دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) جملات ناب نقی معمولی سر میز شام در ترکیه! / بهتاش باباش خدا بیامرزه باید بشه داییش!😅 

جمعه، 20 مهر 1403
ساعدنیوز: سکانسی از جملات ناب و خنده دار نقی معمولی در پایتخت 5 را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پایتخت 5 نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونیِ پایتخت است که در نوروز 1397 از شبکهٔ 1 سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی ساخته شده‌ است.

پایتخت 5 برنده جایزه بهترین فیلم‌نامه و بهترین سریال از هجدهمین جشنواره حافظ شد. این فصل از این سریال همچنین به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی نوروزی (از نگاه مردم) در نظرسنجی صدا و سیما انتخاب شد. همچنین این مجموعه تلویزیونی اولین مجموعه تلویزیونی بود که به صورت همزمان از دو شبکه یک و تماشا پخش شد.

در خلاصه داستان این فصل آمده: ارسطو که از خرید اتومبیل جدیدش در پوست خود نمی‌گنجد، نقی و خانواده اش را برای سورچرانی به گردش می‌برد، اما در میانهٔ راه ماشین چپ می‌کند و در رودخانه می‌افتد. در این سانحه خانوادهٔ نقی معمولی صدمات شدیدی می‌بینند و همین موضوع باعث قطع رابطه نقی با پسر خاله اش ارسطو می‌شود. او برای عوض شدن روحیهٔ خانواده پس از این حادثه، آن‌ها را به ترکیه می‌برد. در میانهٔ راه، نقی با ارسطو روبرو می‌شود و درگیری لفظی میان این دو رخ می‌دهد، اما پس از آن با هم آشتی می‌کنند. آن‌ها در کشور ترکیه سوار بر بالن می‌شوند. مسئول هدایت بالن بر اثر مصرف مشروبات الکلی سکته کرده و منجر به مرگش می‌شود. سپس بالن آن‌ها را به سمت سوریه و جبههٔ داعش می‌برد. خانوادهٔ نقی با داعشی پیشین به نام الیزابت آشنا می‌شوند و از طریق وی می‌فهمند که در سوریه هستند. سپس برای نجات خود به سمت لاذقیه می‌روند. آن‌ها به شهر لاذقیه رسیده و به کارخانهٔ متروکه‌ای می‌روند. در آنجا با عده‌ای داعشی روبرو می‌شوند. خانوادهٔ نقی توسط این افراد گروگان گرفته می‌شوند اما سرانجام پس از نبرد با داعشی‌ها و کشتن آن‌ها، به کمک ارتش سوریه و مدافعان حرم سوار هلیکوپتر می‌شوند و نجات پیدا می‌کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 21 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خانه سید محمد خاتمی زیر ذره‌بین؛ از مبلمان شیک و تابلوی تذهیب روی دیوار تا کاغذ دیواری ساده و میز چوبی گرد/ اصیل مثل خانه های ایرانی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
لحظه خواستگاری در آب شیوا طاهری بازیگر سریال گذر از رنج ها در حین قواصی! شیوا طاهری: من زیر آب پاسخ مثبت را دادم+عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مصر و شگفتی های تمام نشدنی‌اش؛ زبان باز کردن جسد مومیایی شده کاهن مصری بعد از 3000 سال خبرساز شد+ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی :پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر😂
مراحل سابمیت مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی