لهجه قمی توسط جواد رضویان و مهران غفوریان / اینجی بار منه! 😂 

سه شنبه، 29 خرداد 1403
ساعدنیوز: بخشی از برنامه شب خوش با حضور جواد رضویان را ببینید. این برنامه به کارگردانی و با اجرای مهران غفوریان از شبکه سه سیما پخش می شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهران غفوریان (زادهٔ 3 شهریور 1353) بازیگر و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌‌التحصیل رشتهٔ نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است و با بازی در مجموعه لبخند سوم (1373) وارد عرصهٔ بازیگری شد. وی در سال 1380 با کارگردانی مجموعهٔ زیر آسمان شهر به شهرت رسید.

سید جواد رضویان (زادهٔ 25 خرداد 1353) بازیگر، کارگردان و خواننده ایرانی است. رضویان از پدری یزدی و مادری قمی در شهر قم زاده شد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه هم‌کلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است. رضویان از سال 1373 در عرصه بازیگری مشغول به کار شده‌است. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجدداً به کارگردانی مدیری این موفقیت را تکرار کرد. بازی او در سریال در حاشیه و در حاشیه 2 به کارگردانی مدیری باعث محبوبیت بیش از پیش رضویان شد. رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم از جمله مجموعه صفر بیست و یک داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری به‌دست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله‌فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده‌است که آخرین آن کار آن با نام لحاف‌دوزی است. وی تنها یک فرزند دختر به نام یامین رضویان دارد.

رضویان، شنبه 29 اسفند 1394 در آخرین روز سال 1394 پس از آنکه به عنوان یکی از سه بازیگر برگزیده برنامه سه ستاره معرفی شد با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد و برای همیشه خداحافظی کرد. اما مدتی پس از این ماجرا در مجموعه همسایه‌ها و صفر بیست و یک به ایفای نقش پرداخت و دوباره به تلویزیون برگشت.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) مچاله شدن پراید در سیل ویرانگر سواد کوه
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
(ویدئو) اشاره یکی از مدال‌آوران المپیادهای علمی به تصویری که اخیرا از مطالعۀ رهبر معظم انقلاب در کتابخانه شخصی‌شان منتشر شده بود
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(فیلم) چرا قاضی زاده هاشمی سه سال پیش سفره را روی فرش تکاند؟ / به من حتی پیشنهاد بازیگری داده شد!
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور