دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) مهران مدیری: دیگه نمیتونستم حتی نون پنیر بخرم! / بچم از گشنگی انقدر گریه کرد تا بیهوش شد! / تو کوچه عربده می‌زدم! 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعدنیوز: مهران مدیری در گفتگویی از روزهای سخت بی پولی و دشواری های آن روزها صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهران مدیری زادهٔ 18 فروردین 1346 است.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را بیستمین مرد قدرتمند سال 2009 میلادی در ایران نامید. مدیری 10 بار برندهٔ جایزهٔ حافظ شده است و رکورد بیشترین جوایز را در بین کسانی که برندهٔ جایزهٔ حافظ شده‌اند، دارد. او برای بازی در همیشه پای یک زن در میان است (1386) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

مهران مدیری آخرین فرزند یک خانواده 4 نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال 1368 وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال 1372، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال 1372 با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال 1372 بود که در مجموعهٔ طنز نوروز 72 بازی کرد. بعد از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت. در یکی از برنامه‌های دورهمی، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر 8 حضور داشته است.

مدیری در ویدئوی فوق به روزگار سختی از زندگی خود اشاره می‌کند که به لحاظ مالی به قدری در تنگنا قرار داشته حتی پولی برای نون و پنیر خریدن هم نداشته و در طول 4 سال، 11 بار اثاث کشی کرده است.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(ویدئو) پاک کردن شیشه هواپیما به سبک شوفر های تریلی اینبار در پاکستان!/ فقط اون قسمت که داشت دستمالشو گرد میچرخوند روی شیشه! 😂
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
رونمایی از عروس به روز و امروزی مرحوم خسرو شکیبایی/ عشق از نگاهش میباره
نگاهی به کفش های سیندرلایی جورجینا ملکه ی رونالدو / جدیدترین و خاص ترین مدل کفش پاشنه بلند شیشه ای + عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
جورجینا همسر رونالدو روسری پلنگی به سر کرد ؛ سلیقه آسیایی به جورجینا هم رسید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
سردار آزمون: هر کی به من زن بده همین الان می گیرم +ویدئو