دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) فرار مدیرعامل سایپا از پاسخ به سوال های کوبنده یک خبرنگار/ شما ضد تولید ملی هستید 

یکشنبه، 12 شهریور 1402
ساعد نیوز: مدیرعامل سایپا در مصاحبه با امین آزاد، به جای پاسخ درباره استفاده از پلت فرم قدیمی در سهند و اطلس سایپا، رسانه بیت ران را ضد تولید ملی خطاب کرد و از مصاحبه سر باز زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از بیت ران، مدیرعامل سایپا در مصاحبه با امین آزاد، به جای پاسخ درباره استفاده از پلت فرم قدیمی در سهند و اطلس سایپا، رسانه بیت ران را ضد تولید ملی خطاب کرد و از مصاحبه سر باز زد. اما عزت الله اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس به سوالات بیت ران پاسخ داد. خواندن این گزارش جنجالی را از دست ندهید.

بیت ران – مجتبی اسماعیلی: تیم بیت ران در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد به سراغ تیموری مدیرعامل سایپا رفت تا بپرسد چرا دست از سر پلت فرم قدیمی تیبا (X200) بر نمی‌دارند؟

چرا که خودروهای جدید سایپا یعنی اطلس و سهند علاوه بر استفاده از پلت فرم قدیمی و نا ایمن تیبا، در ظاهر هم همان کوییک و تیبا هستند و تنها در نمای جلو و عقب تغییر کرده‌اند.

مدیر عامل سایپا اما در جواب به بیت ران گفت: “شما جزو سایت‌های توهین کننده به خودرو و ضد تولید ملی هستید.”

رییس کمیسیون مجلس پاسخ داد

در حالیکه تیموری از مصاحبه با بیت ران سر باز زد، عزت الله اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس در پاسخ به سوال بیت ران مبنی بر اینکه “آیا این خودروهای جدید سایپا در شان مردم ایران هستند؟” پاسخ داد: “حرف شما صحیح است. ما به عنوان نمایندگان ملت باید نظر مردم را تامین کنیم و رضایت مردم اصل است. کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد. با این حال تمام تلاش خودمان را کردیم تا با وضع قانون واردات خودرو و حمایت از تولید داخل، مردم را راضی کنیم. نمی‌توان انتظار داشت خودروسازان داخلی، ظرف یک شب به پای خودروسازان مطرح دنیا برسند.”

در ادامه خبرنگار بیت ران پرسید: “سایپا پلت فرم ایمنی مانند شاهین را دارد، اما دست از سر پلت فرم تیبا بر نمی‌دارد. چرا خودروهای بهتری را تولید نمی کنند؟”

عزت الله اکبری در پاسخ گفت: “در این نمایشگاه خودرو که همه زحمت کشیدند و آمدند، باید به این سوالات شما پاسخ بدهند. ما دولت را تشویق کردیم و در قانون هم آوردیم که بخش خصوصی را به میدان بیاورید. ساختار این آقایان دولتی است. آیا در کشوری که جوانان و نخبه‌های ما در رشته‌های مختلف می‌توانند قله‌ها را فتح کنند، نمی‌توانند در خودرو فتح کنند؟ جواب مثبت است، اما چرا این اتفاق نمی‌افتد؟”

دولت در خودروسازی دخالت نکند

عزت الله اکبری درباره دخالت دولت در خودروسازی ادامه داد: ” دولت باید اجازه دهد همین سیستم مدیریت با همین نیروها در خودروسازی کار خودشان را انجام بدهند و دخالت نکند و تنها از آن‌ها بخواهد تا رضایت مردم را جلب کنند. ما در انتهای تکنولوژی خودروسازی نیستیم و در ابتدای آن هستیم. آقایان و مدیرعامل سایپا هم درد دلی دارند، اما چون بنا به مصلحت نمی‌توانند آن را بیان کنند مظلوم واقع شدند. اگر از تفکر دولتی در خودروسازی فاصله بگیریم، می‌شود همان افتخارات سلول‌های بنیادی را به دست آورد.”

وی تصریح کرد: “ما به آقای رییسی (رییس جهمور) عرض کردیم که بهترین حالت این است که دولت نه فقط در ایران خودرو و سایپا، بلکه در همه زمینه‌ها تنها حمایت و هدایت و نظارت داشته باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟