دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) فرار آمریکایی‌ها از خلیج فارس قبل از پاسخ کوبنده سپاه! / که میگفتین اسرائیل پشتش به آمریکا گرمه؟ این هم از آمریکا! 

سه شنبه، 17 مهر 1403
ساعدنیوز: در این ویدئو به خوبی نشان داده می شود که قبل از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، آمریکایی‌ها چگونه در لاک دفاعی فرو رفتند و از خلیج فارس فرار کردند. این در حالی است که رسانه‌های معاند در تنش بین ایران و اسرائیل، ما را از آمریکا می‌ترسانند!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بعد از ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی در فرودگاه بغداد توسط آمریکا، ایران مواضع نظامی آمریکا در عین الاسد را موشک باران کرد. بعد از این اتفاق عده ای در داخل و خارج جنگ تبلیغاتی به راه انداختند که ایران از قبل محل موشک باران و زمان آن را به اطلاع آمریکا رسانده و آن ها عین الاسد را تخلیه کرده اند. حرفی که در حد همان جنگ تبلیغاتی بود و صحت نداشت.

در ویدئوی فوق سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه تصاویری از تغییر آرایش نظامیان آمریکا قبل از حمله ایران را به تصویر می کشد که نشان می دهد اولا آمریکا نمی دانست قرار است کدام پایگاهش مورد حمله قرار بگیرد و ثانیا ترس آمریکا از قدرت نظامی ایران باعث آرایش دفاعی در برخی نقاط شده و ناوهای جنگی آمریکایی به سرعت از خلیج فارس خارج شده اند.

این ویدئو نشان می دهد کسانی که ایران را از بزرگتر اسرائیل می ترسانند، نمی دانند خود این بزرگتر روزگاری از دست ما گریخته و ما به بزرگترش هم رحم نخواهیم کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 17 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به صبحانه ایرانی و مقوی مینا مختاری همسر بهرام رادان در صبح دل انگیز وچشم اندازی سرسبز +عکس/ زیتون و چای و مربا و عسل
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(عکس) رونمایی از پیرترین مرد 256 ساله جهان که تا زمان مرگ 23 بار ازدواج کرده است/ راز طول عمر این بزرگوار چیست؟
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده محمدرضا شجریان هنرمند موسیقی پَر پَر شده با نوشته ای برای مردم ایران / روحش شاد و یادش گرامی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به هنر "عکاسی مینیمال" و خلاقانه «مهدی پاکدل»/ زیبایی‌های بی‌نظیر طبیعت از دریچه دوربین مهدی پاکدل از پرنده‌ها و آسمان آبی گرفته تا ماهِ کامل+ تصاویر
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سام درخشانی: پسرم برسام از وقتی که به دنیا اومده مثل کوآلا به من چسبیده، آن‌قدر که عضوی از من شده