دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند! 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: مهراوه شریفی نیا از گریمش در سریال کیمیا انتقاد می کند و موی گوید که حتی پیشنهاد کرده از بازیگر دیگری برای بازی پیری کیمیا استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، مهراوه شریفی‌نیا زادهٔ 29 فروردین 1360 است، او فارغ‌التحصیل رشتهٔ موسیقی کلاسیک د‌ر دانشگاه هنر تهران می باشد. وی فعالیت خود را در سال 1368 با بازی در فیلم دزد عروسک‌ها آغاز کرد. او با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت (1387) به شهرت رسید. وی دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و فارغ‌التحصیل در رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.

شریفی‌نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند ولی از ادامه درس خواندن در این رشته انصراف داد. ساز تخصصی او پیانو است. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار ضیاءالدین دری بود. او خواهر بزرگتر ملیکا شریفی‌نیا (بازیگر و نقاش) است.

مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا ایفاگر شخصیت اصلی این سریال در سه دوره مختلف از زندگی اش بود. گریم این بازیگر برای نقش میان سالی این شخصیت با انتقادات بسیاری همراه بود. توضیحات این بازیگر در باره این انتقادات را مشاهده می کنید.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پژمان جمشیدی: من تا آخر عمرم مدیون سام درخشانی هستم و دستش رو می‌بوسم+ویدیو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
داغ داغ از لاس وگاس آمریکا: گرگ پارسی فیگورهای آخر را در استیج مستر المپیا 2024 به نمایش گذاشت +تصاویر
فینال هادی چوپان در استیج مستر المپیا 2024: گرگ پارسی سمسون داودا و کریس لانسفورد را محو کرد +فیلم
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
سنگ تمام بهنوش بختیاری در پذیرایی از بازیگران در خانه اش با چیدن میزهای رنگارنگ و مفصل +عکس/ از بهاره رهنما و سروش صحت تا نرگس محمدی و نسرین مقانلو
نیلوفر شهیدی: رستا خیلی طول کشید تا مامان صدام کنه! بچه من مثل معجزه است! متوجه شدم تیزهوشانه+فیلم
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(فیلم) ناگفته‌های مهراوه شریفی‌نیا درباره گریم جنجالی‌اش در سریال کیمیا / خیلی خواهش کردم که بازیگر عوض کنیم، بچه‌های من یکیشون همسن من بود، دوتاشون دو سه سال از من کوچیکتر بودند!