دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) خوش آمد گویی ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه‌ای به احمدی‌نژاد در کنسرتش / هر چقدر مردم ایران منو دوست داشته باشن من دو برابر اون‌ها رو دوست دارم 

شنبه، 21 مهر 1403
ساعدنیوز: در یکی از سفرهای احمدی نژاد به ترکیه در زمان ریاست جمهوری، ابراهیم تاتلیس خواننده معروف ترکیه‌ای از احمدی‌نژاد به گرمی استقبال کرد و خوش آمد گفت.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ابراهیم تاتلیس خواننده ترک در 10 دی 1330 شمسی در شانلی اورفه متولد شد. وی از خوانندگان قدیمی و خوش صدای ترکیه است. ابراهیم را با لقب امپراتور و ایبو می‌شناسند.

ابراهیم فرزند اول یک خانواده 9 نفره و زندگی سراسر فقر بود. بعد از به دنیا آمدنش، پدرش برای اولین بار او را از پشت میله‌های زندان دید و نام پدرش «ابراهیم» را روی او گذاشت.

ابراهیم در کودکی به کار فروش آب و کارگری ساختمان مشغول بود و در سن 8 سالگی توانست اولین کفش نو و در سن 10 سالگی اولین شلوار نو را بپوشد. او در اوایل جوانی برای کار به استانبول رفت و مدتی دست‌فروشی کرد اما بعد به فعالیت در امور آهن‌آلات ساختمانی مشغول شد.

اکثر محبوبیت تاتلیس به ترانه‌های ترکی‌اش برمی‌گردد؛ این در حالی است که آهنگ‌هایی را به زبان‌های عربی و کردی نیز خوانده است.

ابراهیم تاتلیس علاوه بر خوانندگی در زمینه تجارت، رستوران داری، سازندگی شوهای موسیقی تلویزیونی و گردشگری نیز مشغول به فعالیت است و علاوه بر این‌ها، کانالی تلویزیونی به نام «تاتلی سس» دارد. او در حال حاضر برنامه‌ایبوشو را اجرا می‌کند. محل زندگی او شهر ازمیر است و در آنجا رستوران تاتلیسس را اداره می‌کند. ثروت او حدود 64 میلیون دلار تخمین زده شده است.

ویدئوی فوق خوش آمدگویی تاتلیس در کنسرتش به احمدی نژاد که در دوران ریاست جمهوری اش به ترکیه سفر کرده بود را نشان می دهد.


28 پسندیدم 55 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه ها
شیوا
2 روز پیش

ایشون بی نظیرند خدا حفظت کنه آقای تاتلیس عزیز.درود برشما بزرگوار .من قلبا دوستون دارم .ایشالا ی روز بیایید ایران و کنسرت اجرا کنید .
پاسخ
شیراز
2 روز پیش

ای‌کاش آرزوش برآورده شده بود🙏🏻❤️
پاسخ
ز-و
3 روز پیش

آی جانم درپناه خدا باشی یگانه ی بی همتا 💚
پاسخ
ناشناس
3 روز پیش

احمدی نژاد خیلی ریس جمهور مردمی وخوبی بود خدا حفظش کنه مادوستش داریم
پاسخ
ناشناش
4 روز پیش

قدمتون روی چشمامون مردم ایران عاشق کنسرت شما هستن
پاسخ
محمدرضا
4 روز پیش

زنده و پاینده باشید استاد
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
رجزخوانی هادی چوپان برای سمسون داودا با نقشی زیبا و دلبر از پرچم سه رنگ ایران و تخت جمشید +عکس/ گرگ پارسی: من قهرمان مستر المپیا هستم
خلاقیت خنده دار دایی ایرانی برای کمتر شدن مشتریان کافه خواهرزاده‌اش+عکس/ کاری به غلط املایی ندارم آخه چرا دعواهاتون رو علنی میکنید؟
ترجمه تخصصی کتاب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
رضا رویگری: 12 ساله پسرم رو ندیدم عکسش رو بغلم نگه می دارم که بهش بگم دلم براش تنگ شده ، منو اینقدر تنها نگذارید، من هیچکس رو ندارم دیگه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به اتاق خواب شیک و اروپایی دختر شاهرخ استخری و سپیده بانو در بلژیک ؛ از سقف شیروانی و لوستر مینیمال تا رو تختی نرم و میز تحریر شیک