ساعدنیوز
ساعدنیوز

(فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ...

  شنبه، 21 مهر 1403
(فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ...
ساعدنیوز: ویدئویی را مشاهده می کنید که در آن نقاشی های قدیمی معروف به صورت متحرک درآمده اند. به همین مناسبت 5 ابزار متحرک سازی تصویر نیز به شما معرفی شده است.
فهرست []

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از زومیت، ابزارهای آنلاین متعددی توسعه پیدا کرده‌اند که با تکیه بر هوش مصنوعی می‌توانند عکس‌های ثابت را متحرک کنند و به آن‌ها حیات ببخشند.

عکس‌ها یادآور خاطرات و روزهای خوش ما هستند و متحرک‌کردن چهره‌ی اشخاص در عکس‌ها با ابزارهای وب رایگان، روشی برای حیات بخشیدن به آن‌ها محسوب می‌شود. با افزایش محبوبیت ابزارهای تبدیل عکس به ویدیو با هوش مصنوعی، این روش بیش از هر زمان دیگری دردسترس قرار گرفته است.

الگوریتم‌ هوش مصنوعی به‌طور هوشمندانه تصویر ثابت را زنده می‌کند و به آن احساس می‌بخشد. در ادامه پنج ابزار رایگان و محبوب را معرفی می‌کنیم که به‌سادگی می‌توانید تصاویر ثابت را متحرک کنید.

Cutout.pro

Cutout.Pro یکی از ابزارهای ساده‌ای است که با فناوری هوش مصنوعی می‌توانید از آن برای جان‌بخشیدن به عکس‌های خود استفاده کنید. پس از آپلود تصویر، می‌توانید از بین سبک‌های مختلف انیمیشن مثل چرخاندن سر، یکی را انتخاب کنید تا تغییرات مورد نظر روی عکس اعمال شود.

برای متحرک‌سازی عکس‌ها با استفاده از Cutout.Pro:

  • به سایت Cutout.Pro بروید.

  • تصویر مورد نظرتان را انتخاب و آپلود کنید.

  • با استفاده از نوار لغزنده‌ی Choose Exemplar، سبک انیمیشن را شخصی‌سازی کنید.

شما می‌توانید به‌طور رایگان از Cutout.Pro استفاده کنید، به‌شرطی که با واترمارک و خروجی با کیفیت 360p مشکلی نداشته باشید.

HitPaw

HitPaw طراحی کاربرپسندی دارد و به‌سادگی با چند کلیک، تصاویر ثابت و بی‌روح را به انیمیشن‌های متحرک تبدیل می‌کند و باعث می‌شود در خاطرات شیرین خود غرق شوید.

HitPaw به حریم خصوصی و امنیت شما اهمیت می‌دهد و محرمانه‌بودن را در سراسر فرایند تضمین می‌کند، فیلترهای متنوع دارد و از فایل‌های PNG و GIF وJPEG پشتیبانی می‌کند. افزون‌براین، نسخه‌ی رایگان دارای واترمارک است.

برای متحرک‌سازی عکس‌ها با استفاده از HitPaw:

  • به صفحه‌ی HitPaw’s Photo Animator وارد شوید.

  • با انتخاب گزینه‌ی Upload a photo، عکس مورد نظرتان را برای متحرک‌کردن آپلود کنید.

  • به HitPaw اجازه دهید تا عکس را پردازش کند.

GoodTrust

GoodTrust ابزاری دارای رابط کاربری آسان است که به‌کمک هوش مصنوعی، حرکات واقع گرایانه‌ای مانند پلک‌زدن و چرخاندن سر، به چهره‌های موجود در تصاویر می‌دهد.

با این کار می‌توانید احساس کنید که به گذشته بازگشته‌اید و شاهد زنده‌شدن لحظات ارزشمندتان هستید. GoodTrust مانند یک ماشین زمان است که به عکس‌های قدیمی به‌صورت آنلاین جان می‌دهد.

برای متحرک‌سازی عکس‌ها با استفاده از GoodTrust:

  • به صفحه‌ی‌ GoodTrust وارد شوید و ثبت‌نام کنید.

  • روی دکمه‌ی Upload Photo بزنید و عکس خود را بارگذاری کنید.

هوش مصنوعی چهره‌ی موجود در عکس شما را تشخیص می‌دهد و آن را متحرک می‌کند و باعث می‌شود شخصیت‌های موجود در عکس شما طوری به‌نظر برسند که انگار در حال حرکت هستند. توجه داشته باشید که نسخه‌ی رایگان دارای واترمارک است.

Deep Nostalgia

Deep Nostalgia یکی دیگر از ابزارهایی است که به‌کمک هوش مصنوعی به اشخاص موجود در تصویر حس حرکت می‌دهد. این‌ها شامل حرکات سر، پلک‌زدن چشم و احساسات صورت هستند. با این ویژگی‌ها چهره‌ی عزیزان و خاطرات با آن‌ها زنده می‌شود و به گذشته سفر می‌کنید.

برای متحرک‌سازی عکس‌ها با استفاده از Deep Nostalgia:

  • با ابزارهای تغییر آی‌پی به صفحه‌ی Deep Nostalgia در وب‌سایت MyHeritage بروید و ثبت‌نام کنید.

  • برای آپلود عکس روی Upload photo کلیک کنید.

  • هوش مصنوعی چهره‌ را در عکس شما تشخیص می‌دهد و آن را متحرک می‌کند.

Clipfly

Clipfly با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، شخصیت‌های سخنگویی را از تصاویر خلق می‌کند و تجربه‌ای بی‌نظیر فراهم می‌آورد. این ابزار، روشی سرگرم‌کننده برای متحرک‌سازی تصاویر پرتره‌ و سلفی‌ است.

برای متحرک‌سازی عکس‌ها با استفاده از Clipfly:

  • به صفحه‌ی‌ AI Talking Avatar در وب سایت Clipfly وارد شوید و ثبت‌نام کنید.

  • تصویر مورد نظرتان را برای متحرک‌کردن آپلود کنید.

  • یک صدا را انتخاب کنید و متن خود را بنویسید. همچنین می‌توانید صدای مورد نظر خود را آپلود کنید.

  • روی دکمه‌ی Get Started کلیک کنید.

در این مرحله، هوش مصنوعی عکس را متحرک می‌کند تا با صدا همگام شود و به‌نظر می‌رسد که شخص در عکس در حال صحبت است. Clipfly پس از ثبت‌نام 20 اعتبار رایگان ارائه می‌دهد و برای متحرک‌سازی هر عکس، 10 اعتبار دریافت می‌کند؛ بنابراین پس از متحرک‌سازی دو عکس، برای ادامه‌ی استفاده از آن باید به نسخه‌ی پرو ارتقا دهید.

متحرک‌سازی تصاویر با استفاده از ابزارهای وب رایگان، روشی عالی برای حفظ و به‌اشتراک‌گذاری خاطرات ارزشمند است. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
حمله محمدرضا شهبازی مجری صداوسیما به علی دایی پس از اظهاراتش راجع به غزه و لبنان: برای امنیت پول باید خرج بشه که وقتی گردنبند شما رو دزدیدند سه سوته دزد رو بگیرند+ویدیو (854 نظر) خلاقیت خنده دار ایرانیِ نمونه در استفاده از کاسه توالت به عنوان منقل هنگام پختن جوجه کباب حماسه تاریخی آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (434 نظر) خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (277 نظر) مهران غفوریان: کارگردان از من خواست برقصم و خیلی خوب رقصیدم شب که اومدم خونه گریه کردم احساس کارگری میکردم!+فیلم (276 نظر) لحن شیرین رهبر معظم انقلاب به هنگام سفارش چای برای پذیرایی از میهمان ویژه اش: آقا حالا وقت چائیِ +فیلم (184 نظر) (عکس) خنده معنادار آقا در کنار موشک‌های بالستیک سپاه / پیرِ ما اشرف مخلوقات است ... (88 نظر) چیدمان شیک مبلمان ساده و خوش رنگ خانه بدون تجملات سید ابراهیم رئیسی/لوستر طلایی، فرش ایرانی، کتابخانه چوبی، جلو مبلی و عکس بزرگ آن شهید روی دیوار... (88 نظر) علی دایی: احمدی نژاد را به رختکن راه ندادم، در نامه‌ای محرمانه از تیم ملی اخراجم کرد! (76 نظر) خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی (72 نظر) شادی مختاری: من مخالف حضور ایران در سوریه بودم و عصبانی بودم (66 نظر) علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو (60 نظر) اتاق کار ساده و محل استراحت بدون تجملات شهید سلیمانی در کرمان/ یادگاری به جامانده از سردار دلها و رهبر انقلاب که زینت بخش دیوار است+عکس (54 نظر) مونا بانکی پور، مادر هاشم سریال از سرنوشت: من نمیتونم طبق سلیقه 80 میلیون ایرانی زندگی کنم، به من بگین چقدر زشتی چقدر کجی اشکالی نداره+ویدیو (51 نظر) افسانه پاکرو: محمدرضاگلزار تنها پسر شایسته ایران است، چهره خوبی دارند +ویدئو (50 نظر) همزاد پارسا پیروزفر، با شباهت صد در صدی پیدا شد+عکس/یکی از یکی جذاب تر و خوشتیپ تر و معروفتر (50 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
لیست کاملی از هنرمندان معروفی که پس از ورود به عرصه هنر و تصویر نام خود را تغییر دادند/ از صبا راد تا ثریا قاسمی و سعید راد+عکس
حفر تونل به پارکینگ خانه همسایه برای رسیدن به گنج تاریخی! +عکس
رسوم عجیب جهان پارت 4 ؛ مسابقه شلاق‌زنی برای مرد شدن
حکایت های خواندنی ؛ حکایت فیل در تاریکی مولانا
بازجویی سردار قاآنی، فوت همسر رهبر معظم انقلاب، ترور عراقچی و.../ مروری بر پروژه‌های سنگینی که شکست خورد
(عکس) استفاده از صنایع دستی ایرانی در دکوراسیون محل سخنرانی رهبر انقلاب؛ از پته دوزی زنان کرمانی تا نگارگری هنرمندان اصفهانی / رهبری مذهبی اما دلباخته فرهنگ ایران
نابغه ایرانی که اشک چینی‌ها را درآورد
نمودی از چهره جدید رپ انقلابی؛ کلاشینکف مبارزه با صهیون
دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه در حاشیه نشستی در ترکمنستان
پاداش فرزندآوری در دوره‌ی هخامنشیان !
کارگردان «هزارپا» گفت نصف فروش فیلم به خاطر تو بود
الناز شاکردوست در فرانسه، استایل نوید محمدزاده در تهران، علی دایی در دماوند در حواشی داغ امروز شنبه 21 مهر 1403
سازمان سنجش اعلام کرد: نتایج نهایی کنکور 1403 در سایت سنجش قابل مشاهده است
هفتمین مجمع اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی مکانیک ایران به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار شد
ویدیو/ شاهکار معماری سنتی ایرانی با بزرگترین سقف ضربی ایران در بازار تاریخی قم
منتخب روز   
(فیلم) وقتی منتالیست برنامه عمارت تو شبکه 3 لامپ رو با پیشونی روشن میکنه! (فیلم) هوش مصنوعی این نقاشی‌های معروف قدیمی رو زنده کرد / با این 5 ابزار هوش مصنوعی عکس عزیزانت رو که از دستشون دادی متحرک کن ... روستای تاریخی 7000 هزار ساله کندوان ؛ با خانه هایی در دل صخره هایش در آذربایجان شرقی حامد آهنگی: در زمان قدیم زمان مادربزرگ پدربزرگا هیچ کاری نبود جز بچه دار شدن! / فقط تولید می‌کردن، خدمات پس از تولید وجود نداشت، یه بار موقع زایمان میدیدنش، یبارم از سربازی مرخصی میومد! پاسداشت مقام والای حاج قاسم سلیمانی به سبک مسعود پزشکیان با سبد گل مملو از گل‌های داوودیِ زرد و سفید+عکس/عطر گل‌ها ادای دِینی به سردار دلها مهران مدیری به رامبد جوان : عاشق شدی ؟ آره خیلی زیاد؛ نگار خیلی آروم و درونی و ساکته چطور با تو سر میکنه؟ هشدار: فوراً بلاگرها را آنفالو کنید/ ساعت 12 شب صفحه‌ام را خصوصی می‌کنم و عکس‌های خیانتش را می‌گذارم! خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی خانه مسعود پزشکیان زیر ذره‌بین؛ از مبلمان قدیمی و صنایع دستی اصفهان روی میز تا فرش تبریز اتاق نشیمن و دیوارهای گچیِ کنده شده، بدون کاغذ دیواری+عکس/ باصفا به سبک خانه‌‌های قدیمی (فیلم) فرار آمریکایی‌ها از خلیج فارس قبل از پاسخ کوبنده سپاه! / که میگفتین اسرائیل پشتش به آمریکا گرمه؟ این هم از آمریکا! تصویری جالب و پُربازدید از رهبر معظم انقلاب فنجان به دست در راهپیمایی لندن روش های نگهداری و تازه ماندن لیمو ترش