دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) نگاهی به خوانندگانی که در ایام محرم مداحی هم می‌کنند / کدوم یکی بهتره؟ بهنام بانی، راغب، یا طلیسچی؟ 

یکشنبه، 11 شهریور 1403
ساعدنیوز: در آستانه ایام عزاداری مناسبت‌های انتهای ماه صفر ویدئویی از مداحی خوانندگان معروف را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بهنام بانی زادهٔ 30 شهریور 1366 صادره از دامغان خواننده پاپ است که فعالیت هنری خود را به صورت حرفه ای از سال 1395 با همکاری حامد برادران با موزیک علاقه خاص آغاز کرد. بانی در جشن حافظ و در کنار مجید رضوی، به عنوان بهترین خوانندهٔ پاپ سال 1402 ایران معرفی شد.

علیرضا طلیسچی زادهٔ 7 مهر 1364 خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده موسیقی پاپ و بازیگر است.علیرضا طلیسچی خوانندگی را در 18 سالگی به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. در سال 84 با انتشار آثار گروه «علیرضا و حمیدرضا» شناخته شد و این دو با یکدیگر دو آلبوم به نام‌های «نارفیق 1» و «نارفیق 2» را منتشر کردند. پس از آن آثار مستقلش را در فضای مجازی منتشر نمود. اولین آلبوم رسمی وی به نام «دقیقه‌هام» پخش گردید. او اولین کنسرت خود را 14 آذر 1395 در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

مصطفی راغب ( با نام هنری راغب) در سال 1368 در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد. از 6 سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد. راغب در جشنواره های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 11 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) صحنه‌های عجیب از کنترل نامحسوس راننده مسن خودرو پژو 405 / از هیچ خلافی دریغ نکرد؛ پشیمانی دیگر فایده ای ندارد
سوپ داغ، انتخاب فاطیما بهارمست بعد از اسکی سواری خفن در پیست معروف+عکس/نغمه‌یِ آقا هاشم ورزش لاکچری میکردن و ما خبر نداشتیم!
نیمه کاره ماندن سفر شمال سید محمد خاتمی و تماس مکرر وزیر بهداشت پزشکیان با او / تماس قبل از ساعت 8 صبح یعنی اتفاق بدی افتاده ...
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
شهاب حسینی: من عارضه قلبی داشتم و تسلیم به مرگ شدم!+فیلم
مراحل سابمیت مقاله
بیدار کردن علیرام نورایی از خواب خوش صبحگاهی به دست پسرش با مجسمه‌های T -REX +ویدیو/ مذاکره مسالمت آمیز آقای بازیگر با نویان برای خوابیدن بیشتر😂
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس